moto(R)siklet değil ! motosiklet !

Katılım
29 Kas 2006
Mesajlar
1,442
moto siklet ne demek motorlu bisiklet ne demek.. bizde bundan bi kaç sene evvel trafik dersinde motorlu bisiklet diye bir olay vardı ehliyeti alırken.. şimdi nasıl bilmiyorum...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
şimdi konu be kaynaklı olduğu için hemen el atalım olaya eskiden tabe sizin çoğunuz hayata gelmemişken.Bir portakal bünyesinde vitamin olarak beklerken daha ben motorsiklet biniyordum. :) ve dedem ve babanmen istanbulda 2 senesini yaşarken gaziler birliğinden gelen emir üzerine remi gazatelerde otomobile (tomofil) motosiklete ise (tomosiklet ) ibaresi kullanılacak uyarısı gelmiş. belirli bir süre sonrada otomobil ve motorlu siklet daha daha sonra motorsiklet ve şimdide motosiklet.!!!! ilgiç valla ilerde sanırım motsilet filan olur :)



Üyelik Tarihi: 26-06-07


e abi sen yokkende ben bu veritabanında cirit atıyodum...hatta 1992 yılında Türkiyede internet yokken (12 Nisan 1993 tarihi, Türkiye’de internetin doğum günü kabul ediliir)Sıemens çalışanıyken internetde takılıyordum...:p



buna ne dersin...:ptahminen siz o zamanlar gazete eklerinin verdiği kartonları veya kuponları kesiyordunuz...ya da tetrıs oynuyordunuz teknolojik bağlamda....:queen::bounce:


eee el elden üstündür...:cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Ne motosiklet ne bisiklet, hele piskilet ya da motur hiç değil:p

Yaşasııııııın Poturdak:) (Motosiklet, ya da motorsiklet yerine...)

Yaşasııınnnn Şeytan Arabacığı :) (Bisiklet, piskilet, velespit yerine...)

:queen::rendeer:
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
4
Lütfen...

Yaaaa arkadaşlar...niye bu kadar takılıyorsunuz "R" 'ye ?
Millet "Motosikletçiye bak" demez,
Millet "Motorcuya bak" der,

Dikkat : "Bu bölüm ağır ve anlaşılması zor bir yazı içerdiği için silinmiştir",dikkat-dikkat...

Motor : Güç kaynağı,
Siklet : Boksta ağırlık sınıfı,
Birleştirirsen,tahrikli iki teker olayıdır,işte budur arkadaşlar,yoksa yanılıyor muyum ?...

Yaaa biraz geyik yapın arkadaşlar yaaaa....gençsiniz,motocusunuz,motonuz var,keyfinize bakın yaaaaaa......
takılmayın ona buna şuna R'ye ....:silent:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Potu R dak:queen:
Şeytan a R abacığı :queen:

benim teklif süper değil mi:rendeer: Hem R ler çok güzel duruyor:queen:
 
Katılım
16 Haz 2007
Mesajlar
4
İlave

Tanışma bölümünde sürekli iki konu dilenir;
1-"Umarım bu site sana faydalı olur",
2-"Kalıcı olman dileğiyle"

Birincisi kesin,
İkincisi...
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Uzun uzun kavaklar
Bu ne biçim makarna
Ben annemi özledim
Yaşasın 23 nisan :queen:




dip not (bu konuya verilecek en güzel cvp ) :rendeer:
 
Katılım
7 Nis 2007
Mesajlar
259
:p abi konu açılmışken bende bi ekleme yapayım bari güzel türkçemizi doğru kullanmak adına -geri iade etmek-ne kadar yanlış bi şey ya geri werilir yada iade edilir geri iade etmek de nedir ya?bilen varsa sölesin....:silent:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Ahanda buldum bir tanesini.....
Daha niceleri var bu topiclerin...:p
 
Katılım
21 Nis 2009
Mesajlar
441
bilmiyordum öğrenmiş oldum
konuyu açandan da konuyu hortlatandan da Allah razı olsun
bundan sonra motosiklet
sağolun
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst