MOTOR KAZASI _ ÖNEMLİ (Kemal Coşkun, Hande Diker)

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
4,166
kardeşim kemal toprağın bol olsun mekanın cennet olsun,allah rahmet eylesin sevenlerine,yakınlarına ve ailesine allah dayanma gücü ve sabır versin,hepimizin başı sağolsun.
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
5
allah rahmet eylesin..dayanamiyorum bole olumlere..uzuluyorum...

:(

Çok çok çok iyi hatırlıyorum o kazayı ve dehşet verici resimleri.
Ne söylenebilirki Allah rahmet eylesin.
Hatta o resimlerden sonra motosikletten çok soğumuştum.
Kim ne derse desin bu sürücülerle,bu yollar ile,bu kafayla kısacası Türkiyede motosiklet kullanamak çok ama çok tehlikeli.

Resimleri kaldırmalarını aileler olarak bizler rica ettik. Dayanılır gibi değildi.
Motosikletleri Farketsinler... Bunun için mücadelemi asla bırakmayacağım.

Çok üzüldüm, Başınız sağolsun, Mekanı cennet olsun. Allah kalanlara sabır versin.

Çok sağolun.
 
Katılım
27 Ara 2009
Mesajlar
142
Başınız sağolsun, acınızı paylaşıyoruz biran önce kimse bunu yapan ortaya çıkar inşallah..
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,760
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
sessiz sedasız bir sene geçmiş olayın üzerinden.:pale: son olmasını dilesektre malesef son olmayacak:pr:
 
Katılım
12 Ocak 2007
Mesajlar
907
Kurban oldugum Rabbim bu dünyada olmasada öbür dünyada böyle vicdandiz böyle şerefsizlerin cezasını en ağır sekilde verecektir.inşallah bunu yapanlar elini vicdanına koyar ve teslim olur.Allah tüm sevenlerine sabır ve saglık versin dualarım sizlerle.başımız sagolsun
 
Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
2,536
çok kötü oldum... şimdi yeni okudum haberi....

nurlar içinde yatsın,mekanı cennet olsun...

ailesinin ve hepimizin başı sağolsun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
En güzel zamanlarda beraberdik...Bülent Arzu ..ben ...Kemal Hande....Bebek sahilde buluşmuştuk bir keresinde muhabbet yine motosiklet...kızlar sıkılırdı...:mrgreen:

Bu karede ise Baltalimanı polis moral eğitimde onları yemeğe davet etmiştim...ne eğlendik ne eğlendik...yedik içtik dans ettiler pistte Handeyle...en güzel unutulmaz akşamlardan biriydi...
]
57579796.jpg


82795989.jpg


vvvvr.jpg




erken göçtü...çok erken...Handeyi telli duvaklı gelin yapacaktık düğünlerinde oynayacaktık...
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
387
:( :( gerçekten sabah sabah çok canım sıkıldı çok üzüldüm allah rahmet eylesin :( :(
 
Katılım
12 Şub 2005
Mesajlar
504
çok üzücü bir haber daha iki can daha aramızdan ayrılmış ne dicemi şaşırdım ilk mesajdaki anlatımı direk gözümün önüne getirirdim çok zor bir kaza Şerit ihlali sıkıştırma .
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
143
Allah rahmet eylesin... Bu tip haberleri okuyunca resmen dağılıyorum..........Çook üzüldüm..
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hepimizin başı sağolsun,gerçekten çok feci bir ölüm,Allah ölümün de hayırlısını nasip etsin
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
dün gibi hatırlıyorum kaza topiğnin açıldığını. Allah rahmet eylesin ikisine de...
ve bu kazaya başka bir aracın sıkıştırması sebep olduysa bulunmasa bile o vicdansızın da canı yansın...
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
5
kardeşim kemal toprağın bol olsun mekanın cennet olsun,allah rahmet eylesin sevenlerine,yakınlarına ve ailesine allah dayanma gücü ve sabır versin,hepimizin başı sağolsun.

Çok teşekkürler...

Başınız sağolsun, acınızı paylaşıyoruz biran önce kimse bunu yapan ortaya çıkar inşallah..

Çok çok sağolun. Umuyorumki, sıkıştırıp kaçan aracı bulacağız. Umutlanmak istiyorum.

sessiz sedasız bir sene geçmiş olayın üzerinden.:pale: son olmasını dilesektre malesef son olmayacak:pr:

Evet tam bir yıl oldu. Sanki hiç gitmemiş gibi. Bazen onun askerde yada yurtdışında olduğunu sanıyorum. Geri gelecekmiş gibi. Motor eşyalarını evdeki ikinci motorunu saklıyorum.

Tüm ailerlerine başsağlığı diler.
toprakları bol olsun

Çok teşekkür ederim.

Kurban oldugum Rabbim bu dünyada olmasada öbür dünyada böyle vicdandiz böyle şerefsizlerin cezasını en ağır sekilde verecektir.inşallah bunu yapanlar elini vicdanına koyar ve teslim olur.Allah tüm sevenlerine sabır ve saglık versin dualarım sizlerle.başımız sagolsun

Çok çok sağolun. Dilerim hiçbir motorcunun başına gelmez. Geride kalmak, gidenin ardından sadece öylece bakakalmak korkunç yakıcı.

Allah geride bıraktıklarına sabır versin, ne kadar ağlasak boş:salut:

çok kötü oldum... şimdi yeni okudum haberi....
nurlar içinde yatsın,mekanı cennet olsun...
ailesinin ve hepimizin başı sağolsun...

Çok üzüldüm mekanı cennet olsun...

Çok çok çok sağolun.

En güzel zamanlarda beraberdik...Bülent Arzu ..ben ...Kemal Hande....Bebek sahilde buluşmuştuk bir keresinde muhabbet yine motosiklet...kızlar sıkılırdı...:mrgreen:

Bu karede ise Baltalimanı polis moral eğitimde onları yemeğe davet etmiştim...ne eğlendik ne eğlendik...yedik içtik dans ettiler pistte Handeyle...en güzel unutulmaz akşamlardan biriydi.

]
57579796.jpg


erken göçtü...çok erken...Handeyi telli duvaklı gelin yapacaktık düğünlerinde oynayacaktık...

Anlatıyordu. Gezilerinizi, buluşmalarınızı, çekilen fotoğrafları gösteriyordu. Kemal ve Hande heyecanla gittikleri yeri anlatırken mutlulukla dinlerdim onları. Ama biz onların düğünlerini yaptık. Onlar sonsuzluğa birlikte gittiler.

:( :( gerçekten sabah sabah çok canım sıkıldı çok üzüldüm allah rahmet eylesin :( :(

Çok teşekkür ederim.

çok üzücü bir haber daha iki can daha aramızdan ayrılmış ne dicemi şaşırdım ilk mesajdaki anlatımı direk gözümün önüne getirirdim çok zor bir kaza Şerit ihlali sıkıştırma .

İşte bizde o sıkıştıran, kaçan aracı bulmak için uğraşıyoruz. Kimdi o?

Allah rahmet eylesin... Bu tip haberleri okuyunca resmen dağılıyorum..........Çook üzüldüm..

allah rahmet eylesin her iki insanada...çok acı

hepimizin başı sağolsun,gerçekten çok feci bir ölüm,Allah ölümün de hayırlısını nasip etsin

Birinin ben yaşarken, kalbimi yerinden söküp, ellerinin arasında, kanlar içinde sıkıştırtıklarını hissediyorum. İnsanın kalbi ağrır mı? Ağrıyormuş.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Offff ... Zaten bunalımdaydım, tam boğuldum bu sabah :(
 
Katılım
31 Ağu 2009
Mesajlar
760
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ALLAH RAHMET EYLESİN.YARALI KARDEŞİMİZE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
Arkadaşlar mümkünse artçı olmadan kullanalım motorlarımızı,çünkü motosiklet araba gibi değil en ufak kazada artçı daha fazla darbeye maruz kalıyor.
İnanın şu an çok kötü oldum,yapacak tek şey bilgilerimiz var ise dava aşamasında paylaşmak,ve Allah tan rahmet dileyerek fatiha okumaktır.
Maalesef bizim gibi geri bırakılmış ülkelerde arabaya saygısı olmayan arabayı bile farketmeyen canavarların , motosikletleri fark etmesini beklemeyin.

Şöyle yanlış bir davranış biçiminde de sahip olmayın bunlarla mücadele edersek,-türkiye gibi ülkelerde olamayacağından- işte herkes trafik kurallarına uyar kazalar azalır vs.....
Bunların hepsi hikaye kardeşim maalesef trafik canavarları var ve artmaya devam ediyor.Ülkemizi durumu ortada Lütfen ülkemiz gerçeklerini görelim ve çok dikkatli olalım.Umarım yazdıklarım yanlış anlaşılmaz.

Ben kesinlikle eşimi veya çocuğumu artçı olarak almam ve almayacağımda.
Allah bunların belasını versin ,yaklaşık 1 ay önce benim arkamdan bir araba hızla geldi ve solladı ve sıkıştırdı resmen öldürmeye çalıştı daha sonra arkamdan gelen arkadaş beni kollamak için araya girinçe altına aldı ve yaklaşık 100 metre sürükledi ve kaçtı.İlginç olanaı ulan heryerde mobese var bir orada yoktu şu an olay savcılıkta ve bana göre sonuçlanmayacak.

Yahu bu ülkede insanın ve zamanın değeri yok anlamıyormusunuz.

Allaha emanet olun.
 
Katılım
24 Nis 2009
Mesajlar
98
Allah rahmet eylesin valla denecek hiç bişey yok bu durumda mekanı cennet olsun Yüce Allah geride kalanlara sabır versin .... Acaba bizim sonumuzda mı böyle olacak birgün burda böle yazacak eğer İstanbulda yaşıyorsan olabilme ihtimali çok yüksek ne kadar tecrüben olursa olsun burası Türkiye Avrupa Kültür Başkenti Eğitimin saygının kuralların olmadığı saçma sapan bir Kültür Başkenti İstanbul-Türkiye Cehaletin sonu yok ... Bugün bu Arkadaşımız yarın biz Allah C.C hepimizi korusun...Allah gani gani rahmet eylesin ....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst