Moto-foto yarışması

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Sencer abi benden Juri olmaz.
En azından bu durumda olmaz.
Çünkü bende resim yükledim.
Herkezi elerim bütün oyları kendime veririm..
Açik sözlüyüm.. :cherry:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Sencer abi benden Juri olmaz.
En azından bu durumda olmaz.
Çünkü bende resim yükledim.
Herkezi elerim bütün oyları kendime veririm..
Açik sözlüyüm..

bak işte bunu akıl edemedim ben...
ee o zaman moderatörler bekleyip, katılmayanlardan jüri seçsin.
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292


çorbada benimde tuzum bulunsun ...

katagori olarak giderken çekilen resim istenmişti .. buyrun.. :):cat::cat:
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
senin makina hep ilgimi çekiyor jesse... gerçekten de çok hoş...
 
Katılım
26 Şub 2006
Mesajlar
3,292
yakıtı nasıl???

açıkçası yakıyor :cherry:

ama son zamlardan önce 20 tl- 90 km gibi normal bir yakış sergiliyor.. sabit hız 90 kmh. ile yol yapıyordum

gazı açtıgınız anda bir depo benzini hemen hemen içiyor diyebilirim .. ama .. yakmayan motor gitmez felsefesi ile baglaştırınca olayı motoruma hak veriyordum..
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
açıkçası yakıyor :cherry:

ama son zamlardan önce 20 tl- 90 km gibi normal bir yakış sergiliyor.. sabit hız 90 kmh. ile yol yapıyordum

gazı açtıgınız anda bir depo benzini hemen hemen içiyor diyebilirim .. ama .. yakmayan motor gitmez felsefesi ile baglaştırınca olayı motoruma hak veriyordum..

aslan besliyorsan ne yediğine bakmayacaksın aga :bounce:
 
Katılım
30 Ocak 2011
Mesajlar
36
Selam herkese,
bende böyle bir yarışma yapmayı önerecektim iyi oldu. Benim henüz bir motosikletim olmadığından hem duran hem de bana ait olmayan ama benim çektiğim bir fotoğrafı eklemek istiyorum. Eklediğim fotoğraf yarışma şartlarına uygun sayılmıyorsa jüri olarak da beni yazabilirsiniz. Çekilen fotoğrafların eleştiri, yorum kısmında da destek olabilirim... :cat:

 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
15 Ara 2008
Mesajlar
346
rahmetli AYE murat abimiz için düzenlenen mitingten dönerken burçin ablamın çektiği fotoğraf



burada motorum gidiyor ama ben üstünde değilim :)) buda sayılır sanırım :p



bide bide bu var şuanlık elimde :)



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
3,199
hareket halinde ve motosiklet üzerinde poz mu istemiştiniz :) ben de varım :



Uploaded with ImageShack.us


hadi bi tane daha olsun şansım yükselsin :)



Uploaded with ImageShack.us

bi tane de viraj öncesi bi kare :



Uploaded with ImageShack.us

son olarak da park halinde ama karizmati bi foto olsun :))



Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
161
dsc00344i.jpg
üzerinde değil ama olsun
 
Moderatör tarafında düzenlendi:
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst