MOTOR KAZASI _ ÖNEMLİ (Kemal Coşkun, Hande Diker)

Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
5
Dün TEM'de Canlı Şahit Olduğum Kaza (Fazer 34 DR 3756)

08.03.2009 Pazar günü yani dün 17:00 sularında Kavacığa giderken TEM-Samandıra sapağından 200-300 metre ilerde trafiği kesmeye çalışan insanları gördüm ... yavaşladım ve içimden inşallah motorkazası değildir dememe kalmadan sağda bariyerlere girmiş motoru gördüm ... hemen yanında çok kötü durumda ağır yaralı sürücüsü 5-6 metre ileride ise yerde bi bacağı kopmuş öbürüde kırık bayan vardı ... o manzara hala gözümün önünden gitmiyor ... etraftaki insanlar manzara karşısında çıldırmış gibilerdi... motosiklette artçı olan bayan bacağının koptuğunun farkında değildi sanırım... sessizce etrafa bakıyordu ... motosiklet sürücüsünün yanına gittim durumu bayandan dahada kötüydü sağlam hiç bir yeri kalmamış görünüyordu ... sanırım vefat etmişti ... polis geldi durumu kontrol altına almaya çalışıyordu... ilk kez böyle bir kaza ile karşılaşmıştım

Acaba Tanıyan varmı motoru plakasından ???


EDIT: kivanckaplan. Ailesinin isteği üzerine fotoğraflar kaldırılmıştır. 10.03.09...

http://www.motordelisi.com/forum/mo...li-sahit-oldugum-kaza-fazer-34-dr-3756-a.html

------------------------------------------

Emin Beyin herşey olup bittikten sonra tesadüfen orada olduğu bu, yürekleri burkan feci kazada canım kardeşim Kemal Coşkun (achille) ve nişanlısı Hande Diker hayatlarını kaybettiler.

Olay, plakası alınamayan bir aracın sıkıştırmasıyla, reflektörü olmayan, emniyet şeridinde duran bir kamyona çarpma sonucu oldu bariyerlerde son buldu. Kardeşimi o akşam, Hande'yi ise bacağı kopmuş halde 3 gün sonra kaybettik. Acımız çok büyük.

Olay, yargı sürecinde ve her türlü bilgiye ihtiyacımız var. Sizlerden, bu kazayla ilgili herhangi bir bilgisi olanların bana ulaşmasını rica ediyorum.

Motosiklete gönül vermiş herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla
Gonca Coşkun
[email protected]
0532 762 30 68
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
Başınız sağolsun, acınızı paylaşıyoruz. umarız, biran önce kimse bunu yapan çıkar ortaya
 
Katılım
23 Kas 2008
Mesajlar
4,377
İstanbulda motosiklet kullanma çok tehlikeli ya :pr:

Ailesine sevenlerine baş sağlığı diliyorum biraz geç oldu ama.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdiş içimi sızlattınız valla...Kemalim geldi aklıma...o gül yüzüyle şimdi gülücükler atardı...pozitif adamdı...Handecimin zaten yüzünden tebessüm eksik olmazdı...

mayıs 08 de ben çekmiştim bu fotoyu...




dscn1188vb6.jpg



allaseniz şu linke bir bakın melek yüzlü değilmi bu Kemal...bir kişiyi kırdığı görülmemiştir şu camiada...bir tane düşmanı yoktur...bir kişide desin ki bana kelek attı bana ters davrandı...gideceği yer cennet ben biliyorum abicim...




arkadaşlar o masada kendi ellerimle köftenin birini yedirmiştim...düşünsenize canınızdan bir parça kopmuş...gitmiş..ölüm diyorlar adına...neşemizi tahmin edemezsiniz...
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
çok üzüldüm,Başınız sağolsun, acınızı paylaşıyoruz. umarız, biran önce kimse bunu yapan çıkar ortaya.
 
Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar başınız sağolsun Gonca Hn. Kaza olduktan sonra Hande'yi ziyarete gitmiştik Aygül arkadaşımla :pale: Annesi babası ailesi arkadaşları perişandı.. Şahsen tanışmadık hiç konuşmadık ama o gün dualarımız hep onunlaydı aynı acıyı aynı şekilde yaşayıp Tuğperimizi kaybetmiştik ve nasıl içinizin yandığını biliyorduk ama malesef elimizden dua etmekten başka birşey gelmiyordu. Aynı süreçten geçiyoruz biz de hala bir sonuca ulaşamadık araya zaman girmesi malesef aleyhimize umarım size yardımcı olacak birileri çıkar. Allah yardımcınız olsun.
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Kemal forumumuz uyesi sevdigimiz bir arkadasimizdi.
Kaza haberini aldigimizda asagidaki linkte uzuntumuzu paylasmistik.

http://www.motosiklet.net/forum/taz...-hande-dikeri-kaybettik-basimiz-sagolsun.html

Daha sonra kaybettigimiz tum arkadaslarimiz gibi onun içinde bir taziye topigi açtik ve hakkindaki duygularimizi paylastik.

http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/57624-kemal-coskun-achille.html

Kaza hakkinda bir bilgisi olan olsaydi o zaman yukarida verdigim linklere mutlaka yazardi.

Keske yapilabilecek bir sey olsa da yapabilsek.
Ama tek elimizden gelen acinizi paylasmak sadece.
Tekrar basimiz sagolsun....
 
Katılım
5 Haz 2006
Mesajlar
1,037
Allah rahmet etsin. Motosiklet hayatımdakı 30 yılı aşkın bir süredir duyduğum en acı olaylardan bir tanesi. Dayanılmaz bir acı. Allah yakınlarına ve sevdiklerine sabır versin.
Birilerinin kaderinizi değiştirmesi hazmedilecek gibi değil. Böylesine olayları duydukça acaba benim sonum da mı böyle olacak sorusu insanın kafasına takılıyor. Ne pahasına olursa olsun başkasının hayatını hiçe sayan toplumdaki şerefsizlere meydanı boş bırakmıyacağım. !!!!!:pr:
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Allah rahmet eylesin. Yakınlarına sabırlar versin..

Gerçekten büyük bir acı, büyük bir yıkım!
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
şimdiş içimi sızlattınız valla...Kemalim geldi aklıma...o gül yüzüyle şimdi gülücükler atardı...pozitif adamdı...Handecimin zaten yüzünden tebessüm eksik olmazdı...

mayıs 08 de ben çekmiştim bu fotoyu...




dscn1188vb6.jpg



allaseniz şu linke bir bakın melek yüzlü değilmi bu Kemal...bir kişiyi kırdığı görülmemiştir şu camiada...bir tane düşmanı yoktur...bir kişide desin ki bana kelek attı bana ters davrandı...gideceği yer cennet ben biliyorum abicim...




arkadaşlar o masada kendi ellerimle köftenin birini yedirmiştim...düşünsenize canınızdan bir parça kopmuş...gitmiş..ölüm diyorlar adına...neşemizi tahmin edemezsiniz...





Ama kemal abi büyük makina adamı değildi...FAzerle çok züratlere çıkıyordu...tecrübesi küçük makinadaydı...ve gaza geliyordu hemen...Hande arkasında olduğunda özellikle sanki dahamı fazla hızlanıyordu ne...büyük cc nin yeni yeni tadını almaya başladı...Çınarcık yollarını ona sorun...bizim Burda Seyrantepe düzlüğünde yaptığı hızları anlatırdı bnei korkuturdu...hatta ilk aldığında 250 yi gördüğünü söylemişti...ki bugüne kadar o hıza çıkmadığını ben biliyorum...yüksek gücü sonradan gördüğünde bu hatalara hep düşülüyor...falconuda çok sert kullanırdı...ateş düştüğü yeri yakar diyecek birşeyim yok...

Fazeri almasının en büyük sebebi, bu yolculuğumuzda rampada fazerin yanımızdan uzayıp giderken bizim öylece bakakalmamızdı.

Allah yattığı mekanı cennet eylesin.

Aklıma düştü yine.... of oof
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok üzüldüm, Başınız sağolsun, Mekanı cennet olsun. Allah kalanlara sabır versin.
 
Katılım
23 Mar 2009
Mesajlar
230
Çok çok çok iyi hatırlıyorum o kazayı ve dehşet verici resimleri.
Ne söylenebilirki Allah rahmet eylesin.
Hatta o resimlerden sonra motosikletten çok soğumuştum.
Kim ne derse desin bu sürücülerle,bu yollar ile,bu kafayla kısacası Türkiyede motosiklet kullanamak çok ama çok tehlikeli.
 
Katılım
6 Nis 2009
Mesajlar
5
Başınız sağolsun, acınızı paylaşıyoruz. umarız, biran önce kimse bunu yapan çıkar ortaya

Saağolun. Bizimde tek umudumuz bu.

İstanbulda motosiklet kullanma çok tehlikeli ya :pr:

Ailesine sevenlerine baş sağlığı diliyorum biraz geç oldu ama.

Çok sağolun.

allah rahmet eylesin,içimizden biri olunca daha üzücü oluyor:rendeer:

Kemalimin burada dostları olduğunu biliyorum. O bir motor aşığı adam oldu hep.

şimdiş içimi sızlattınız valla...Kemalim geldi aklıma...o gül yüzüyle şimdi gülücükler atardı...pozitif adamdı...Handecimin zaten yüzünden tebessüm eksik olmazdı...

allaseniz şu linke bir bakın melek yüzlü değilmi bu Kemal...bir kişiyi kırdığı görülmemiştir şu camiada...bir tane düşmanı yoktur...bir kişide desin ki bana kelek attı bana ters davrandı...gideceği yer cennet ben biliyorum abicim...
arkadaşlar o masada kendi ellerimle köftenin birini yedirmiştim...düşünsenize canınızdan bir parça kopmuş...gitmiş..ölüm diyorlar adına...neşemizi tahmin edemezsiniz...

Resimlerle çok duygulandım, ağladım. İnanılmaz özlüyoruz.

çok üzüldüm,Başınız sağolsun, acınızı paylaşıyoruz. umarız, biran önce kimse bunu yapan çıkar ortaya.

çok üzülüldüm allah ailesine sabır versin

Allah Rahmet Eylesin.
Ailelerine sabır diliyorum.

Çok çok sağolun.

Tekrar başınız sağolsun Gonca Hn. Kaza olduktan sonra Hande'yi ziyarete gitmiştik Aygül arkadaşımla :pale: Annesi babası ailesi arkadaşları perişandı.. Şahsen tanışmadık hiç konuşmadık ama o gün dualarımız hep onunlaydı aynı acıyı aynı şekilde yaşayıp Tuğperimizi kaybetmiştik ve nasıl içinizin yandığını biliyorduk ama malesef elimizden dua etmekten başka birşey gelmiyordu. Aynı süreçten geçiyoruz biz de hala bir sonuca ulaşamadık araya zaman girmesi malesef aleyhimize umarım size yardımcı olacak birileri çıkar. Allah yardımcınız olsun.

Aradan geçen bunca zaman hiçbirşeyi unutturmadı. Bize bıraktıkları bir avuç resimle avunmaya çalışıyoruz. Çok çok çok zor...

allahh rahmet eylesin

Allah Rahmet Eylesin.
Ailelerine Sabırlar Diliyorum
Gerçi bir yıl olmuş ama.....

Çok sağolun.

Kemal forumumuz uyesi sevdigimiz bir arkadasimizdi.
Kaza haberini aldigimizda asagidaki linkte uzuntumuzu paylasmistik.

http://www.motosiklet.net/forum/taz...-hande-dikeri-kaybettik-basimiz-sagolsun.html

Daha sonra kaybettigimiz tum arkadaslarimiz gibi onun içinde bir taziye topigi açtik ve hakkindaki duygularimizi paylastik.

http://www.motosiklet.net/forum/onlar-hep-bizimle-birlikteler/57624-kemal-coskun-achille.html

Kaza hakkinda bir bilgisi olan olsaydi o zaman yukarida verdigim linklere mutlaka yazardi.

Keske yapilabilecek bir sey olsa da yapabilsek.
Ama tek elimizden gelen acinizi paylasmak sadece.
Tekrar basimiz sagolsun....

İlginize çok teşekkür ederim. O zamanki yazılan bütün yazıları gördüm. Bu topiği açmamın sebebi ise, belki birilerinin gözünden kaçmıştır. Yeni üyeler ekleniyor hemen hergün. Kazayla ilgili her türlü bilgiye ihtiyacımız var. Umutlanmak istiyorum.

Allah rahmet etsin. Motosiklet hayatımdakı 30 yılı aşkın bir süredir duyduğum en acı olaylardan bir tanesi. Dayanılmaz bir acı. Allah yakınlarına ve sevdiklerine sabır versin.
Birilerinin kaderinizi değiştirmesi hazmedilecek gibi değil. Böylesine olayları duydukça acaba benim sonum da mı böyle olacak sorusu insanın kafasına takılıyor. Ne pahasına olursa olsun başkasının hayatını hiçe sayan toplumdaki şerefsizlere meydanı boş bırakmıyacağım. !!!!!:pr:

İşte bütün savaş bunun için veriliyor. Hiçbir anne sorumuz bir kamyon yüzünden feryat etmesin. Hiçbir baba evladını sıkıştırıp kaçan bir arabanın yüzünden ağlamasın. Hiçbir kardeş bu sorumsuz insanlar yüzünde gözü yaşlı olmasın. Malesef motosiklet kullanıcılarına saygı pek yok. Ve bu yüzden içim paramparça.

Allah rahmet eylesin. Yakınlarına sabırlar versin..

Gerçekten büyük bir acı, büyük bir yıkım!

Allah gani, gani rahmet eylesin, mekanları cennet olsun...

Çok çok sağolun.

Fazeri almasının en büyük sebebi, bu yolculuğumuzda rampada fazerin yanımızdan uzayıp giderken bizim öylece bakakalmamızdı.

Allah yattığı mekanı cennet eylesin.

Aklıma düştü yine.... of oof

Aşıktı Fazerine. Akşamları eve döndüğünde parçalara ayırır yıkar kurutur temizler öpücüğünü verir öyle yerine koyardı. Şimdiyse o aşık olduğu fazer 3 parçaya ayrılmış halde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst