Moto-foto yarışması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
bende katılabilir miyim?
kaç tane foto koymamız gerekiyor veya bir limit var mı
(bu arada birinci olacağım kesin sonra söylemedi demeyin :queen:)
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
güzel olmuş güzel :cat:
birileri şu fotoğrafları düzenlese başvuru bittiğinde.
 
Katılım
13 Şub 2009
Mesajlar
41
ankara-istanbul yolunun ankara çıkışında çekilmiştir.motosikletim honda innovadır.yarışmaya katılmak istiyorum. kul adı : ferre. herkese başarılar. (öndeki benim
)
 
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
234
resim.jpeg


Toroslardan Akdenize....


birincilikte gozumuz yoktur. ama bi mansiyon??? bekleriz, ne demekse alindigina gore iyi bir sey olsa gerek :p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Birincilikte gozumuz yoktur. Ama bi mansiyon??? bekleriz, ne demekse alindigina gore iyi bir sey olsa gerek :p


Çok güzel fotoğraf Can :cat:, benim 2.sayfadaki yayınladığım fotoğrafı da çeken sendin hatırlamışsındır :)

Fotodaki motor ne? çıkartamadım, BrilliantRiding'i yeniledin mi yoksa? Hayırlı olsun :)
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
672
boyut güncel

c52a215d.jpg


kardeşlerimle rutin bir Ankara turu esnasında profesyonel bir başka fotoğrafçı kardeşin tarafımdan çekilen karem.


www.blackjacksbrotherhood.com





beğeniler için teşekkürler.
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Ağu 2008
Mesajlar
234
Çok güzel fotoğraf Can :cat:, benim 2.sayfadaki yayınladığım fotoğrafı da çeken sendin hatırlamışsındır :)

Fotodaki motor ne? çıkartamadım, BrilliantRiding'i yeniledin mi yoksa? Hayırlı olsun :)

Tesekkurler Ismail, hatirladim kovalandigimiz gun :)

Evet ybr gecen yaz basi gitti, yaz sonunda da bunu aldim 3,5'luk cava :) sagol.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
hadi bende çorbaya tuz atayım biraz

geçen sene yuvacık gezisinde opet mehmetçik tesislerinden yola çıkmadan hemen önce kiralamış olduğum 2010 cbr 1000 rr'ımla
39770_139684429405851_100000928834754_191930_2115720_n.jpg


buda yeni motorumu aldığım akşam çekilen fotoğraf 2001 cbr 600 F4i ile çekilmiş Jr. F'im ile
184347_186568554717438_100000928834754_439591_2018419_n.jpg
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
3. sayfadaki resimler imageshackteydi gözükmüyormuş, mesajı da editmelek sanırım mümkün değil. başka bi siteye yüklediğim fotoları tekrar yayınlıyorum. umarım bu kez başarırım


hareket halinde ve motosiklet üzerinde poz mu istemiştiniz :) ben de varım :

11265.jpg




hadi bi tane daha olsun şansım yükselsin :)

11295.jpg


bi tane de viraj öncesi bi kare :

11212.jpg


son olarak da park halinde ama karizmatik bi foto olsun :))

11231.jpg
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst