moto kurye oldum ama başıma iş aldım sanırım

Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
arkadaşlar dün sabah büyük bi heycanla işime başladım.hatta gerekli evrakları bile hiç üşenmeden hazırladım.çalıştığım kurum sadece kredi kartı dağıtıyordu.bende bana hangi motoru verecekler die beqliyorum:pr:ulan bi baktım bisiklet.zaten mersinin sıcağını bilenler bilio.dağıtmam dedim.motorun yarın gelecek dediler.bende o zamn benzin alın kend motorumla dağıtcam dedim.5ytl benzin aldılar:pr:nese güç bela bitirdik akşamı ettik.sabah gittim.arabayla servise bıraktlar beni motoru aldım.hani kask verecktiniz dedim.firmaya geç öyle dediler.ya ben nasıl gitcem diyorum kenardan yawaş yawaş git dediler.bana bişy olmadı allahtan ama 3km gitmeden cezayı bastı polis.hiçte itiraz etmedim.çünkü bugüne kadar hep destekledim bu cezayı halada destekliyorum.firmaya geldim şef başladı saymaya bide motorcu geçiniyosun nasıl yakalınırsın falan filan.bende kasksız motorcu olmaz ben size dedim dinlemediniz dedim.sonra bana başka motor vereceklerini söylediler.motoru görmelisiniz ne ayna var ne sinyal ne korna.göstergeler çıkartılmış.sol grenaj yok.arka fren balatası bitmiş.bu ne ya dedim.çalışıomu çalışıo diyolar.bende ama ben çalışmıyorum dedim.işten çıktım.haksızmıyım arkadaşlar:silent:
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
5,149
Az bile yapmışsın, cinayete teşebbüsten dava bile açmak gerekir böylesine.
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
1,215
Geçmiş olsun ucuz kurtulmuşsun elemanına göstermelik 20 liralık kaskı bile veremeyen firmadan hayır gelirmiydi zaten.
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
abi sonra 20 liralık olandn werdiler. benm kafamda çok farklı bi kurye imajı vardı.ilk gün giderkende dizliğimi falan taktım millet gülüo.sonrasında o dandik motoru bana verdiler.yolda giderken sıcak die vizörü açtım.vizör koptu.düşünebiliyomusunuz.kaskı bağlamak içn olan ip yok.we bunlar etrafta kuryeyiz die geçinio.motorculuğumdan utandım ya.....
 
Katılım
26 Ocak 2008
Mesajlar
1,547
Motosikleti
ϸεџꬶεѻҭ ӽϸ ꜯꝏ ꬶҭ
Bu kuryecilik işini ciddi bir şekilde ele almak lazım aslında. Firmaları çok iyi denetlemek gerekiyor. Nasıl ki bir satış sorumlusu vb. gömleğini ceketini kravatını takıyorsa, kuryeci arkadaşların da kaskını dizliğini vs. takmasını sağlamalı, buna teşvik etmeli bence firmalar. Yazık günah yaa...
 
Katılım
17 Nis 2006
Mesajlar
1,348
bi gerçek varki, İstanbulda en kötü motorcular kuryeler... :pale::silent:
onlar yüzüne bizlere de kötü gözle bakıyorlar... Evet ekmeklerini yetiştirdikelri evraklardan kazanıyorlar ama bu onlara kurallara, insan haklarına ve özgürlüklerine saygı duymama hakkını vermiyor... Ben ne zaman trafiğe çıksam mutlaka bir kuryeci motorla kötü bir şekilde rastlaşıyorum.. yoğun şekilde kullanılan yaya Kaldırımları, çocuk parkları hiç farketmiyorlar onlar için.. çoğununda kaskı kolunda bilezik misali... :pr::pr::pr:

iş heyecanının yarı da kesilmesine şahsen çok üzüldüm ama bu anlattığın türde zihniyete sahip bir firmada çalışmamanda en doğrusu... Allah göstermesin kaza geçirsen "geçmiş olsun" demez bunlar.. bi de gelir motorun parasını isterler..
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
abi sonra 20 liralık olandn werdiler. benm kafamda çok farklı bi kurye imajı vardı.ilk gün giderkende dizliğimi falan taktım millet gülüo.sonrasında o dandik motoru bana verdiler.yolda giderken sıcak die vizörü açtım.vizör koptu.düşünebiliyomusunuz.kaskı bağlamak içn olan ip yok.we bunlar etrafta kuryeyiz die geçinio.motorculuğumdan utandım ya.....

:queen::queen::queen::queen: :queen::queen::queen: :queen::queen: :queen: :queen: :queen::queen:


ya sadece gülebiliyorum yaa yazık :pr:
 
Katılım
7 Nis 2005
Mesajlar
1,905
motorun yarın gelecek dediler.bende o zamn benzin alın kend motorumla dağıtcam dedim.5ytl benzin aldılar:pr:nese güç bela bitirdik akşamı ettik.

Kendi motorun olduğuna göre kendi kaskın yok mu ?
sabah gittim.arabayla servise bıraktlar beni motoru aldım.hani kask verecktiniz dedim.firmaya geç öyle dediler.ya ben nasıl gitcem diyorum kenardan yawaş yawaş git dediler.bana bişy olmadı allahtan ama 3km gitmeden cezayı bastı polis.hiçte itiraz etmedim.çünkü bugüne kadar hep destekledim bu cezayı halada destekliyorum.firmaya geldim şef başladı saymaya bide motorcu geçiniyosun nasıl yakalınırsın falan filan.bende kasksız motorcu olmaz ben size dedim dinlemediniz dedim

Diğer konuları bilmem ama bu konuda pek haklı sayılmazsın. Motorcu kendi kaskını yanında taşıması lazım. em azından onlar kask verene kadar. Verse bile kafana olmayabilir ya da bağlantıları bozuktur. vs. vs. Emin olana kadar kendi kaskını yanında götürmeliydin. Eğer yoksa zaten o daha kötü. Çünkü motorum var demişsin.
 
Katılım
1 Nis 2005
Mesajlar
2,168
bende son zamanlarda kurye olmaya çalışıyorum ama iş bulamadım.

yine de böyle sorumsuz firmalarda çalışıp motorculuğu ayağa düşürmemek lazım.
iş yaptığı motorun fren balatasını aksatan maaşını emeğini de aksatır.
 
Katılım
11 Şub 2008
Mesajlar
391
Helal olsun işte böle senin gibi bilinçli kullanıcılara ihtiyacımız var.Herşey para değil.Kendini ve çevrendekielri düşünmen harika.İşverenede dava açsaydın keşke.Çalışma yerinde ihmal sebebiyle.
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
1,978
birkez daha insanlara verilen değeri öğrenmiş oluyoruz..ne acı bir durum.iyi ki terk etmişsin işi.en doğrusu bu olsa gerek :cat:
 
Katılım
13 Şub 2008
Mesajlar
2,838
ledo ilk gün kendi kaskımı kullandım.ama ikinci gün kendi motorunla gelme akşam iş bitince bu motorla eve dönersin kalır sende dediler.bende sabah dolmuşla gittim o yüzden ekipmanlarım yanımda değildi.takdir ederseniz ki dolmuşa elimde dizlk ve kaskla binemem.mesela burda ecza kuryesi arkadaşlarım var.adamların herşeyi kaliteli.bende öyle bi yer düşünüyodum.değilmiş ama........
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
kendi saygısı olan insan ancak senin yaptığını yapar kardeşim:cat:
amaç kazanmak elbette ama başka insanların sağlığını tehlikeye atarak değil...

Canın sağolsun,dürüst kuryelerin (şirket) olduğunuda sanıyorum:cat:

Kendi motorun olduğuna göre kendi kaskın yok mu ?


Diğer konuları bilmem ama bu konuda pek haklı sayılmazsın. Motorcu kendi kaskını yanında taşıması lazım. em azından onlar kask verene kadar. Verse bile kafana olmayabilir ya da bağlantıları bozuktur. vs. vs. Emin olana kadar kendi kaskını yanında götürmeliydin. Eğer yoksa zaten o daha kötü. Çünkü motorum var demişsin.

::plus1:: ben başkasının kask'ını zaten kullanmazdım!

Bu arada, epey zamandır ya ben rastlamıyordum yorumlarına ya da sen yoktun galiba Ledo.... :)

bi gerçek varki, İstanbulda en kötü motorcular kuryeler... :pale::silent:
onlar yüzüne bizlere de kötü gözle bakıyorlar... Evet ekmeklerini yetiştirdikelri evraklardan kazanıyorlar ama bu onlara kurallara, insan haklarına ve özgürlüklerine saygı duymama hakkını vermiyor... Ben ne zaman trafiğe çıksam mutlaka bir kuryeci motorla kötü bir şekilde rastlaşıyorum.. yoğun şekilde kullanılan yaya Kaldırımları, çocuk parkları hiç farketmiyorlar onlar için.. çoğununda kaskı kolunda bilezik misali... :pr::pr::pr:

iş heyecanının yarı da kesilmesine şahsen çok üzüldüm ama bu anlattığın türde zihniyete sahip bir firmada çalışmamanda en doğrusu... Allah göstermesin kaza geçirsen "geçmiş olsun" demez bunlar.. bi de gelir motorun parasını isterler..

Fazla söz ve eklentiye yer bırakmamışsın::plus1::
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst