- Katılım
- 17 Mar 2006
- Mesajlar
- 2,918
Özlediniz demi beni? 
bakıyorumda herkes kendi aleminde. ee ? Ne zaman buluşuyoruz?
ben zinciri değiştirdikten sonra gaza yüklendiğimde bir çırpma sesi galiyor ama motorun içinden sanki. bu sesi bulmakla uğraşmaktayım. bir de debriyajımla ilgili sorun olduğu kanaatindeyim.
Metin beni arıyomuşsun ben burdayım. Erman madem gebzeye geçtin arasana be baba beni? görüşelim. zaten Barış öldü moralsizim morale ihtiyacım var.
sağlıcakla.
bakıyorumda herkes kendi aleminde. ee ? Ne zaman buluşuyoruz?
ben zinciri değiştirdikten sonra gaza yüklendiğimde bir çırpma sesi galiyor ama motorun içinden sanki. bu sesi bulmakla uğraşmaktayım. bir de debriyajımla ilgili sorun olduğu kanaatindeyim.
Metin beni arıyomuşsun ben burdayım. Erman madem gebzeye geçtin arasana be baba beni? görüşelim. zaten Barış öldü moralsizim morale ihtiyacım var.
sağlıcakla.