moto(R)siklet değil ! motosiklet !

Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Katılım
13 Ocak 2006
Mesajlar
973
Bende herkes ile herkez arasındaki farkı bilmeyenlere gıcık oluyorum.Herkes tüm insanlar anlamındadır.Herkez her defa anlamındadır(Defa=kez).Mesela bir cümlenin sonunda parantez varsa önce parantez açılır kapanır sonra nokta konur.Eğer parantezin içinde bir cümle varsa onada ayrıca nokta koyulur.Alt satıra geçerken, eğer kelime üst satırda bitmemişse '-' işaretiyle sözcük hece-lemeye uygun bir şekilde ayrılır.(Tabi şimdi bu msj düz çıkacağı için benim koyduğum - işaretinin bir anlamı olmayacak.Bu arada benim ruhsattada motorsiklet yazıyor.Türkçeye dikkat etmeyenin üzerine motoRsikletimle düşerim bak:mrgreen:
 
Katılım
9 May 2007
Mesajlar
336
Ayrıntı değil bence, hem de küçük ayrıntı hiç değil. Doğru Türkçe konuşmak niye ayrıntı olsun ki??? Bu siteye yeniyim (motorpisiklete :queen: de yeniyim), bir sürü üye bana motorlar konusunda yardımcı oldu, teşekkürler. Farklı konularda da yazışmak, fikirleri paylaşmak çok güzel bence. Hele hele, kullandığımız aracın daha adını söyleyemiyorsak yazık bize...

(Bu arada bu yazıyı yazarken hata yapmamak için kastım kendimi)

Herkese selamlar...
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
Oooo, Türkçe'ye duyarlılık artmış. Ne güzel, ne güzel. Ama bağlaç olan "de"lere özgürlük hareketimize son vermeyelim, değil mi ama? :)
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bir de beni düşün, bütün mesajlarımı yazarken kasılıyorum :p İyi ki Türkçe'mize dikkat edelim dedik, her kelimemi didik didik didikliyorlar..:queen: Bıktım yaa :p :cherry:

Bu değişikliği merak ediyorum nerden esti....Bir zamanlar hatırlıyorum sen de '' okuorum, geliorum , yapıorum '' yazıyordun...Ama birden kemale erdin...

Ak sakallı dedeyimi gördün ne?....:p:p
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Büyüdüm herhalde :) Burada ki "de" bitişik :p Değil mi renklisu :)
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
buyrun benden de birtane,
hemde kendi motosiklet.net sitemizde....hhhehe kızmasın admin bana...

anasayfadaki title lara dikkat eden olmamış demikki şimdiye kadar...

untitled1mf2.jpg


:)))):queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Yanılıyorsun benim hep gözüme takılıyor ama söylememiştim :) Bıkacaklar yakında benden :p
 
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
9,362
"De"ler özgürlüklerini kazandılar sayılır. Artık sıra "ki"lere özgürlüklerini kazandırmakta.
 

R3N

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
17 Ağu 2006
Mesajlar
1,773
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayır sormiim diyorum ama çatlıyacağım artık. Her yerde görüyorum bu 25'i, nedir bu 25?????????


bizim gibi geyikler 25 karakterden kısa karakter kullanarak mesaj yazdığı zaman gelen uyarı mesajı :p 25 karakterden kısa bi mesaj ile deneyiniz

dişiyi niye çiziktirmişler ,

water deler kiler ne olmuş kimdir nedir anlamadım ben :p
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
bizim gibi geyikler 25 karakterden kısa karakter kullanarak mesaj yazdığı zaman gelen uyarı mesajı :p 25 karakterden kısa bi mesaj ile deneyiniz

dişiyi niye çiziktirmişler ,

water deler kiler ne olmuş kimdir nedir anlamadım ben :p

Çook uzun bir mesele.....Türk dil kurumu bile çözemedi bu sitedeki da de olayını...Nice aslan gibi elemanlar çiziktirildi bu sebepten.....:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst