

Birincilikte gozumuz yoktur. Ama bi mansiyon??? bekleriz, ne demekse alindigina gore iyi bir sey olsa gerek
Çok güzel fotoğraf Can :cat:, benim 2.sayfadaki yayınladığım fotoğrafı da çeken sendin hatırlamışsındır
Fotodaki motor ne? çıkartamadım, BrilliantRiding'i yeniledin mi yoksa? Hayırlı olsun![]()