- Katılım
- 6 Nis 2009
- Mesajlar
- 5
- Konu Yazar
- #1
Dün TEM'de Canlı Şahit Olduğum Kaza (Fazer 34 DR 3756)
08.03.2009 Pazar günü yani dün 17:00 sularında Kavacığa giderken TEM-Samandıra sapağından 200-300 metre ilerde trafiği kesmeye çalışan insanları gördüm ... yavaşladım ve içimden inşallah motorkazası değildir dememe kalmadan sağda bariyerlere girmiş motoru gördüm ... hemen yanında çok kötü durumda ağır yaralı sürücüsü 5-6 metre ileride ise yerde bi bacağı kopmuş öbürüde kırık bayan vardı ... o manzara hala gözümün önünden gitmiyor ... etraftaki insanlar manzara karşısında çıldırmış gibilerdi... motosiklette artçı olan bayan bacağının koptuğunun farkında değildi sanırım... sessizce etrafa bakıyordu ... motosiklet sürücüsünün yanına gittim durumu bayandan dahada kötüydü sağlam hiç bir yeri kalmamış görünüyordu ... sanırım vefat etmişti ... polis geldi durumu kontrol altına almaya çalışıyordu... ilk kez böyle bir kaza ile karşılaşmıştım
Acaba Tanıyan varmı motoru plakasından ???
EDIT: kivanckaplan. Ailesinin isteği üzerine fotoğraflar kaldırılmıştır. 10.03.09...
http://www.motordelisi.com/forum/mo...li-sahit-oldugum-kaza-fazer-34-dr-3756-a.html
------------------------------------------
Emin Beyin herşey olup bittikten sonra tesadüfen orada olduğu bu, yürekleri burkan feci kazada canım kardeşim Kemal Coşkun (achille) ve nişanlısı Hande Diker hayatlarını kaybettiler.
Olay, plakası alınamayan bir aracın sıkıştırmasıyla, reflektörü olmayan, emniyet şeridinde duran bir kamyona çarpma sonucu oldu bariyerlerde son buldu. Kardeşimi o akşam, Hande'yi ise bacağı kopmuş halde 3 gün sonra kaybettik. Acımız çok büyük.
Olay, yargı sürecinde ve her türlü bilgiye ihtiyacımız var. Sizlerden, bu kazayla ilgili herhangi bir bilgisi olanların bana ulaşmasını rica ediyorum.
Motosiklete gönül vermiş herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla
Gonca Coşkun
[email protected]
0532 762 30 68
08.03.2009 Pazar günü yani dün 17:00 sularında Kavacığa giderken TEM-Samandıra sapağından 200-300 metre ilerde trafiği kesmeye çalışan insanları gördüm ... yavaşladım ve içimden inşallah motorkazası değildir dememe kalmadan sağda bariyerlere girmiş motoru gördüm ... hemen yanında çok kötü durumda ağır yaralı sürücüsü 5-6 metre ileride ise yerde bi bacağı kopmuş öbürüde kırık bayan vardı ... o manzara hala gözümün önünden gitmiyor ... etraftaki insanlar manzara karşısında çıldırmış gibilerdi... motosiklette artçı olan bayan bacağının koptuğunun farkında değildi sanırım... sessizce etrafa bakıyordu ... motosiklet sürücüsünün yanına gittim durumu bayandan dahada kötüydü sağlam hiç bir yeri kalmamış görünüyordu ... sanırım vefat etmişti ... polis geldi durumu kontrol altına almaya çalışıyordu... ilk kez böyle bir kaza ile karşılaşmıştım
Acaba Tanıyan varmı motoru plakasından ???
EDIT: kivanckaplan. Ailesinin isteği üzerine fotoğraflar kaldırılmıştır. 10.03.09...
http://www.motordelisi.com/forum/mo...li-sahit-oldugum-kaza-fazer-34-dr-3756-a.html
------------------------------------------
Emin Beyin herşey olup bittikten sonra tesadüfen orada olduğu bu, yürekleri burkan feci kazada canım kardeşim Kemal Coşkun (achille) ve nişanlısı Hande Diker hayatlarını kaybettiler.
Olay, plakası alınamayan bir aracın sıkıştırmasıyla, reflektörü olmayan, emniyet şeridinde duran bir kamyona çarpma sonucu oldu bariyerlerde son buldu. Kardeşimi o akşam, Hande'yi ise bacağı kopmuş halde 3 gün sonra kaybettik. Acımız çok büyük.
Olay, yargı sürecinde ve her türlü bilgiye ihtiyacımız var. Sizlerden, bu kazayla ilgili herhangi bir bilgisi olanların bana ulaşmasını rica ediyorum.
Motosiklete gönül vermiş herkese kazasız belasız sürüşler diliyorum.
Sevgi ve saygılarımla
Gonca Coşkun
[email protected]
0532 762 30 68

