- Katılım
- 18 May 2014
- Mesajlar
- 1,057
Selamun aleyküm arkadaşlar, abilerim. Cbr250 den rx3 e geçmeye karar verdim. BursalıAli abimiz ile sağolsun uzun uzun konuştum çok değerli bilgiler verdi. Fakat forumdaki yorumları okurken sibop ayarı için motorun indirilmesi canımı bayaģı sıktı. Hiç kimse bir sibop ayarı için motorunun indirilmesini istemez. Bu konuya çözüm bulan var mı, aydınlatırsa sevinirim?