Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Bu motoru alanın kendisinin ilgilenebileceğini sanmıyorum. Olsa olsa inşa kendisi yağını değiştirir, zincirini gerer. Arıza durumunda kimsenin cesaret edip uğraşacağı bir motor değil.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Açıkcası benim de max fiyat beklentim 8500 tl idi, hadi bilemedin 9000. Dün yaptığım görüşmede çok ısrarcı olduğum için hatta beklettiler ve satış birimini arayarak 10.000-11.000 aralığında olduğunu söylediler. Mondial'de Bajaj gibi piyasa açığını yakalamış durumda. Fakat yurt dışı satış fiyatlarına baktığımızda aslında satış aralığının zaten bu civarda olduğunu görüyoruz. Bence akıllı stratejik hamle düşük fiyatla çekemeyecekleri ilgiyi motoru test ettirerek ve iyi reklam (Ekrem Ata Bey'in yaptığı gibi direk müşteri ilgisi) yaparak müsteriye tanıtmaktır. Açıkcası beklediğimden pahalı olan bir motoru beni iyi kandırarak satmaları gerekiyor. Ayrıca dün attığım mail (direk bu konuya ait link) ve yaptığım görüşme sonucu konunun satış sorumlusuna iletildiğini söylediler. Umarım bu yazdıklarımı okuyorsunuzdur sayın satış sorumluısu, bakın piyasa nabzı böyle atıyor...
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Biraz önce internnetten okuduğum bir habere göre, Tofaş 2014 karını 2013'e göre %32 oranında artırmış. Arkadaşlar, 2014 yılında 2013'e göre araç satışları miktar bazında %25 azalmadı mı? Bunu tüm basın defalarca yazdı. Satşlar miktar olarak %25 düşşün, yıllık kar ise %32 artsın! Bir de utanmadan döviz yükseldi vs. vs. diye bahane uydurdular. hatırlayın 2014 yılı başında araç fiyatları %25 arttı döviz ve ötv bahane edilerek. Peki maliyetler yükseldi de satış miktarı azaldığı halde kar nasıl arttı? Halbuki bu kadar kar elde edeceklerine fiyatı biraz düşürüp daha çok üretim yapsalar ve daha çok istihdam sağlasalar olmaz mı? Olur ama ellerini taşın altına birazcık sokup ceplerini çok doldurmak istiyorlar.

Şunu söylemeye çalışıyorum bu konuya bağlayarak: Bizim işletmecilerimiz fahiş karların peşindeler. üç kuruşa aldıkları/ürettikleri ürünleri 10 kuruşa satarak kar etmeye çalışıyorlar. Eğer RX3 gibi birçok motosiklet kullanıcısının ilgisini çekmiş bir ürünü de beklenen makul fiyatın (8500 TL) üzerinde satmaya kalkarlarsa, korkarım bu (bence) güzel model de önceki yazılarımda da bahsettiğim bazı modellerin akıbetini paylaşacak. Ben de RX3'ü 2. motor olarak almayı düşünüyordum. Koyacak yerim olmamasına rağmen, bir çözüm bulmaya çalışıyordum. Ama fiyatlar yukarıda bahsedildiği gibi olursa, benden paso. İnşallah beklentileri karşılayacak bir fiyat politikası izler Mondial.
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
2,758
Onun içinmi yamaha r25 fiyatını 13.500 açıkladı amaçları yüksek karmı ? Herkes 15.000 e razıydı aç forumları bir oku, Düzenli istikrarlı bir kar mı ? Kendini bilen bütün markalar istikrar olacak şekilde fiyat belirler. 5 e aldığını 10 a satarsan millet enayi değil zamanında mr 250 destro alanlara sor bakalım dediğim olayı yaşamışmı yaşamamış mı?

Her ne kadar aynı klasmanlarda olmasada bence inazumada zam görmeyecek rx3 10.000 se 12.500 e inazuma beleş motor diyor konuyu kapatıyorum

sizin beklentiniz 16 olduğundan böyle söylüyorsunuz. demekki bu motorun adama maliyeti o kadar değil. demekki r125'in maliyeti o kadar. kim çıkarıyor, kim emin r125 ile 125 fiyatlarının, maliyetlerinden çok farklı olduğunu? o fabrikada mıydınız? adam ucuza mal etmiş ucuza satıyor. pahalıya mal etmiş pahalıya satıyor. sr400 mesela, o kadar pahalıya mal olacağını sanmıyorum. olabilir de. diyelimki olmadı, yine buradan da maksmum kar elde etmek için, meraklısı alır diye yüksek fiyat konmuş. hiç birinizin kara kaşı kara gözü yok. kusura bakmayın :)
 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
Açıkcası benim de max fiyat beklentim 8500 tl idi, hadi bilemedin 9000. Dün yaptığım görüşmede çok ısrarcı olduğum için hatta beklettiler ve satış birimini arayarak 10.000-11.000 aralığında olduğunu söylediler. Mondial'de Bajaj gibi piyasa açığını yakalamış durumda. Fakat yurt dışı satış fiyatlarına baktığımızda aslında satış aralığının zaten bu civarda olduğunu görüyoruz. Bence akıllı stratejik hamle düşük fiyatla çekemeyecekleri ilgiyi motoru test ettirerek ve iyi reklam (Ekrem Ata Bey'in yaptığı gibi direk müşteri ilgisi) yaparak müsteriye tanıtmaktır. Açıkcası beklediğimden pahalı olan bir motoru beni iyi kandırarak satmaları gerekiyor. Ayrıca dün attığım mail (direk bu konuya ait link) ve yaptığım görüşme sonucu konunun satış sorumlusuna iletildiğini söylediler. Umarım bu yazdıklarımı okuyorsunuzdur sayın satış sorumluısu, bakın piyasa nabzı böyle atıyor...

Fiyat o kadar olacaksa hadi bana eyvallah o zaman.Bu sahifede işim bitmiştir.Allah'a emanet olun.Tekeriniz düz bassın.
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Benden yetkililere gelsin o halde

SWEET DREAMS ( DADLI HÜLYALAR )


Konuyu takib eden , başka firma yetkilisi var ise! , bir dönem Apachi olarak gelen 5. vitesli daha güçlü olan modeli (kullanıyorum) , 8 bandında getirin ama dellorto karbüratörlü olsun, hatta gidin zongshen ağaya rx3 şasisine 5. vitesli bloğu arka tekeri 17 inc olarak sipariş ettirin.

10-11 bin haa , DADLI HÜLYALAR ...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Ticarette bir malın düşük karla satılmasından daha kötü bir şey varsa o da hiç satılmamasıdır. Ben ne salaklar biliyorum ki evini istediği fiyattan 100 TL aşağısına kiraya vermemek için bir sene boş tutsunlar.
 
Katılım
9 Kas 2004
Mesajlar
17
Ticarette bir malın düşük karla satılmasından daha kötü bir şey varsa o da hiç satılmamasıdır.

Doğrudur, mal alınmış, muhtemelen ilk partisi gümrüktedir...
Bu saatten sonra o mal geri dönmez, mecburen gümrükten çekilecek...

İnşallah 11000 deyip önce kendilerini sonra bizi üzmezler...

Yüzlerce (belki binlerce) motor satılmaz vitrinde yer işgal ederse,, ki bence Kadırga markası ve 250'lik cross'u bu durumda, hem bayisi, hem distribütörü gün be gün zarar eder...

Benim bu paraya alabileceğim sürüsüne bereket seçeneğim var ama Mondial'in satmak mecburiyetinde olduğu tek motor RX-3...

Biraz bekleyelim bakalım belki de Mondial'in bir sürprizi vardır..
İyi bir lansman ve makul bir fiyatla geliyorlardır da bizim haberimiz yoktur...
 
Katılım
25 Kas 2005
Mesajlar
79
Aga yıl olmuş 2015 fotoya bak yaw:queen::rendeer:[/QUOTE]

teknoloji özürlü olduğumdandır
 
Katılım
9 Eki 2011
Mesajlar
34
10000 -11000 TL arasında bir rakama satmayı düşünüyorlarsa,hiç zahmet edip bu motoru getirmesinler....Şimdiye kadar en az satan motor rekorunu kırarlar...2015 yılında piyasaya yeni giren modellerin fiyatları göz önüne alındığında fiyatın 7500 TL yi geçmemesi lazım.
 
Katılım
12 Eki 2013
Mesajlar
2,350
Mondialin 650 lik serisinden dili yanmadı sanırım.Bunuda getirsin depolarında tutsunlar, 11 bine crf ye bir yan çanra bir siperlik hindistana giderim burdan hıaama
 
Katılım
2 Mar 2014
Mesajlar
125
ayık olun takipte olun, fiyatı beğenmezseniz de almayın.

ben 2850tl'lik grumble'ı 2250tl'ye aldım, hatta pazarlıkla 2150tl yaptılar.

mondial elinde kalırsa indirim yapmayı bilir, ama 8000tl'den girip iyi satarsa da hemen seneye 10.000tl'yi çakar demedi demeyin.

o nedenle fiyatı beğenmezseniz bekleyin, motor kapağına mondial yazdırmak için en az bi 100 adet kesin sipariş vardır, en azından onları ucuza kapatırız. :cat:
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
kendi söylediğinizle kendiniz çelişiyorsunuz dediğiniz gibi ucuza mal eden ucuza pahalıya mal eden pahalıya satacak ancaaak ucuza mal eden pahalıya satmayacak rx3 ucuz bir motor çin malı çin made in çayna , bayi toplantısındaki.bir.bayi facede yazmıştı 8.500 tl söylendiğini mondial şu an neyi bekliyor ? Motorlar belkide gümrükte ama fiyat açıklayan yok. Bazı yangın alıcıları çokta güzel evirip çeviriyor mondial. İstiyorumki rx3 böyle olmasın hem mondial kazansın hemde motoru alanlar pişman olmasın
sizin beklentiniz 16 olduğundan böyle söylüyorsunuz. demekki bu motorun adama maliyeti o kadar değil. demekki r125'in maliyeti o kadar. kim çıkarıyor, kim emin r125 ile 125 fiyatlarının, maliyetlerinden çok farklı olduğunu? o fabrikada mıydınız? adam ucuza mal etmiş ucuza satıyor. pahalıya mal etmiş pahalıya satıyor. sr400 mesela, o kadar pahalıya mal olacağını sanmıyorum. olabilir de. diyelimki olmadı, yine buradan da maksmum kar elde etmek için, meraklısı alır diye yüksek fiyat konmuş. hiç birinizin kara kaşı kara gözü yok. kusura bakmayın :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
Geeeeel geeel gel çok özledim gel geeel geel geeel:queen:

Mondial kedi olalı bir fare tutacak onuda eline yüzüne bulaştıracak:jocolor:

Madem bu motoru getireceğim diyorsun test motoruyla insanlara reklam yapmak çok mu zor.

Para kazanmak istemiyormusunuz kapatın tükkanı dürümcü açın o zaman:mrgreen:
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
50
Teknik Özellikler
Motor
Motor Tipi1 silindir, 4 zamanlı
Hava soğutmalı
Motor Hacmi(ml)233
Sıkıştırma Oranı(9.0±0.1):1
Max. Güç(kw/r/min)12.5/7500
Max. Tork(N.m/r/min)18/6000
Max. Speed(Km/h)≥110
YağlamaPressure, splash
Ateşleme SistemiCDI
ÇalıştırmaElektrik/Pedal
Şanzıman TipiManuel/5 vites
Gövde
Ön SüspansiyonTeleskopik
Arka SüspansiyonHelezonik Yaylı Tek
Ön FrenHidrolik Tek Disk
Arka FrenHidrolik Tek Disk
Gösterge PaneliDijital Ekran
Ön Lastik90/90-21
Arka Lastik120/90-18
Ebatlar
L × W × H(mm)2080×860×1200
Sele Yüksekliği(mm)900
Aks Aralığı(mm)1340
Min. Ground Clearance(mm)330
Max. Ağırlık(kg)150
Fren Mesafesi(m/20km) ≤7
Yolcu Kapasitesi2 Kişi
Ağırlık(kg)142
Yakıt Tankı Kapasitesi(L)15,8
Akü12V 6.5Ah


yukarıda Türkiyede satışı yapılmakta olan bir cross motorun teknik verileri var. Bu üründe su soğutma yok, enjeksiyon yok, beygir gücü düşük ve fiyatı 8.350 tl. ben bunu almayı düşünebilirim. Çünkü fiyatı uygun, çok fazla teknolojik olmadığı için her serviste yaptırabilirim ve yüksek beygir gücü olmadığı için iyi bir başlangıç motoru.
 
Katılım
30 Mar 2013
Mesajlar
171
2012 den beri kullandığım asya rx 250 su soğutmalı cross 6977 tl satış fiyatı gayette güzel motor asyada mondialde nazillide faaliyet gösteriyor asya 7000 e satabiliyorsa baz alınır bufiyat bence
 
Katılım
30 Haz 2014
Mesajlar
50
2012 den beri kullandığım asya rx 250 su soğutmalı cross 6977 tl satış fiyatı gayette güzel motor asyada mondialde nazillide faaliyet gösteriyor asya 7000 e satabiliyorsa baz alınır bufiyat bence

Tamam enduro değil ama cross bir motosiklet enjeksiyonlu değil ve bazı şikayetler selenin sert olduğu şeklinde. 7.000 fiyata tercih edenler olacaktır.:cherry:
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Distribütörü düzgün, servisi yaygın olsa Kadırga'nın GY250 modeli gerçekten güzel motor. 2 sene önce test etmiştim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst