Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
- Katılım
- 24 Haz 2011
- Mesajlar
- 5,247
- Konu Yazar
- #241
Hem ne yaş.Arkadaş 8500 den satışa çıkacak diye haberler yapılıyor,sonrasında gelinen rakamlara bak!!! Ya sevdiğimin medyası balon haber yapıyo ya da bu adamlar fazla motor satmak istemiyor.Zaten biz de o paralara almaya meraklı değiliz.Umut dünyası işte
Valla abi ben max 8500 demiştim. Eğer fiyat bu şekilde olacaksa yazık olur. Max 8500 fiyat sınırında satılırsa alacak çok kişi var. R25'in bile fiyatı beklentilerin altında açıklandı. Biraz insaf yani
O fiyata üstüne biraz daha ekle,şunu al diye onlarca teori çıkar
