- Katılım
- 21 Kas 2009
- Mesajlar
- 5,302
- Motosikleti
- 750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sencer abi benden Juri olmaz.
En azından bu durumda olmaz.
Çünkü bende resim yükledim.
Herkezi elerim bütün oyları kendime veririm..
Açik sözlüyüm.. :cherry:
En azından bu durumda olmaz.
Çünkü bende resim yükledim.
Herkezi elerim bütün oyları kendime veririm..
Açik sözlüyüm.. :cherry:










