Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
yav arkadaşlar bence motorun arkasında bişi olmayınca cok acayip durmuyomu ne biliyim cantasız cc barsız garip duruyo sanki benim görüşüm sadece bu tabii yanlış anlamayın
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
167
kardeş motor güzel olmuş güle güle kullan.nacizane görüşümü belirtmek isterimki öndeki o çanta görüntüyü bozmuş bence.bir de şu artcı selesinin vida boşlugu hoş durmuyor orasını boyatman mümkünmü yada güzel bir şey yapıştır oraya.bunun dışında mondialin çıkabilecegi en yüksek seviyede motor...hayırlı olsun
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
sağol Özer :)
kışın arkadaki otopark gibi yere ağaç altına bırakmayı düşünüyorum
bunun için o halat kilit çokk işe yarayacak gibi
yazın da tam evin karşısındaki elektrik direğine bağlarım artıkk

şimdi gelelim yapacaklarıma
hemen bir koruma demiri taktıracağım = Ok
sis far takacağım, bayi ilk başta masraf yapma, farları güçlendir yeter dedi
kornayı değiştireceğim = Kornası çok güçlü ! değiştirme-Far yeterli ama sis farları yakışır.debriyaj teli değiştirmeme gerek var mı bilmiyorum ama yedekleyeceğim = Ok
bir de bulabilirsem reflektörlü bant ile motorun arkasına birkaç yapıştırma yapacağım, belki kötü görünecek ama geçende az kalsın bir motorcu eziyordumm :( = dikkatli olmak lazım! Allah korusun.

86.sayfadayım
oku oku bitiremedimm :) = daha okuyacak mutlaka çook satır vardır ve olacak.bursaya gelirseniz beklerim arkadaşlar = nasip,kısmet olursa memnun olurum tabi.İnşallah, Seninde birgün İzmir'e yolun düşer ve tanışırız.[/COLOR]burada cumalıkızığa kahvaltıya falan geliyorlar motorcular :)
daha bir sürü yere gidiyorlar
şöyle bi tecrübe edimmm kocael istanbul balıkesir ayvalık gezicem kısmetsee :)
Allah kaza ve acı gün göstermesin inşallah.

1
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
yav arkadaşlar bence motorun arkasında bişi olmayınca cok acayip durmuyomu ne biliyim cantasız cc barsız garip duruyo sanki benim görüşüm sadece bu tabii yanlış anlamayın

Ben bu şekilde sevdigimden böle yaptım orjinal cantasını begenmiyorum deri canta da güzel duruyor ama modifiyeye göre böle olması gerekti

kardeş motor güzel olmuş güle güle kullan.nacizane görüşümü belirtmek isterimki öndeki o çanta görüntüyü bozmuş bence.bir de şu artcı selesinin vida boşlugu hoş durmuyor orasını boyatman mümkünmü yada güzel bir şey yapıştır oraya.bunun dışında mondialin çıkabilecegi en yüksek seviyede motor...hayırlı olsun

haklısın marcos canta hoş durmuyor ön tarafa bir çözüm bulmak için bekliyor o kısmı kapatması amaclıydı ama bugün yeni bir far buldum cok şık duracagına inanıyorum o cantayıda cıkartacam ordan ıvır zıvır oldugundan başka bir yer bulacagım belki yan tarafa yada motor altında biryer arka camurlukta delikleri kapatırmıştım ama catlama yaptı esneyince mecburen seleyi tekrar taktım tşk marcos

Herkeze kazasız belasız sürüşler..
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
arka plastik çantalarını kullanmayan arkadaşım varmı

bana hibe edebilecek yada satabilecek
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arka plastik çantalarını kullanmayan arkadaşım varmı

bana hibe edebilecek yada satabilecek

gönder yapacayıs ulen

8965548 karakter

emre81 kardeş sen pazar akşamı beylikdüzü beko fabrikasının oralarda kızarkadaşınla beraber dolaştın mı saat 10-11 arası.
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
gönder yapacayıs ulen

8965548 karakter

emre81 kardeş sen pazar akşamı beylikdüzü beko fabrikasının oralarda kızarkadaşınla beraber dolaştın mı saat 10-11 arası.

ewt kardesim zaten bekonun arkasında beykentte oturuyorum gecerken baktım sana belki kapıda falan görürüm diye ama bi türlü denk gelemedik :) buluşucaz falan dediniz sizden de bi ses cıkmayınca bende sessiz kaldım ..
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
ewt kardesim zaten bekonun arkasında beykentte oturuyorum gecerken baktım sana belki kapıda falan görürüm diye ama bi türlü denk gelemedik :) buluşucaz falan dediniz sizden de bi ses cıkmayınca bende sessiz kaldım ..


ANA HARBİMİ

beykentte nerde ben jetkentteyim araşalım yahu

senin motorunun cantaları vardı ya onlara noldu

sol tarafın kapağını bi arkadaşım halletti
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
ANA HARBİMİ

beykentte nerde ben jetkentteyim araşalım yahu

beykentten büyükçekmeceye inen yol üzerinde dallas diolar buraya :cherry: teksasın göbegine tasınmısız haberimiz yok :p jetkentte arkadaslarım var gerci ben seni hiç görmedim buralarda rast gelmedik demekki arasırız niye arasmıyalım arasırız bulusuruz konusuruz ;) tek derdimiz bu olsun

sol tarafın kapağını bi arkadaşım halletti

hımm sen de arkadasını hallet bence :p valla benim cantalar piyasada yok olsa harbi verirdim yani zaten ben deri kullanıorum bi kac arkadasım var buralarda motorcu bi bakalım eger sagda solda bulabilirsem konusuruz yine
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
hımm sen de arkadasını hallet bence :p valla benim cantalar piyasada yok olsa harbi verirdim yani zaten ben deri kullanıorum bi kac arkadasım var buralarda motorcu bi bakalım eger sagda solda bulabilirsem konusuruz yine


:cat::cat::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
beykentten büyükçekmeceye inen yol üzerinde dallas diolar buraya teksasın göbegine tasınmısız haberimiz yok jetkentte arkadaslarım var gerci ben seni hiç görmedim buralarda rast gelmedik demekki arasırız niye arasmıyalım arasırız bulusuruz konusuruz ;) tek derdimiz bu olsun

walla arkadaslar hani kargaya yavrusu kuzguncuk görünürmüş ya heh işte benim mct e varya harbi kuzguncuk yaw o nası bi gidiş nası bi asalet bide egzostları actırdım kestirdim falanlı filanlı oldu harbi motor konusunda doyuma ulastım yani :D verdiğim paraya ettiğim masrafa değdi bence bu paralara binilecek en güzel motora biniyoruz arkadaslar hepinize ii akşamlar
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2007
Mesajlar
35
selam arkadaşlar, paylaşımı yavaş yavaş okuyorum ama dayanamadım, sorayım dedim. ankara'da adam akıllı servis, gözümüz kapalı güvenebileceğimiz servis nerede var?

2005 model 160 km de bi mct aldım, 1800ü geçtim. şimdilik sorun yok inşallah da olmaz. hadi hayırlısı
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
950
cheronimo
motosikletin hayırlı olsun. Ankara daki bütün servisleri gezdim. Bunların içinde en iyisi Akın mondıal (Etlik Kuyuyazısı Cad.) çok da iyi sayılmaz ama diğerlerine göre biraz daha insaflı sayılır.
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
98
selam arkadaşlar, paylaşımı yavaş yavaş okuyorum ama dayanamadım, sorayım dedim. ankara'da adam akıllı servis, gözümüz kapalı güvenebileceğimiz servis nerede var?

2005 model 160 km de bi mct aldım, 1800ü geçtim. şimdilik sorun yok inşallah da olmaz. hadi hayırlısı

walla helal olsun 2 yasında 160 km de motor bulmak zor rodaj süresince motoru zorlamazsan ilerde de pek sorun yasamazsın bu arada hayırlı olsun
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ewt kardesim zaten bekonun arkasında beykentte oturuyorum gecerken baktım sana belki kapıda falan görürüm diye ama bi türlü denk gelemedik :) buluşucaz falan dediniz sizden de bi ses cıkmayınca bende sessiz kaldım ..

ben seni gece eve dönerken servisteyken gördüm. 41 plakalaı volksvagen in içindeydim. bu arada çok çok özür dilerim. geç bi saatte yola çıkınca ekip olarak asabi oluyoruz. bizim servis aniden sağ şeride geçip seni biraz sıkıştırdı kornaya falan bastın soldan bir araba bizi sıkışrıtrıdığ için sağa geçtik. Kasti değildi. :pr: ama tüm gün 2 saatlik uyku ile durduğum için özür dilemek aklıma gelmedi. tekrar kusura bakma. üzgünüm. zaten sen bastın gittin ben 3 saatte eve gidebildim :p

Metin çantaları gönder deri de kaplarım aloo!

sağlıcakla
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
96
Selam Arkadaşlar ;

Bir dostum araba alması gerektiğinden 2005 model 4400 km de motorunu 2,100 Ytl ye satıyor.

Motor Mct 250 ve gri renkte ve bakımlı.

Bilginize
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst