Hala satılık al kardeşim ben yiyemedim sen ye tüh tüh tüh
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-aradiginiz-motosiklet-320248868/detay/
Hala satılık al kardeşim ben yiyemedim sen ye tüh tüh tüh
O fiyat ne öyle dibim düştü![]()
Hala satılık al kardeşim ben yiyemedim sen ye tüh tüh tüh
https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-aradiginiz-motosiklet-320248868/detay/
Sevgili abilerim ablalarım kardeşlrim Öncelikle merhaba
Geçtiğimiz pazar günü motorumla malesef kaza yaptım ancak yeni yeni kendime gelmeye başladım sağ kolum omuz bölgemden çıktı ve uç kısımdaki kemik kırıldıale: herzaman ki gibi saat 13:30 da yola cıktım işime gidiorken yıllardır hep çok tehlikeli oldunu düşündüğüm bir yerde kaza yaptım ana cadde de kendi şeridimde seyir halindeyken alt sokaktan bir bağlantı olan bir köşe var ve malesef araçlar o köşeye kadar park ettikleri için çıkan araç benim geldiğimi görmedi o köşenin belki 50 metre ötesinde kasis var yavaşladım geçtim hızım ortalama 35-40 km civarındaydı. fakat dönen araç tam ben o noktaya yaklaşınca bi anda döndü ve benim şeridimden devam etti yol geliş gidiş bu arada çift şerit olmasına rağmen neden benim şeridime daldı hala akıl sır erdiremiyorum yani gelen ben değil harfiyat kamyomu otobüs de olabilirdi somuçları çok çok daha vahim olurdu.. veya benim gibi temmuzun bu sıcağında robocop gibi giyinmiş biri değilde sıcak diyip tüğ tebel binen bi kardeşimizde olabilirdi. sonuç olarak fren yapamadım okadar vakit yoktu! az birşey konra verip sola kaçmaya yerltendim ama nafile... motor ön sağ dan darbeyi yedi bende sağ tarafımla arabaya uçtum sağ omzum arabanın camında patladı camıda patlatmışım
sekip yere düştüm parketmiş arabanın altına kadar girdim en azından çıkan ve kırıln kolum arabanın altındaydı! bu arada araç süeücüsü genç bir bayan kardeşimiz o panikle frene basamadı allahtan direksiyon onaa göre sola dönük vaziyetteydi çünkü gövdemden aşağısı arabanın altına girdi tamponu vizörümün üstündeydi!direksiyon düz olsa benim bacakların vay haline.. hergün kameramı açıp yola çıkan ben o gün pillerini şarj etmeyi unutmuş ve aman bugünde takmayı veriyim dedim. diyceksiniz bukadar şeyi nasıl hatırlıyosun hiç bilincimi kaybetmedim, arabadaki bayanlardan birisi ilk yardım bilen hostes kardeşimdi sağolsun beni belkide linç edilmekten o kurtardı hastane boyunca hep o ilgilendi telefonumu ona verdim yakınlarımı o aradı etti hakını ödeyermem koruycu melek gibiydi. kaskımı çıkarmak istediler izin verdirmedi çok sağolsun
sonra ben gösterdim nasıl çıkarılıcağını öle birlikte çıkardık ordan geçen motorcu bi abimiz sağolsun yine oda melek gibi insanmış benim telefonuma kendi numarasını kaydetti ambulansın içindeyken ben dedi merak etme motoruna ekipmanlarına ben sağip çıkıcam dedi (2 sene önce aynı yerde kendiside kaza yapmış herşeyini çalmışlar motorunu çekici götürmüş etmiş ni tekim abinin dediğine göre erdo polis gelmeden çekici geldi senin motorunu götürmeye dedi izin vermemiş orda güvenli biyere almışlar felan filan benim çin aslanını patates oldu galiba çalışıyo yürüyo dedi yakınım hatta getirip otoparka parketti ama garenaj felan kırılmıştır tahminimce bakamadım daha şase felaan yamuldusa iflah olurmu bilmem artık iyileşinece haber vericem size bu arada sağ dizliğim paramparca olmuştu olmasaydı dizkapağım kaval kemiğimi o artık onlarda paramparçaydı... (az bişi topalıyorum ayağım burkulmuş gibiyim) siz siz olun ekipman alırken pazarlık dağil yapmayın 2bin liraya kaskmı olur demeyin alın montum revit shield 900 tl para verdim aldım bana malmısın sen okadar para verilirmi diyen bi dunya mal tanıyorum şimdi diyorumki 900 değil 1900 olsa yine veririm tek elle bukadar yaza bildim ilaçlar uyku yapıyo sonra geri kalanından haber veririm dikatli olun nakadar dikatlide olsanız oluyo böyle şeyler o uüzden ekipmansız çop kutusunun ordan bile dönüp gelcem demeyin sakın!!! kalın sağlıcakla
Sevgili abilerim ablalarım kardeşlrim Öncelikle merhaba
Geçtiğimiz pazar günü motorumla malesef kaza yaptım ancak yeni yeni kendime gelmeye başladım sağ kolum omuz bölgemden çıktı ve uç kısımdaki kemik kırıldıale: herzaman ki gibi saat 13:30 da yola cıktım işime gidiorken yıllardır hep çok tehlikeli oldunu düşündüğüm bir yerde kaza yaptım ana cadde de kendi şeridimde seyir halindeyken alt sokaktan bir bağlantı olan bir köşe var ve malesef araçlar o köşeye kadar park ettikleri için çıkan araç benim geldiğimi görmedi o köşenin belki 50 metre ötesinde kasis var yavaşladım geçtim hızım ortalama 35-40 km civarındaydı. fakat dönen araç tam ben o noktaya yaklaşınca bi anda döndü ve benim şeridimden devam etti yol geliş gidiş bu arada çift şerit olmasına rağmen neden benim şeridime daldı hala akıl sır erdiremiyorum yani gelen ben değil harfiyat kamyomu otobüs de olabilirdi somuçları çok çok daha vahim olurdu.. veya benim gibi temmuzun bu sıcağında robocop gibi giyinmiş biri değilde sıcak diyip tüğ tebel binen bi kardeşimizde olabilirdi. sonuç olarak fren yapamadım okadar vakit yoktu! az birşey konra verip sola kaçmaya yerltendim ama nafile... motor ön sağ dan darbeyi yedi bende sağ tarafımla arabaya uçtum sağ omzum arabanın camında patladı camıda patlatmışım
sekip yere düştüm parketmiş arabanın altına kadar girdim en azından çıkan ve kırıln kolum arabanın altındaydı! bu arada araç süeücüsü genç bir bayan kardeşimiz o panikle frene basamadı allahtan direksiyon onaa göre sola dönük vaziyetteydi çünkü gövdemden aşağısı arabanın altına girdi tamponu vizörümün üstündeydi!direksiyon düz olsa benim bacakların vay haline.. hergün kameramı açıp yola çıkan ben o gün pillerini şarj etmeyi unutmuş ve aman bugünde takmayı veriyim dedim. diyceksiniz bukadar şeyi nasıl hatırlıyosun hiç bilincimi kaybetmedim, arabadaki bayanlardan birisi ilk yardım bilen hostes kardeşimdi sağolsun beni belkide linç edilmekten o kurtardı hastane boyunca hep o ilgilendi telefonumu ona verdim yakınlarımı o aradı etti hakını ödeyermem koruycu melek gibiydi. kaskımı çıkarmak istediler izin verdirmedi çok sağolsun
sonra ben gösterdim nasıl çıkarılıcağını öle birlikte çıkardık ordan geçen motorcu bi abimiz sağolsun yine oda melek gibi insanmış benim telefonuma kendi numarasını kaydetti ambulansın içindeyken ben dedi merak etme motoruna ekipmanlarına ben sağip çıkıcam dedi (2 sene önce aynı yerde kendiside kaza yapmış herşeyini çalmışlar motorunu çekici götürmüş etmiş ni tekim abinin dediğine göre erdo polis gelmeden çekici geldi senin motorunu götürmeye dedi izin vermemiş orda güvenli biyere almışlar felan filan benim çin aslanını patates oldu galiba çalışıyo yürüyo dedi yakınım hatta getirip otoparka parketti ama garenaj felan kırılmıştır tahminimce bakamadım daha şase felaan yamuldusa iflah olurmu bilmem artık iyileşinece haber vericem size bu arada sağ dizliğim paramparca olmuştu olmasaydı dizkapağım kaval kemiğimi o artık onlarda paramparçaydı... (az bişi topalıyorum ayağım burkulmuş gibiyim) siz siz olun ekipman alırken pazarlık dağil yapmayın 2bin liraya kaskmı olur demeyin alın montum revit shield 900 tl para verdim aldım bana malmısın sen okadar para verilirmi diyen bi dunya mal tanıyorum şimdi diyorumki 900 değil 1900 olsa yine veririm tek elle bukadar yaza bildim ilaçlar uyku yapıyo sonra geri kalanından haber veririm dikatli olun nakadar dikatlide olsanız oluyo böyle şeyler o uüzden ekipmansız çop kutusunun ordan bile dönüp gelcem demeyin sakın!!! kalın sağlıcakla