ALLAH RAHMET EYLESİN.YARALI KARDEŞİMİZE ACİL ŞİFALAR DİLİYORUM.
Arkadaşlar mümkünse artçı olmadan kullanalım motorlarımızı,çünkü motosiklet araba gibi değil en ufak kazada artçı daha fazla darbeye maruz kalıyor.
İnanın şu an çok kötü oldum,yapacak tek şey bilgilerimiz var ise dava aşamasında paylaşmak,ve Allah tan rahmet dileyerek fatiha okumaktır.
Maalesef bizim gibi geri bırakılmış ülkelerde arabaya saygısı olmayan arabayı bile farketmeyen canavarların , motosikletleri fark etmesini beklemeyin.
Şöyle yanlış bir davranış biçiminde de sahip olmayın bunlarla mücadele edersek,-türkiye gibi ülkelerde olamayacağından- işte herkes trafik kurallarına uyar kazalar azalır vs.....
Bunların hepsi hikaye kardeşim maalesef trafik canavarları var ve artmaya devam ediyor.Ülkemizi durumu ortada Lütfen ülkemiz gerçeklerini görelim ve çok dikkatli olalım.Umarım yazdıklarım yanlış anlaşılmaz.
Ben kesinlikle eşimi veya çocuğumu artçı olarak almam ve almayacağımda.
Allah bunların belasını versin ,yaklaşık 1 ay önce benim arkamdan bir araba hızla geldi ve solladı ve sıkıştırdı resmen öldürmeye çalıştı daha sonra arkamdan gelen arkadaş beni kollamak için araya girinçe altına aldı ve yaklaşık 100 metre sürükledi ve kaçtı.İlginç olanaı ulan heryerde mobese var bir orada yoktu şu an olay savcılıkta ve bana göre sonuçlanmayacak.
Yahu bu ülkede insanın ve zamanın değeri yok anlamıyormusunuz.
Allaha emanet olun.