Onun içinmi yamaha r25 fiyatını 13.500 açıkladı amaçları yüksek karmı ? Herkes 15.000 e razıydı aç forumları bir oku, Düzenli istikrarlı bir kar mı ? Kendini bilen bütün markalar istikrar olacak şekilde fiyat belirler. 5 e aldığını 10 a satarsan millet enayi değil zamanında mr 250 destro alanlara sor bakalım dediğim olayı yaşamışmı yaşamamış mı?
Her ne kadar aynı klasmanlarda olmasada bence inazumada zam görmeyecek rx3 10.000 se 12.500 e inazuma beleş motor diyor konuyu kapatıyorum
Açıkcası benim de max fiyat beklentim 8500 tl idi, hadi bilemedin 9000. Dün yaptığım görüşmede çok ısrarcı olduğum için hatta beklettiler ve satış birimini arayarak 10.000-11.000 aralığında olduğunu söylediler. Mondial'de Bajaj gibi piyasa açığını yakalamış durumda. Fakat yurt dışı satış fiyatlarına baktığımızda aslında satış aralığının zaten bu civarda olduğunu görüyoruz. Bence akıllı stratejik hamle düşük fiyatla çekemeyecekleri ilgiyi motoru test ettirerek ve iyi reklam (Ekrem Ata Bey'in yaptığı gibi direk müşteri ilgisi) yaparak müsteriye tanıtmaktır. Açıkcası beklediğimden pahalı olan bir motoru beni iyi kandırarak satmaları gerekiyor. Ayrıca dün attığım mail (direk bu konuya ait link) ve yaptığım görüşme sonucu konunun satış sorumlusuna iletildiğini söylediler. Umarım bu yazdıklarımı okuyorsunuzdur sayın satış sorumluısu, bakın piyasa nabzı böyle atıyor...
Ticarette bir malın düşük karla satılmasından daha kötü bir şey varsa o da hiç satılmamasıdır.
sizin beklentiniz 16 olduğundan böyle söylüyorsunuz. demekki bu motorun adama maliyeti o kadar değil. demekki r125'in maliyeti o kadar. kim çıkarıyor, kim emin r125 ile 125 fiyatlarının, maliyetlerinden çok farklı olduğunu? o fabrikada mıydınız? adam ucuza mal etmiş ucuza satıyor. pahalıya mal etmiş pahalıya satıyor. sr400 mesela, o kadar pahalıya mal olacağını sanmıyorum. olabilir de. diyelimki olmadı, yine buradan da maksmum kar elde etmek için, meraklısı alır diye yüksek fiyat konmuş. hiç birinizin kara kaşı kara gözü yok. kusura bakmayın![]()
2012 den beri kullandığım asya rx 250 su soğutmalı cross 6977 tl satış fiyatı gayette güzel motor asyada mondialde nazillide faaliyet gösteriyor asya 7000 e satabiliyorsa baz alınır bufiyat bence
Tamam enduro değil ama cross bir motosiklet enjeksiyonlu değil ve bazı şikayetler selenin sert olduğu şeklinde. 7.000 fiyata tercih edenler olacaktır.:cherry: