Mondial Mondial Rx3 Enduro Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ocak 2010
Mesajlar
4,680
Distribütörü düzgün, servisi yaygın olsa Kadırga'nın GY250 modeli gerçekten güzel motor. 2 sene önce test etmiştim.

ama bence istenilen fiyatın motoru değil.

üstten egzantirikli cg tip motor ve hava sogutmalı.

sadece mondial max ın 233 cc versiyonu.
 
Katılım
14 Kas 2014
Mesajlar
82
Bence desteksiz kötülemenin de, övmenin de anlamı yok.Bekleyip göreceğiz ama Kadırga gibi bir motorun 7bin olduğu yerde motoru daha yüksek cc, Delphi EFI yakıt enjeksiyon sistemi, Siemens chip ve gösterge tablosu, çift radyatör su soğutmalı, 24hp... gibi daha üstün özelliklere sahip bir motorun 8bin olma ihtimali yok zaten üretildiği memlekette bile ( CHN: (Zongshen RX3)= $3495 )--> 8527 TL e bide bizim malum vergilerimiz meşur bide onlar geldimi 10.000 altı çıkarsa bence iyi fiyattır.

DSC0008-6501.jpg
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Siz buyrun alın benim param kıymetli ,burda 10.000 e almayı düşünenlerinde parası kıymetli ama fiyat 10.000 olsun iş almaya gelince onlarda almayacaktır. Ya arkadaşlar yamaha zam yapmadı muhtemelen suzukide yapmayacak rx3 10.000 se inazuma 12.500 e be da va bedava
Bence desteksiz kötülemenin de, övmenin de anlamı yok.Bekleyip göreceğiz ama Kadırga gibi bir motorun 7bin olduğu yerde motoru daha yüksek cc, Delphi EFI yakıt enjeksiyon sistemi, Siemens chip ve gösterge tablosu, çift radyatör su soğutmalı, 24hp... gibi daha üstün özelliklere sahip bir motorun 8bin olma ihtimali yok zaten üretildiği memlekette bile ( CHN: (Zongshen RX3)= $3495 )--> 8527 TL e bide bizim malum vergilerimiz meşur bide onlar geldimi 10.000 altı çıkarsa bence iyi fiyattır.

http://californiascooterco.com/blog/wp-content/uploads/2015/01/DSC0008-6501.jpg
 
Katılım
19 Eyl 2010
Mesajlar
264
Abi nedir bu kadırga modelinin benzetilme ya da kıyaslama durumu ya... Reklam kokan hareketler bunlar. Piyasada çinli basit crosslar 5 bin bandındadır ve kadırga bunlardan üstün değildir. 5 bin olsa konuşulur belki ama 8 bin nedir. Kadırga pişmanlıktır :)
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Ağzına sağlık özgür kardeş orda nerdeyse aynı fiyata yamaha wr125 duracakta millet kadırga alacak işmi bu, vurgun kokan hareketler bunlar 4.000 tl ye al 8.000 e sat ne güzel istanbul be
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Abi nedir bu kadırga modelinin benzetilme ya da kıyaslama durumu ya... Reklam kokan hareketler bunlar. Piyasada çinli basit crosslar 5 bin bandındadır ve kadırga bunlardan üstün değildir. 5 bin olsa konuşulur belki ama 8 bin nedir. Kadırga pişmanlıktır :)

Kadırga'nın o modeli diğer Çinliler gibi değil. Bir kere geniş ve rahat bir selesi var. Plastikleri, kumandaları göstergleri vasat kalitede ama motor hem çok rahat, hem titreşimsiz. Binmeden önce sadece görünüşünü beğeniyordum, o da heybetli olduğu için ama sürünce inmek istemedim. Motoru daha bilindik bir firma getirse ve fiyatı da 6000 civarı olsa düşünmeden alınabilecek bir motor. Mondial ile kıyaslanmasının sebebi biraz da cüssesi ve rahatlığı yüzünden ama teknik olarak RX3 çok daha üstün.
 
Katılım
1 May 2014
Mesajlar
204
10000 -11000 TL arasında bir rakama satmayı düşünüyorlarsa,hiç zahmet edip bu motoru getirmesinler....Şimdiye kadar en az satan motor rekorunu kırarlar...2015 yılında piyasaya yeni giren modellerin fiyatları göz önüne alındığında fiyatın 7500 TL yi geçmemesi lazım.


Aynı görüşteyim.


O ST1300 çakması 650 lik modelden bir tane bile satamadılar ama akıllanmak yok yola devam derlerse,bu segmentte her şeyin fiyat etiketi en önemli olan yerde Hayabusanın son süratiyle karşıdan gelen kamyona çarpan motorcunun ömrü kadar olur RX3 ün piyasadaki varlığı.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
802
Alın size taptaze fotolar.
Kaldığımız yerden devam edelim beyler :)






















TArtışma kaldığı yerden devam etsin :)
 
Katılım
20 Ara 2005
Mesajlar
1,860
Baya bir değiştirilmiş.
1. Orjinalinde böyle bir renk yok.
2. Jantlar tel jant bu ise alaşım.
3. Çantalar müthiş.
4. Ön panele çakmak soket ilavesi. Bu kolay. ABD'deki firma da bunu ek bir ücretle sunuyor.
5. Arka lastik çamurluğu ilave koruma. bajajın parçası küçük bir uğraşı ile böyle yapılabilir.
6. Güzel olmuş. Ama bu gelmeyecek! Çünkü fiyatı çok artırır bunlar.
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
@APALA tam böyle sinirleniyorum almayacağım diyorum bikaç foto atıyosunuz aklımı karıştırıyorsunuz! :)
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Ben limitimi 8,5 olarak belirledim. 9 Bile düşündürür ama 9 un üstünde kesinlikle almam. Yaz sonuna doğru ikinci elleri dökülmeye başlar nasılsa
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Ben limitimi 8,5 olarak belirledim. 9 Bile düşündürür ama 9 un üstünde kesinlikle almam. Yaz sonuna doğru ikinci elleri dökülmeye başlar nasılsa

Öyle diyoruz da, acaba fiyatı yüksek olunca satacak mı? Muhakkak satar da kaç adet satacaklar? Alınmayan şeyin ikinci elini bulmak da zor olur :)
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Düşündüm;
Mondialin servisleri bunun bakımlarını yapamaz :sunny: Mondial bunu 10 bin tlden satmaya kalkar, 3 - 5 kişi alır, onlarda servis işgüzarlığı ile motoru ellerine alırlar falan. Sıkıntı büyük. Şöyle bir modeli adam gibi bir marka getirse de binsek...
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Şok kampanya, sınırlı sayıda falan derler ellerinde kalanı mecburen indirirler. Bence tüketici olarak dirayetli olmamız gerekiyor. Bu motoru bana satacak başka alternatifi yok, hangi yolu seçer bilemem ama umarım hem kendilerini hem bizi üzmezler. "bir motor getirdik muadili yok kesin patlar çok satar" zihniyetiyle girilmiş bi işte kar marjı iyi hesaplanılarak hamle yapılmalı. Sürümden kazanılan hem markayı hem tüketiciyi çok memnun eder. Bunlar benim görüşlerim. Daha önce de birkaç yorumumda bahsettiğim üzere çok tutarsız bir fiyat aralığı konuşuluyor. Bayii ile görüştüğümde 8000-8500 Tl arasında satışa sunulacak derken Uğur motoru arayıp ısrarla aldığım cevapta zikredilen 10.000-11.000 aralığı oldu. Piyasa araştırması yaptıkları kesin fakat fiyat açıklamaya gelince pandoranın kutusu. Üretim bandından çıkmadan fiyat kesin olmayacak diyen Uğur motor temsilcisi ,sen bu motoru getirirken hiç mi hesap yapmadın? Hele bi üretelim bakalım bize kaça mâl'olacak ona göre bişey belirleriz mi dedin? Ayrıca Bajajın satış ve müşteri ilgisinden bahsettiğimde biz telefonla satış yapmıyoruz gelip görürsünüz gibi bir cevapla bile karşılaştım. Sözüm ona bahsi geçen marka telefonla müşteri ilgisi sunup satışı orda gerçekleştiriyor sanki. Her türlü soruma cevap alamasamda nispeten ilgililer yinede. Lafı çok uzatmaya gerek yok enduro'ya geçiş hamlemde başlangıç motoru olarak seçtiğim Rx3 11.000 TL lik fiyatıyla yerini ikinci el Japonlara bırakacak gibi görünüyor.
 
Katılım
14 Ara 2008
Mesajlar
485
Dolarin ne oldugu belli degil. Malum cinliler dolarla calisir. Daha motorlar ortada yokken bos bos sallariz.Ben yine diyorum 11 binden sunarlar:) Benim gozumde ederi en en en fazla 9000 ustunde olursa alana hayirli olsun
 
Katılım
30 Nis 2014
Mesajlar
84
Dolarin ne oldugu belli degil. Malum cinliler dolarla calisir. Daha motorlar ortada yokken bos bos sallariz.Ben yine diyorum 11 binden sunarlar:) Benim gozumde ederi en en en fazla 9000 ustunde olursa alana hayirli olsun

O zaman sene içerisinde motorun fiyatı bir aşağı bir yukarı oynayacak mı? Yada sene başında belirlenen (dolar kuru üzerinden) fiyat yüksek de olsa sabit tutulup tüm sene uygulanacak mı? Yada her gelen parti farklı fiyatla mı sunulacak? Bunların ortalaması nasıl alınıyor? Yanlış anlama arkadaşım bende hiç ticaret kafası yoktur ve bu tür hesaplardan hiç anlamam onun için soruyorum. Demekki Mondial 8500 Tl derken eder fiyatını 11.000 derken de ne olur ne olmaz fiyatını mı veriyor :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst