moto kurye oldum ama başıma iş aldım sanırım

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
İş sözleşmesi iki tarafında şartları sağlanıyorsa bir sözleşmedir.Taraflar imzalamdan önce şartların kendilerine uygunluğunu kontrol etmelidir.Bu açıdan bakılınca,Sen işe girmeden önce hatalı davranmışsın.Çünkü şartları araştırmamışsın.En azından bundan sonraki iş deneyimlerin için iyi bir tacrübe edinmişsin.:cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
İş sözleşmesi iki tarafında şartları sağlanıyorsa bir sözleşmedir.Taraflar imzalamdan önce şartların kendilerine uygunluğunu kontrol etmelidir.Bu açıdan bakılınca,Sen işe girmeden önce hatalı davranmışsın.Çünkü şartları araştırmamışsın.En azından bundan sonraki iş deneyimlerin için iyi bir tacrübe edinmişsin.:cat:

iyide işe girerken sözlşme imzalamadımki
 
Katılım
16 Tem 2007
Mesajlar
349
senin yerine aLınacak oLan eLemanın hayatı ve diğerLerininde aynı standartLara mecbur bırakıLmaması için
şirketin bağLı oLduğu böLgedeki iş-kur a gidip şikayette bulunmaLısın..
İnan bana bu kendini ispiyoncu gibi değiL
topLumun tepki veren aydın bir bireyi gibi hissettirecek kendini..
Bir kaç saatini ayırıp bu işi bitir bence..
Hakedene hakkını ver dostum..
 
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Huseyin kardeş buyuk geçmiş olsun ucuz atlatmıssın. İş güvenligi herzaman en önde gelen önlemlerdir. İnşallah işinin hakkını veren bir firma bulup calışmaya başlarsın...
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
şimdi bunu ben tam olarak nereye bildirmeliyim:silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar dün sabah büyük bi heycanla işime başladım.hatta gerekli evrakları bile hiç üşenmeden hazırladım.çalıştığım kurum sadece kredi kartı dağıtıyordu.bende bana hangi motoru verecekler die beqliyorum:pr:ulan bi baktım bisiklet.zaten mersinin sıcağını bilenler bilio.dağıtmam dedim.motorun yarın gelecek dediler.bende o zamn benzin alın kend motorumla dağıtcam dedim.5ytl benzin aldılar:pr:nese güç bela bitirdik akşamı ettik.sabah gittim.arabayla servise bıraktlar beni motoru aldım.hani kask verecktiniz dedim.firmaya geç öyle dediler.ya ben nasıl gitcem diyorum kenardan yawaş yawaş git dediler.bana bişy olmadı allahtan ama 3km gitmeden cezayı bastı polis.hiçte itiraz etmedim.çünkü bugüne kadar hep destekledim bu cezayı halada destekliyorum.firmaya geldim şef başladı saymaya bide motorcu geçiniyosun nasıl yakalınırsın falan filan.bende kasksız motorcu olmaz ben size dedim dinlemediniz dedim.sonra bana başka motor vereceklerini söylediler.motoru görmelisiniz ne ayna var ne sinyal ne korna.göstergeler çıkartılmış.sol grenaj yok.arka fren balatası bitmiş.bu ne ya dedim.çalışıomu çalışıo diyolar.bende ama ben çalışmıyorum dedim.işten çıktım.haksızmıyım arkadaşlar:silent:
5 YTl lik benzin:pale:
doldurup şişeye yakmalı o zihniyeti:cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
onları yakacam ben.şimdi ben nereye nasıl şikayet edeceğimi arştırıyorum
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
huceyn arkadaş, öncelikle geçmiş olsun ve kasksız geçirip kurtulduğun o zamana şükürler olsun, kaza bu ne zaman geleceği belli olmaz.

Elinde yeteri doküman varsa çalışma bakanlığı müdürlüklerine şikayet edebilirsin ama onlar genelde Sigortasız İşçi Çalıştıranlara baskın yapmakla ilgileniyorlar.

Tekrar geçmiş olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
huceyn arkadaş, öncelikle geçmiş olsun ve kasksız geçirip kurtulduğun o zamana şükürler olsun, kaza bu ne zaman geleceği belli olmaz.

Elinde yeteri doküman varsa çalışma bakanlığı müdürlüklerine şikayet edebilirsin ama onlar genelde Sigortasız İşçi Çalıştıranlara baskın yapmakla ilgileniyorlar.

Tekrar geçmiş olsun
Bir kaç aydan önce senin işe sıra bile gelmez ama yine de müracaatını yap.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst