moto(R)siklet değil ! motosiklet !

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 May 2010
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayret vallahi hayret, bu kadar ucuz bir mevzuya bu kadar alaka, olacak iş değil, aslında konu birkaç ilaveden sonra geyiğe dönmüş gidiyor, demekki buna ihtiyacımız varmış, sevgili MOTORPİSİKLETÇİLER......:cherry:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
gerçekten baya faydalıydı abi allah razı olsun :):)

Ya arkadaşım neden dalga geçiyorsunuz?....:wiinkk:
Daha bindiğiniz aletin adını doğru kullanmıyorsunuz motoru nasıl kullanıcaksınız...:queen::queen::queen:

Alın faydalanın işte diye hortlattım... :queen::queen:
 
Katılım
15 Haz 2005
Mesajlar
927
Ya arkadaşım neden dalga geçiyorsunuz?....:wiinkk:
Daha bindiğiniz aletin adını doğru kullanmıyorsunuz motoru nasıl kullanıcaksınız...:queen::queen::queen:

Alın faydalanın işte diye hortlattım... :queen::queen:
:queen::queen: estağfurullah abi ne dalgası aşk olsun yaaaaa :) olur mu hiç öyle şey hiç mi tanımadın bunca senedir beni:queen::queen::queen: değerli hortlatmaların için gerçekten allah razı olsun:bounce::queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
:queen::queen: estağfurullah abi ne dalgası aşk olsun yaaaaa :) olur mu hiç öyle şey hiç mi tanımadın bunca senedir beni:queen::queen::queen: değerli hortlatmaların için gerçekten allah razı olsun:bounce::queen::queen::queen:

Canımda sıkılmıyor değil hani.... Daha değerli hortlatmalar mı yapsam.... :queen::queen::queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Arada muhabbetlerden uzak kaldın... Bir konu vardı.. Aynı konu... Örnek olsun diye hortlattım...

Tarzım basittir benim...
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
Bu ne şimdi bi dövmediğin kaldı. Tamam bişey sormadım.......:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst