yürekçe 2. resimdeki gs 500 değil değilmi?
eksiksin dostum, bir de benim gibi naked çılar vardır. street fight hayranıdırlar. şehir içinde yeşil ışıkları kovalarken havayı bedenleriyle yarıp geçerlerken renkten öte manevraları ve trafikteki özsezileriyle ortaya çıkarlar. ayrıca onlar "racengçi" lerin giremediği yollara endurocu veya krossçular kadar olmasa bile gözüne kestirdiği her yere çıkıp inerler. tork ve gücün birleştiği makinlarının üstünde birer kırlangıç gibidirler...
![]()
Motorcular çarptıkları cismin keskinliğine bağlı olarak 5'ten fazla parçaya da ayrılabilir.