Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
dostum aramıza hoşgeldin fiyatlar ortada kanuninin fiyatını bilmiyorum ama ikinci eli bile 3000 3500 civarında ve tek silindirli bir makine bizim mct ise hem çift silindir hemde sıfır kmsi 3250 ytl forumda her iki başlığa da bak ama burda tiger sayfası pek aktif değil sanırım. gerisi sana kalmış.
sağlıcakla.

ilgilendiğin için saol dostum benimde aklımı şu unsurlar karıştırıyor;
*mct250 cift silindir-tiger tek silindir
*mct250 3.250ytl - tiger 4.400ytl
*mct250nin sesi çok hoşuma gidio - tiger'ınkide bi chopper'ın sesinedaha çok benzio
vs. acaba tiger alsam verdiğim paraya değermi ama görünüş olarak mct 250 daha estetik ve gzl tiger ise daha kaba...

ama içimde yatan motor mct250 sanırım biraz daha araştırim sonra kesin kararımı vericem ve alıcam inşallah içimde yatanı ve iyi olanını alırım yardımlarınız için teşekkürler
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ilgilendiğin için saol dostum benimde aklımı şu unsurlar karıştırıyor;
*mct250 cift silindir-tiger tek silindir
*mct250 3.250ytl - tiger 4.400ytl
*mct250nin sesi çok hoşuma gidio - tiger'ınkide bi chopper'ın sesinedaha çok benzio
vs. acaba tiger alsam verdiğim paraya değermi ama görünüş olarak mct 250 daha estetik ve gzl tiger ise daha kaba...

dostum dediğim gibi tercih senin ama tiger dan chopper sesinin geldiğini hiç duymadım ben. biraz egzoz modfikasyonuyla çok tatlı bir ses alabilirsin mct den. ve unutma ki bunlar başlangıç motoru fazla para gömüp zarar etmemek lazım benim cebimde 4500 olsa gidip 95-96 kawasaki en500 vulcan alırdım işte sana chopper. Ama ilk kez bineceksen çok fazla para verme derim ben arada muazzam bir fiyat farkı var 300 500 lira değil.

mct nin diğer + larını da yazayım;

bir kere aküsü yuasa,
lastikler taywan malı duro (honda cbr125 ve cbf150 modellerinde de duro vardır)
karbüratörü japon (bunu en500 e deri çanta takarken farkettim onun karbüratörü ile aynı marka)
madem + larını yazdık - de yazayım bana göre - tabi

yüksek devirlerde vibrasyon mevcut,
orijinal zincir çok çabuk gevşiyo germek lazım
artçı koltuğu çok küçük
bölgelere göre jant teli kırma olayı oluyor fakat mondial buna çözüm olarak çelik jant getirtmiş çifti 265 lira civarı ki piyasada 300 liradan aşağı alamıyorsun
bazı plastik parçalarda ve depo kapağında zırıltı oluyor ama çözümü var.
şimdilik aklıma bunlar geldi.
tercih senin
sağlıcakla.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
benim daha önceden mondial 125kt'em vardı onu sattım şimdi başka bir motor almak istiyorum bu arada evet mondialin sesi ufak bi modifiyeyle çok tatlı oluyo bizim bi arkadaş yaptırdı sanırım onada soruyorum motor çok gzl tavsiye edrim fln dio onun motorunada bindim gerçekten çok rahat çok kolay kullanılan bir motor çok hoşuma gitti ve hayran kaldım açıkçası tigera da bindim oda idare eder ama mct çift silindirli olduğundan vibrasyon daha az ve daha seri bir motor

o zırıltıyı nasıl hallediyoruz acaba

abi şu plastik parçalardan ve depo kapağından gelen zırıltıyı nasıl kesiyoruz nasıl bir yöntemle acaba öğrenebilirmiyim_??
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
benim daha önceden mondial 125kt'em vardı onu sattım şimdi başka bir motor almak istiyorum bu arada evet mondialin sesi ufak bi modifiyeyle çok tatlı oluyo bizim bi arkadaş yaptırdı sanırım onada soruyorum motor çok gzl tavsiye edrim fln dio onun motorunada bindim gerçekten çok rahat çok kolay kullanılan bir motor çok hoşuma gitti ve hayran kaldım açıkçası tigera da bindim oda idare eder ama mct çift silindirli olduğundan vibrasyon daha az ve daha seri bir motor

o zırıltıyı nasıl hallediyoruz acaba

abi şu plastik parçalardan ve depo kapağından gelen zırıltıyı nasıl kesiyoruz nasıl bir yöntemle acaba öğrenebilirmiyim_??

çok basit depo kapağı için yaptığımı yakında fotoğraflarla anlatırım

diğerleri içinde kendi çözümlerimi anlatıcam.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
Arbetus benimde depo kapağından ses geliyor.bunu nasıl engelleyebilirim.Slikon düşünüyorum ama depoyu açarken nasıl olacak :S Bana yardımcı olursan sevinirim.Bu arada bu hafta sonu motorun ön kısmını kaldıracam sanırım.Fotoları yakında :D
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
sonunda bu başlıktaki bütün mesajları okudumm :) aferim bana
okudum ama beynim döndüüü :)

ben ve benim gibi daha önce motora binmemiş kişileler için çok faydalı ve de öğretici bilgiler paylaşmışsınız
hepinize paylaşımlarınız için teşekkür ederim arkadaşlar
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
Arkadaşlar benim macit için paslanmaz çelik boru gerekiyo 33mm çapında et çapı en büyüğü olacak ve 40 cm uzunluğunda olacak eğer bulabilirseniz bana bi haber verirseniz sevinirim.Ben iznikte olduğum için bulamadım bursayada gidemiyorum bu arlar.Haberlerinzi bekliyorum
 
Katılım
28 May 2007
Mesajlar
11
yardımlarınız için teşekkur ederim arkadaslar. dediklerinizi yapayım bakalım nasıl olcak inşallah hayırlısı olur benim için muhammet abi hayırdır bozuştuk galıba msn de konusmuosun slm gönderioz almıosun :D
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
arkadaşlar bana mct 250 nin artcı ayaklıgı gerekiyor.Sag ayaklık düşmüşte.bilen bulan soran soruşturan bu kardeşinize haber eylesin.kim ki bana haber eylerse ona rumeli lalasının kızını alacagım....
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
arkadaşlar bana mct 250 nin artcı ayaklıgı gerekiyor.Sag ayaklık düşmüşte.bilen bulan soran soruşturan bu kardeşinize haber eylesin.kim ki bana haber eylerse ona rumeli lalasının kızını alacagım....

Neresi gevşemiyorki, bugün benim debriyaj telim 2. defa koptu.Her 15 günde bir bütün cıvataları sıktığım halde inatla gevşiyorlar.

Sonunda Loctite ile bütün civataları tek tek yapıştıracağım.

Otm motorda istediğin olabilir. www.otmmarket.com

Saygılar
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
selam millet en sonunda bilgisayarım iflas etti dizüstünü de babama kaptırdığım için ortada kaldım şu an yarım yamalak devam ediyorum.

Metin! CC barı yaptım 1000 km ye yakındır kullanıyorum ama kaynak yerinden kırılmış daha farklı bir şekilde yeniden yapıcam. bunun dışınde zırıltıları çözmeye vaktim olmadı.


6000 i geçtiğim için yağ değiştirdim. bu sefer pennzoil 15-40 koydum gerçekten hissedilir bir değişim oldu motorumda önceki yağda motor çalıştığında sanki metaller birbirine sürtüyormuş gibi bir swes geliyordu bunda bu ses kesildi. Bir de atladığım bir yarıntının bana pahalıya malolduğunu öğrendim. bundan önceki kopuk debriyaj telinden dolayı balatayı yakmıştım. 2. balatayı taktıktan sonradebriyaj telini ayarlamamıştıkbu bana pahalıya maloldu 2. kez balatayı yakmışım. ama bu sefer akıllılık edip balata ile debriyaj telini de değiştirdim. şu an motor aldığımdan beri ilk kez bu kadar çok keyif verdi. kalkışlarda sekme yok titreme yok bağırma yok. yeni kalın yağdan mıdır bilmem sesi biraz daha toklaştı. yani anlatamam bu değişimi. kendi motorumda bir anda acemi oluverdim önceden iki kişi rampada kalkarken ya da hareket halinde iken anlık debriyaj basma bırakma işleminde en ufak vidasına kadar titriyordu motor ve ani yüklenmelerde kaçırıyordu. ama artık bınların hepsi geçti. bugün mahalledeki en dik rampaları bile 2. viteste bağıra bağıra çıktım önümde arabalar olmasa 3 e bile atardım. motor vites istiyordu. bugün bide feci bir yağmur yedim donuma kadar ıslandıktan sonra çantamda yağmurluk altının olduğu aklıma geldi Türk'ün aklı işte :p hepsi bu kadar yarın ve pazar beytlikdüzü bekodayım.

metin ve alpiye duyrulur saat 10:00 10:30 gibi orada olucam galba gelince haber veririm size 5 dk de olsa kapıda bi görüşek dimi.
hepinize iyi geceler.
sağlıcakla.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
selam arkadaslar sonunda bütün sayfaları okudum ve kayıt oldum keyifli sürüşler...
 
Katılım
9 Tem 2007
Mesajlar
7
Herkese merhaba...

Arkadaşlar merhaba motor üstündeki degişiklikler uzun zaman sonra bitti sayılır. ufak tefek ayrıntılar kaldı onlarda olacak inş.. degişiklikler arka camurluk kesildi lastikler genişletildi gidon ve dişli daha önce degiştirilmişti catalda 20 cm lik uzama yapıldı üşenmesemde bide boyatsam tam süper olacak :) ve cok memnunum gedizlerden ismail ustaya burdan tekrar tşkler tüm emek ona ait bakalım begenecekmisiz son halini Saygılar
60802794ln9.jpg

90043187dm9.jpg

91449773dc6.jpg

54507361jf3.jpg


mondial 250 mct

Öncelikle harika olmuş kardeş.Bende ön lastiği değiştirmek istiyorum fakat ebatına karar veremedim.Seninkinin ön lastik ebatı nedir acaba,ve bize masrafı ne olur bunun?Çamurlukla oynamamaya gerek varmı onuda yazarsan sevinirim?
Süper olmuş,helal olsun...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Öncelikle harika olmuş kardeş.Bende ön lastiği değiştirmek istiyorum fakat ebatına karar veremedim.Seninkinin ön lastik ebatı nedir acaba,ve bize masrafı ne olur bunun?Çamurlukla oynamamaya gerek varmı onuda yazarsan sevinirim?
Süper olmuş,helal olsun...

tşk tükmen ön lastik 90/90/18 çamutlukla oynaman gerek yok lastik fiyatına gelince ben para vermedim fiyatını ve markasını bilemiyorum arka lastik durodan onun fiyatı 85 civarı bişi ön lastikte 40 -50 civarı vardır herhalde.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst