Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
Özlediniz demi beni? :p

bakıyorumda herkes kendi aleminde. ee ? Ne zaman buluşuyoruz?

ben zinciri değiştirdikten sonra gaza yüklendiğimde bir çırpma sesi galiyor ama motorun içinden sanki. bu sesi bulmakla uğraşmaktayım. bir de debriyajımla ilgili sorun olduğu kanaatindeyim.
Metin beni arıyomuşsun ben burdayım. Erman madem gebzeye geçtin arasana be baba beni? görüşelim. zaten Barış öldü moralsizim morale ihtiyacım var.
sağlıcakla.
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
....

H.B. WHİTECROW ben modifiye yapmak istiyorum mesela ön tarafı kaldırmak istiyorum.Ben bursa iznikte yamaha sevisliği yapıyorum ama satış kısmındayım sadece.Bana modifiye konusunda yardımcı olursan sevinirim senin yardımcı olabiceğini sölediler.Eğer msn verirsen daha rahat iletişime geçebiliriz.
 
Katılım
9 Mar 2006
Mesajlar
223
slm arkadaşlar fikrinizi alayım dedim motora sanal bi modifiye yaptım egzost ları bu şekilde yapıp depoya ve ön çamurluga bu şekilde derinligi olan sticker yaptırmak istiyorum ne dersiniz
12065289kz5.jpg


bence güzel bi görüntü olur motor zaten güzel ne yapsan yakışır abi buna
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
vay gökanım hoşgeldin sende gözüme garip görünmeye başladı biliyorsun beni takaınca takıyorum :)

H.B. WHİTECROW ben modifiye yapmak istiyorum mesela ön tarafı kaldırmak istiyorum.Ben bursa iznikte yamaha sevisliği yapıyorum ama satış kısmındayım sadece.Bana modifiye konusunda yardımcı olursan sevinirim senin yardımcı olabiceğini sölediler.Eğer msn verirsen daha rahat iletişime geçebiliriz.

tamam ekledim seni poseidon bende bu modifyeyi servis ustama yaptırdım oda kırmadı ugraştı fikir olarak yardımcı olabilirim sana ancak. görüşürüz
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
hobaraaaaaa


barışım ne balatası debriyajmı

ben yeni değiştirdim

ama bendede bi sıkıntı var sanki
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
vay gökanım hoşgeldin sende gözüme garip görünmeye başladı biliyorsun beni takaınca takıyorum :)



tamam ekledim seni poseidon bende bu modifyeyi servis ustama yaptırdım oda kırmadı ugraştı fikir olarak yardımcı olabilirim sana ancak. görüşürüz

hee
unutmuştum son halini
yukarı bakık yapmuştın tmm
o benim pek hoşuma gitmedi söliim yani garip durdu nedense:cat:
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
merhaba arkadaşlar,

aramızda Bursa dan kimse var mı, galiba iznikten bir arkadaşımız var :)

motor almak için ehliyetimi bekliyorum
kask, mont, eldiven ve dizlik araştırmam devam ediyor
ilk mesajı yazdığımda ilk 10 sayfayı okumuştum
şimdi 40. sayfadayım, umarım geçen seneki problemler hala devam etmiyordur

motoru alır almaz ilk iş olarak sisy bar yükselteceğim, sonra da aynayı değiştirip sis far ekleteceğim
onun ahricinde yapmam gereken bir şey var mıdır
şimdiden teşekkürler,
görüşmek üzere
 
Katılım
28 May 2006
Mesajlar
42
ön cam taktırdım acayip rahatsız etti sonra gittim söktürdüm camdan seken rüzgar yüzüme geliyodu kasksız kullanamadım kaskı takıncada tam cama denk geliyo cok ses yapıyodu cam taktıran arkadaşlar memnunmu acaba yoksa benim taktığım camdamı ayarsızlık vardı anlamadım
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
95
Günaudın arkadaşlar Evet iznikten bi arkadaş var :D benim :D.Dün whiyecrow'la baya bi sohbet ettik.1 Hafta içinde Motorun Ön tarafını kaldıracam biter bitmezde resimlerini atarım fikirlerinizide alırım :D.Dün biraz yoğundum şu yamaha kanpanya yaptığı için berbat motor satıypruz pc başına oturamıyorum ya:D.Hepiniz mutlu kalın :D
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
ön cam taktırdım acayip rahatsız etti sonra gittim söktürdüm camdan seken rüzgar yüzüme geliyodu kasksız kullanamadım kaskı takıncada tam cama denk geliyo cok ses yapıyodu cam taktıran arkadaşlar memnunmu acaba yoksa benim taktığım camdamı ayarsızlık vardı anlamadım

ben taktım çok memnunum seninkinin tipi nasıldı?

metin sanırım debriyaj balatasını taktıktan sonra teli ayarlamamışız bayağı bir böyle gittim kaçırmaya başladı götürdüm ustaya baktı ayarladı bir müddet iyiydi ama sanırım elime vericek şanzımanı. Bu aralar moralsizim motoru yıkayasım bile gelmiyor. bu hafta sonuda beylikdüzü bekoda olucam boynu bükük kalıcak macitin ama iş hayat zor işte.
sağlıcakla.
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
e barışçıgım yapma böyle salma kendini, haftasonu motorla beklioruz seni.. hem buluşalım diyodun.. atla motora gel.. metemen abiyide ayarlarız
şu mct leri yanyana getirelim artıkın yaw.. tabi diğer arkadaşlarda gelebilir tanışma kaynaşma olur..
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
e barışçıgım yapma böyle salma kendini, haftasonu motorla beklioruz seni.. hem buluşalım diyodun.. atla motora gel.. metemen abiyide ayarlarız
şu mct leri yanyana getirelim artıkın yaw.. tabi diğer arkadaşlarda gelebilir tanışma kaynaşma olur..

kanka gelmek sorun diilde o yorgunlukla pazar gecesi nasıl dönecem? Bir de hangi aralıkta çıkıp dolaşacaz Cumartesi sabah giricem Bekoya pazar gecesi falan çıkıcam.
yaa yaaa :pr:
sağlıcakla.
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
barış bekoya gelince ara oğlum

hemen arkasında oturuyorum bren

çişim geldi de bi çık yüzünü görelim bari
hobaraaaaa
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
tamam ararım yaklaştığımda ararım hatta süslenesin diye vakit tanıyalım sana :p bide tc deki banner ne alemde?
sağlıcakla.
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
2,615
önemli değil kardeşim,

mademki arkadaşlarımız MCT250 kullanıcılarını bir çatı altında toplayarak BİLGİ ALIŞVERİŞİ VE TECRÜBELERİN dilegetirldiği bir topic açmışlar, bende senin yazına istinaden, elimden geldiğince tecrübelerimden sözetmek istedim.

MCT nin lastikleri malesef şamriyelli (içlastik) yani, patladımı yama yapacaksın:)
2mt halat derken, halat kilitden sözettim:p

daha fazla bilgiye ihtiyacın olacak olursa, yaz yeter.....

ben mutlaka yanıt veririm.




Teşekkür ederim Özer,

çok faydakı bilgiler verdin
2 m halat olayını hiç düşünmediydim :)
yedek lastik olayını ise hiç ama hiç düşünmedimmm
bu arada lastikler tubless mi iç lastikli mi
iç lastikli isee bi de lastik değiştirmeyi yama yapmayı öğrencez desene
 
Katılım
11 May 2007
Mesajlar
43
mrb arkadaşlar ben mct 250 almak istiorum ama kararsızım bir seçenek daha var oda kanuni tiger sizce hangisini almalıyım mct250 mi yoksa tiger mı yardımcı olursanız çok sevinicem
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
666
önemli değil kardeşim,

mademki arkadaşlarımız MCT250 kullanıcılarını bir çatı altında toplayarak BİLGİ ALIŞVERİŞİ VE TECRÜBELERİN dilegetirldiği bir topic açmışlar, bende senin yazına istinaden, elimden geldiğince tecrübelerimden sözetmek istedim.

MCT nin lastikleri malesef şamriyelli (içlastik) yani, patladımı yama yapacaksın:)
2mt halat derken, halat kilitden sözettim:p

daha fazla bilgiye ihtiyacın olacak olursa, yaz yeter.....

ben mutlaka yanıt veririm.

sağol Özer :)
ben de halat kilit anladıydım zaten
benim apalı garaj imkanım yok
kışın arkadaki otopark gibi yere ağaç altına bırakmayı düşünüyorum
bunun için o halat kilit çokk işe yarayacak gibi
yazın da tam evin karşısındaki elektrik direğine bağlarım artıkk

bugün iş çıkışı bayiye gittim (yine:))
yeni kişilerle tanıştım
sağolsun herkes yardımcı oluyor
şimdi gelelim yapacaklarıma
hemen bir koruma demiri taktıracağım
sis far takacağım, bayi ilk başta masraf yapma, farları güçlendir yeter dedi
kornayı değiştireceğim
debriyaj teli değiştirmeme gerek var mı bilmiyorum ama yedekleyeceğim
bir de bulabilirsem reflektörlü bant ile motorun arkasına birkaç yapıştırma yapacağım, belki kötü görünecek ama geçende az kalsın bir motorcu eziyordumm :(

86.sayfadayım
oku oku bitiremedimm :)

bursaya gelirseniz beklerim arkadaşlar
burada cumalıkızığa kahvaltıya falan geliyorlar motorcular :)
daha bir sürü yere gidiyorlar
şöyle bi tecrübe edimmm kocael istanbul balıkesir ayvalık gezicem kısmetsee :)

enson askerde şafak saydıydım yavv :)
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
mrb arkadaşlar ben mct 250 almak istiorum ama kararsızım bir seçenek daha var oda kanuni tiger sizce hangisini almalıyım mct250 mi yoksa tiger mı yardımcı olursanız çok sevinicem

dostum aramıza hoşgeldin fiyatlar ortada kanuninin fiyatını bilmiyorum ama ikinci eli bile 3000 3500 civarında ve tek silindirli bir makine bizim mct ise hem çift silindir hemde sıfır kmsi 3250 ytl forumda her iki başlığa da bak ama burda tiger sayfası pek aktif değil sanırım. gerisi sana kalmış.
sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst