sağol Özer
kışın arkadaki otopark gibi yere ağaç altına bırakmayı düşünüyorum
bunun için o halat kilit çokk işe yarayacak gibi
yazın da tam evin karşısındaki elektrik direğine bağlarım artıkk
şimdi gelelim yapacaklarıma
hemen bir koruma demiri taktıracağım = Ok
sis far takacağım, bayi ilk başta masraf yapma, farları güçlendir yeter dedi
kornayı değiştireceğim = Kornası çok güçlü ! değiştirme-Far yeterli ama sis farları yakışır.debriyaj teli değiştirmeme gerek var mı bilmiyorum ama yedekleyeceğim = Ok
bir de bulabilirsem reflektörlü bant ile motorun arkasına birkaç yapıştırma yapacağım, belki kötü görünecek ama geçende az kalsın bir motorcu eziyordumm= dikkatli olmak lazım! Allah korusun.
86.sayfadayım
oku oku bitiremedimm= daha okuyacak mutlaka çook satır vardır ve olacak.bursaya gelirseniz beklerim arkadaşlar = nasip,kısmet olursa memnun olurum tabi.İnşallah, Seninde birgün İzmir'e yolun düşer ve tanışırız.[/COLOR]burada cumalıkızığa kahvaltıya falan geliyorlar motorcular
daha bir sürü yere gidiyorlar
şöyle bi tecrübe edimmm kocael istanbul balıkesir ayvalık gezicem kısmetsee
Allah kaza ve acı gün göstermesin inşallah.
1
yav arkadaşlar bence motorun arkasında bişi olmayınca cok acayip durmuyomu ne biliyim cantasız cc barsız garip duruyo sanki benim görüşüm sadece bu tabii yanlış anlamayın
kardeş motor güzel olmuş güle güle kullan.nacizane görüşümü belirtmek isterimki öndeki o çanta görüntüyü bozmuş bence.bir de şu artcı selesinin vida boşlugu hoş durmuyor orasını boyatman mümkünmü yada güzel bir şey yapıştır oraya.bunun dışında mondialin çıkabilecegi en yüksek seviyede motor...hayırlı olsun
arka plastik çantalarını kullanmayan arkadaşım varmı
bana hibe edebilecek yada satabilecek
gönder yapacayıs ulen
8965548 karakter
emre81 kardeş sen pazar akşamı beylikdüzü beko fabrikasının oralarda kızarkadaşınla beraber dolaştın mı saat 10-11 arası.
ewt kardesim zaten bekonun arkasında beykentte oturuyorum gecerken baktım sana belki kapıda falan görürüm diye ama bi türlü denk gelemedikbuluşucaz falan dediniz sizden de bi ses cıkmayınca bende sessiz kaldım ..
senin motorunun cantaları vardı ya onlara noldu
ANA HARBİMİ
beykentte nerde ben jetkentteyim araşalım yahu
beykentten büyükçekmeceye inen yol üzerinde dallas diolar buraya :cherry: teksasın göbegine tasınmısız haberimiz yokjetkentte arkadaslarım var gerci ben seni hiç görmedim buralarda rast gelmedik demekki arasırız niye arasmıyalım arasırız bulusuruz konusuruz
tek derdimiz bu olsun
sol tarafın kapağını bi arkadaşım halletti
hımm sen de arkadasını hallet bencevalla benim cantalar piyasada yok olsa harbi verirdim yani zaten ben deri kullanıorum bi kac arkadasım var buralarda motorcu bi bakalım eger sagda solda bulabilirsem konusuruz yine
selam arkadaşlar, paylaşımı yavaş yavaş okuyorum ama dayanamadım, sorayım dedim. ankara'da adam akıllı servis, gözümüz kapalı güvenebileceğimiz servis nerede var?
2005 model 160 km de bi mct aldım, 1800ü geçtim. şimdilik sorun yok inşallah da olmaz. hadi hayırlısı
ewt kardesim zaten bekonun arkasında beykentte oturuyorum gecerken baktım sana belki kapıda falan görürüm diye ama bi türlü denk gelemedikbuluşucaz falan dediniz sizden de bi ses cıkmayınca bende sessiz kaldım ..
Metin çantaları gönder deri de kaplarım aloo!
sağlıcakla