Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,437
Motosikleti
Henüz yok.
rx3 selesi daha rahat gelmişti bana pulsar dan sonra tabi ben sadece kısa mesafede test etmiştim, uzun mesafede yolculuk için demekki bu da işlem istiyor.
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
58
Sevgili abilerim ablalarım kardeşlrim Öncelikle merhaba
Geçtiğimiz pazar günü motorumla malesef kaza yaptım ancak yeni yeni kendime gelmeye başladım sağ kolum omuz bölgemden çıktı ve uç kısımdaki kemik kırıldı :pale: herzaman ki gibi saat 13:30 da yola cıktım işime gidiorken yıllardır hep çok tehlikeli oldunu düşündüğüm bir yerde kaza yaptım ana cadde de kendi şeridimde seyir halindeyken alt sokaktan bir bağlantı olan bir köşe var ve malesef araçlar o köşeye kadar park ettikleri için çıkan araç benim geldiğimi görmedi o köşenin belki 50 metre ötesinde kasis var yavaşladım geçtim hızım ortalama 35-40 km civarındaydı. fakat dönen araç tam ben o noktaya yaklaşınca bi anda döndü ve benim şeridimden devam etti yol geliş gidiş bu arada çift şerit olmasına rağmen neden benim şeridime daldı hala akıl sır erdiremiyorum yani gelen ben değil harfiyat kamyomu otobüs de olabilirdi somuçları çok çok daha vahim olurdu.. veya benim gibi temmuzun bu sıcağında robocop gibi giyinmiş biri değilde sıcak diyip tüğ tebel binen bi kardeşimizde olabilirdi. sonuç olarak fren yapamadım okadar vakit yoktu! az birşey konra verip sola kaçmaya yerltendim ama nafile... motor ön sağ dan darbeyi yedi bende sağ tarafımla arabaya uçtum sağ omzum arabanın camında patladı camıda patlatmışım :) sekip yere düştüm parketmiş arabanın altına kadar girdim en azından çıkan ve kırıln kolum arabanın altındaydı! bu arada araç süeücüsü genç bir bayan kardeşimiz o panikle frene basamadı allahtan direksiyon onaa göre sola dönük vaziyetteydi çünkü gövdemden aşağısı arabanın altına girdi tamponu vizörümün üstündeydi!direksiyon düz olsa benim bacakların vay haline.. hergün kameramı açıp yola çıkan ben o gün pillerini şarj etmeyi unutmuş ve aman bugünde takmayı veriyim dedim. diyceksiniz bukadar şeyi nasıl hatırlıyosun hiç bilincimi kaybetmedim, arabadaki bayanlardan birisi ilk yardım bilen hostes kardeşimdi sağolsun beni belkide linç edilmekten o kurtardı hastane boyunca hep o ilgilendi telefonumu ona verdim yakınlarımı o aradı etti hakını ödeyermem koruycu melek gibiydi. kaskımı çıkarmak istediler izin verdirmedi çok sağolsun :) sonra ben gösterdim nasıl çıkarılıcağını öle birlikte çıkardık ordan geçen motorcu bi abimiz sağolsun yine oda melek gibi insanmış benim telefonuma kendi numarasını kaydetti ambulansın içindeyken ben dedi merak etme motoruna ekipmanlarına ben sağip çıkıcam dedi (2 sene önce aynı yerde kendiside kaza yapmış herşeyini çalmışlar motorunu çekici götürmüş etmiş ni tekim abinin dediğine göre erdo polis gelmeden çekici geldi senin motorunu götürmeye dedi izin vermemiş orda güvenli biyere almışlar felan filan benim çin aslanını patates oldu galiba çalışıyo yürüyo dedi yakınım hatta getirip otoparka parketti ama garenaj felan kırılmıştır tahminimce bakamadım daha şase felaan yamuldusa iflah olurmu bilmem artık iyileşinece haber vericem size bu arada sağ dizliğim paramparca olmuştu olmasaydı dizkapağım kaval kemiğimi o artık onlarda paramparçaydı... (az bişi topalıyorum ayağım burkulmuş gibiyim) siz siz olun ekipman alırken pazarlık dağil yapmayın 2bin liraya kaskmı olur demeyin alın montum revit shield 900 tl para verdim aldım bana malmısın sen okadar para verilirmi diyen bi dunya mal tanıyorum şimdi diyorumki 900 değil 1900 olsa yine veririm tek elle bukadar yaza bildim ilaçlar uyku yapıyo sonra geri kalanından haber veririm dikatli olun nakadar dikatlide olsanız oluyo böyle şeyler o uüzden ekipmansız çop kutusunun ordan bile dönüp gelcem demeyin sakın!!! kalın sağlıcakla
 
Katılım
28 Eki 2014
Mesajlar
615
Çok çok geçmiş olsun. Allahım daha beterlerinden hepimizi korusun. İnşallah tez zamanda eski sağlığınıza kavuşursunuz.
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
erdo kardeş,çok çok geçmiş olsun.motor bir şekilde hallolur.buna şükür diyelim.
 
Katılım
28 Ara 2015
Mesajlar
1,589
Erdo kardeşim çok büyük geçmiş olsun. Tez saatte atlatırsın inşallah. Rabbim
bir daha göstermesin ve bütün rüzgar sevdalılarını korusun.
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
660
@Erd0

Buyuk gecmis olsun. Allah daha beterinden korumus.

Ekipman konusuna ise kesinlikle sonuna kadar katiliyorum. Hele o yolda giderken kaskini koluna takan motorcular yok mu, icimden diyorum ki koruyacak birseyi yok demek ki...
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
995
geçmiş olsun kaza yapan arkadşa . tedbirin önemi bir kez daha anlaşıldı bir de kıyafetler olmasa idi Allah muhafaza..
bir yazı okumuştum tecrübeli kullanıcı diyordu ki "ben araba süreerken önümdeki aracı motor sürerken önümdekini ,onun önündekini ve sağ ve soldakini de kollarım diyordu" işimiz zor trafikte en kötüsü bu olsun genede..
vesselam..
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Erdo kardeş çok geçmiş olsun. İnşallah biran evvel sağlığına kavuşursun.
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Sevgili abilerim ablalarım kardeşlrim Öncelikle merhaba
Geçtiğimiz pazar günü motorumla malesef kaza yaptım ancak yeni yeni kendime gelmeye başladım sağ kolum omuz bölgemden çıktı ve uç kısımdaki kemik kırıldı :pale: herzaman ki gibi saat 13:30 da yola cıktım işime gidiorken yıllardır hep çok tehlikeli oldunu düşündüğüm bir yerde kaza yaptım ana cadde de kendi şeridimde seyir halindeyken alt sokaktan bir bağlantı olan bir köşe var ve malesef araçlar o köşeye kadar park ettikleri için çıkan araç benim geldiğimi görmedi o köşenin belki 50 metre ötesinde kasis var yavaşladım geçtim hızım ortalama 35-40 km civarındaydı. fakat dönen araç tam ben o noktaya yaklaşınca bi anda döndü ve benim şeridimden devam etti yol geliş gidiş bu arada çift şerit olmasına rağmen neden benim şeridime daldı hala akıl sır erdiremiyorum yani gelen ben değil harfiyat kamyomu otobüs de olabilirdi somuçları çok çok daha vahim olurdu.. veya benim gibi temmuzun bu sıcağında robocop gibi giyinmiş biri değilde sıcak diyip tüğ tebel binen bi kardeşimizde olabilirdi. sonuç olarak fren yapamadım okadar vakit yoktu! az birşey konra verip sola kaçmaya yerltendim ama nafile... motor ön sağ dan darbeyi yedi bende sağ tarafımla arabaya uçtum sağ omzum arabanın camında patladı camıda patlatmışım :) sekip yere düştüm parketmiş arabanın altına kadar girdim en azından çıkan ve kırıln kolum arabanın altındaydı! bu arada araç süeücüsü genç bir bayan kardeşimiz o panikle frene basamadı allahtan direksiyon onaa göre sola dönük vaziyetteydi çünkü gövdemden aşağısı arabanın altına girdi tamponu vizörümün üstündeydi!direksiyon düz olsa benim bacakların vay haline.. hergün kameramı açıp yola çıkan ben o gün pillerini şarj etmeyi unutmuş ve aman bugünde takmayı veriyim dedim. diyceksiniz bukadar şeyi nasıl hatırlıyosun hiç bilincimi kaybetmedim, arabadaki bayanlardan birisi ilk yardım bilen hostes kardeşimdi sağolsun beni belkide linç edilmekten o kurtardı hastane boyunca hep o ilgilendi telefonumu ona verdim yakınlarımı o aradı etti hakını ödeyermem koruycu melek gibiydi. kaskımı çıkarmak istediler izin verdirmedi çok sağolsun :) sonra ben gösterdim nasıl çıkarılıcağını öle birlikte çıkardık ordan geçen motorcu bi abimiz sağolsun yine oda melek gibi insanmış benim telefonuma kendi numarasını kaydetti ambulansın içindeyken ben dedi merak etme motoruna ekipmanlarına ben sağip çıkıcam dedi (2 sene önce aynı yerde kendiside kaza yapmış herşeyini çalmışlar motorunu çekici götürmüş etmiş ni tekim abinin dediğine göre erdo polis gelmeden çekici geldi senin motorunu götürmeye dedi izin vermemiş orda güvenli biyere almışlar felan filan benim çin aslanını patates oldu galiba çalışıyo yürüyo dedi yakınım hatta getirip otoparka parketti ama garenaj felan kırılmıştır tahminimce bakamadım daha şase felaan yamuldusa iflah olurmu bilmem artık iyileşinece haber vericem size bu arada sağ dizliğim paramparca olmuştu olmasaydı dizkapağım kaval kemiğimi o artık onlarda paramparçaydı... (az bişi topalıyorum ayağım burkulmuş gibiyim) siz siz olun ekipman alırken pazarlık dağil yapmayın 2bin liraya kaskmı olur demeyin alın montum revit shield 900 tl para verdim aldım bana malmısın sen okadar para verilirmi diyen bi dunya mal tanıyorum şimdi diyorumki 900 değil 1900 olsa yine veririm tek elle bukadar yaza bildim ilaçlar uyku yapıyo sonra geri kalanından haber veririm dikatli olun nakadar dikatlide olsanız oluyo böyle şeyler o uüzden ekipmansız çop kutusunun ordan bile dönüp gelcem demeyin sakın!!! kalın sağlıcakla

Çok geçmiş olsun arkadaşım.
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
286
Sevgili abilerim ablalarım kardeşlrim Öncelikle merhaba
Geçtiğimiz pazar günü motorumla malesef kaza yaptım ancak yeni yeni kendime gelmeye başladım sağ kolum omuz bölgemden çıktı ve uç kısımdaki kemik kırıldı :pale: herzaman ki gibi saat 13:30 da yola cıktım işime gidiorken yıllardır hep çok tehlikeli oldunu düşündüğüm bir yerde kaza yaptım ana cadde de kendi şeridimde seyir halindeyken alt sokaktan bir bağlantı olan bir köşe var ve malesef araçlar o köşeye kadar park ettikleri için çıkan araç benim geldiğimi görmedi o köşenin belki 50 metre ötesinde kasis var yavaşladım geçtim hızım ortalama 35-40 km civarındaydı. fakat dönen araç tam ben o noktaya yaklaşınca bi anda döndü ve benim şeridimden devam etti yol geliş gidiş bu arada çift şerit olmasına rağmen neden benim şeridime daldı hala akıl sır erdiremiyorum yani gelen ben değil harfiyat kamyomu otobüs de olabilirdi somuçları çok çok daha vahim olurdu.. veya benim gibi temmuzun bu sıcağında robocop gibi giyinmiş biri değilde sıcak diyip tüğ tebel binen bi kardeşimizde olabilirdi. sonuç olarak fren yapamadım okadar vakit yoktu! az birşey konra verip sola kaçmaya yerltendim ama nafile... motor ön sağ dan darbeyi yedi bende sağ tarafımla arabaya uçtum sağ omzum arabanın camında patladı camıda patlatmışım :) sekip yere düştüm parketmiş arabanın altına kadar girdim en azından çıkan ve kırıln kolum arabanın altındaydı! bu arada araç süeücüsü genç bir bayan kardeşimiz o panikle frene basamadı allahtan direksiyon onaa göre sola dönük vaziyetteydi çünkü gövdemden aşağısı arabanın altına girdi tamponu vizörümün üstündeydi!direksiyon düz olsa benim bacakların vay haline.. hergün kameramı açıp yola çıkan ben o gün pillerini şarj etmeyi unutmuş ve aman bugünde takmayı veriyim dedim. diyceksiniz bukadar şeyi nasıl hatırlıyosun hiç bilincimi kaybetmedim, arabadaki bayanlardan birisi ilk yardım bilen hostes kardeşimdi sağolsun beni belkide linç edilmekten o kurtardı hastane boyunca hep o ilgilendi telefonumu ona verdim yakınlarımı o aradı etti hakını ödeyermem koruycu melek gibiydi. kaskımı çıkarmak istediler izin verdirmedi çok sağolsun :) sonra ben gösterdim nasıl çıkarılıcağını öle birlikte çıkardık ordan geçen motorcu bi abimiz sağolsun yine oda melek gibi insanmış benim telefonuma kendi numarasını kaydetti ambulansın içindeyken ben dedi merak etme motoruna ekipmanlarına ben sağip çıkıcam dedi (2 sene önce aynı yerde kendiside kaza yapmış herşeyini çalmışlar motorunu çekici götürmüş etmiş ni tekim abinin dediğine göre erdo polis gelmeden çekici geldi senin motorunu götürmeye dedi izin vermemiş orda güvenli biyere almışlar felan filan benim çin aslanını patates oldu galiba çalışıyo yürüyo dedi yakınım hatta getirip otoparka parketti ama garenaj felan kırılmıştır tahminimce bakamadım daha şase felaan yamuldusa iflah olurmu bilmem artık iyileşinece haber vericem size bu arada sağ dizliğim paramparca olmuştu olmasaydı dizkapağım kaval kemiğimi o artık onlarda paramparçaydı... (az bişi topalıyorum ayağım burkulmuş gibiyim) siz siz olun ekipman alırken pazarlık dağil yapmayın 2bin liraya kaskmı olur demeyin alın montum revit shield 900 tl para verdim aldım bana malmısın sen okadar para verilirmi diyen bi dunya mal tanıyorum şimdi diyorumki 900 değil 1900 olsa yine veririm tek elle bukadar yaza bildim ilaçlar uyku yapıyo sonra geri kalanından haber veririm dikatli olun nakadar dikatlide olsanız oluyo böyle şeyler o uüzden ekipmansız çop kutusunun ordan bile dönüp gelcem demeyin sakın!!! kalın sağlıcakla

çok geçmiş olsun Erdo.
 
Katılım
31 Mar 2011
Mesajlar
49
Erdo Arkadaş,

Çok çok geçmiş olsun. Tüm kalbimle bir an evvel sağlığına kavuşman dileğiyle...

Bir kötü haber de ben vereyim arkadaşlar, maalesef Uğur'un sahipleri göz altına alınmışlardı. Tutuklanmışlar. Yedek parça ve teknik destek adına sıkıntılı günler yaşayabiliriz.

http://www.ntv.com.tr/turkiye/ugur-sogutmanin-sahipleri-tutuklandi,D2ogCOydQ06OWt-BLkI7wA?_ref=infinite

Sağlıcakla kalın...
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
126
Sevgili ErdO büyük geçmiş olsun verilmiş sadakan varmış, bunca yıl birçok olay gördükten sonra motor kazalarında can kaybı ve kalıcı sakatlık olmadan atlatılan hadiseleri çok önemli saymıyorum artık. Mal yerine konur bir şekilde.
Ben de geçen Cuma diğer motorumla Dubrovnik'ten dönerken Kotor yakınlarında yolun sağında duran bir aracın aniden kontrolsüz bir şekilde sol taraftaki benzin istasyonuna dönmek istemesi ve önüme kırması sonucu kaza geçirdim. Aynı bölgede bir hafta önce konakladığım otelin sahibi sağ olsun hastane polis motorun çekilmesi vs çok yardımcı oldu ve aynı gün 90km uzaklıktaki Pogrorica havaalanına bıraktı beni hiç karşılık beklemeden. Dünyanın her yerinde iyi insanlar var. Kask ve kameram çalınmış o hengamede. Sonuç sağ ön kol kemiğinde kırık ve ameliyat. Şimdi iyiyim çok şükür.
Bu arada motorla yurt dışına çıkanlar için önemli bilgi. Kaskonuz yurt dışına açık olsa bile nakliye sigortası ayrı yapılıyormuş 1200Euro'ya öğrenmiş oldum.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst