Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918

ben ve benim mct sonunda başardım galiba fotoğraf koymayı:mrgreen:

kaskın airoh speed fire explorer mı? hah aynı kaskı kullanıyoruz.

@white sen şu susturuculu halinin resimlerini bir koy da ona göre bir fikir edineyim. olmadı sağ sol olarak değiştiricem. artçı peglerinin açılarını düşürmem lazım.
sağlıcakla.
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
geçen sayfada yağ ile ilgili bir problemim vardı yardım eden olmayınca ben de şuna karar kıldım: alt taapyı açacam, boşalan yağı ölçecem ve aynı miktarda CASTROL GO koyacam. artık eksildiyse kadere 45, arıza falan piyasaya çıkmaz inşallah.


izinde olduğumdan dolayı mesajını şimdi aldım yağ olayı çok basit

1,8 lt yağ koyacaksın alt tapayı açıp ordaki yağı ölçmen anlamsız çünkü ordaki yağ eksilmiş olacağından seni yanıltır

kışın ince yağ koyacaksın 15-40

ama yazın 20-50 koyacaksın sebep : yazın hava sıcak olduğuından 20-50 yağ tam kıvamında olacaktır ancak daha ince yağlar 15-40 gibi zaten sıcaktan daha incelecek ve işlevselliği azalacaktır

yağ meselesi bu kadar basit

hangi marka yağı koyacağına ise kesen karar verecek en nihayetinde hepsi aynı işi görüyor en fazla fark 5000 km de değilde 7000 km de yağ değiştirirsin

bu budur kardeşim kolay gele
 
Katılım
3 May 2007
Mesajlar
336
metemen ilginden dolayı çok teşekkür ederim, parmaklarına ve ellerine sağlık. verdiğin bilgilerin bazılarını tecrübe ederek (biraz acı oldu), bazılarını ise netten buldum. eğer ki geçemiş sayfalara bakarsan (103) yağ ile oraya birkaç bişey ekledim belki benim gibi bu bilgilere ihtiyac duyan olurda, gerekli bilgiye sahip olupta bu bilgilerini paylaşmayan mct ciler olur düşüncesiyle. yardım edene de etmeyene teşekkür ederim. sağlıcakla kal. bu arada iznini nerde geçirdin hayrola? netten bayağı bi uzak kaldın. inşallah bende ağustos gibi ayrılacam ama sık aralıklarla girerim nete.
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
arbetus yazına cok guldum kanka ubdeh hastalıgı bravo valla dostum dedıgınn gıbı bu arkadasın dunyadan haberı yok:queen:
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
arbetus yazına cok guldum kanka ubdeh hastalıgı bravo valla dostum dedıgınn gıbı bu arkadasın dunyadan haberı yok:queen:

Doğruya doğru 3250 nerde 4100 nerde daha sonra 5500 e RR class alıcam der ki hatırlarsan yamaha cygnus scooter mı mct mi diye girmişti topice. bu arada bu akşam 6000 kmyi deviricem. hayırlı olsun.

@white bu susturucu dediğin borular mı? bunlarla ses düzgün çıkıyor mu?
sağlıcakla.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Doğruya doğru 3250 nerde 4100 nerde daha sonra 5500 e RR class alıcam der ki hatırlarsan yamaha cygnus scooter mı mct mi diye girmişti topice. bu arada bu akşam 6000 kmyi deviricem. hayırlı olsun.

@white bu susturucu dediğin borular mı? bunlarla ses düzgün çıkıyor mu?
sağlıcakla.

hayır o borular ın iç kısmına ayrıca delikli agızları kapalı bir boru yerleştirdik susturucu görevi görsün diye o olmassa cok fazla ses cıkıyor rahatsız edici şuan tok bir ses var tam olmasada işlev görüyor egzost u yaparken yapılması lazım aslında sen öle yaparsın egzost cu nasıl yapacagını iyi bilir birer susturucu taktırırsın.
 
Katılım
19 Eyl 2005
Mesajlar
488
Arkadaşlar Kaliteli Zincir İsteyen varsa benden alabilirsiniz.
ÇEK malı Oringsiz Zincir...........................................40ytl. (Kaliteli)
ÇEK malı Orinli Zincir..............................................165ytl.(Kaliteli)
KORE malı Oringli Zincir............................................ 85ytl.(Kaliteli)
ÇİN malı Oringli Zincir..............................................30ytl.(Artık Şansına)
ÇİN malı Oringsiz Zincir............................................15ytl.(Artık Şansına)

Yurakıdaki zincirler çook kalitelidir bilgilerinize.(Çin Malı Zincir Hariç)
05359271141, 05333463690, [email protected]
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
234
Jameika Nerde Bu Zincir Ya Benim Zincir Ikide Bir Ayarlanmasina Ragmen Ses Yapiyor Sinir Oldum Felan Yani
 
Katılım
14 Ocak 2007
Mesajlar
145
arbetus kardeşim kaskım evety speed fire explorer.iyi bi ortak nokta yartın heralde mt tsirtüm gelir....bu arada ayvalık tarafına yolu düşen mct sahibi arkadaşlar lütfen haber versin güzel bi etkinlik yapalım...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
motorun son hali budur arkadaşlar boyandıktan sonra
dscn1758ot5.jpg

dscn1761dl3.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Haz 2007
Mesajlar
5
offff
bütün mesajları okumadım ama bu MCT 250 güzel göründü
nasıl bu hale geldi
galiba çatalı uzatmışsınız
çok hoş görünüyor.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
offff
bütün mesajları okumadım ama bu MCT 250 güzel göründü
nasıl bu hale geldi
galiba çatalı uzatmışsınız
çok hoş görünüyor.

tşk dostum evet çatal uzadı çamurlukla oynandı lastikler genişletildi egzost falan derken bu şekle soktuk chooper tarzı sevdigimden elimden geldigince degiştirdim
 
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
only zaten 15 yaşıdna bir çocuk boşuboşuna topikleri kirletiyodu bir topicte 1 sene sonra motor alacagını ailesinin karşı çıktıgını yazmış.. üzülmenize dert etmenize değmez..

whitecrow motor şahane olmuş ellerine saglık. ama otoruş pozisyonun merak ettim..

bide rica etsem plakayı nereden bagladın arkasından bir yakın çekim alsak?
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
Tşk exile oturuş pozistyonu derken rahatlık acısındamı diyorsun kullanım acısındanmı pek bir degişiklik yok motor biraz yükseldi haliyle
80889608dn7.jpg

81962661ks6.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Haz 2006
Mesajlar
762
kullanım açısından sormuştum white eller ve ayaklar önde kamburun çıkmıyodur umarım..
plakayı uygun bi zamanda arkdan çekebilrsen.. bende o şekilde baglamak istiyorum şimdiden teşşekkurler..
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
55
kullanım açısından sormuştum white eller ve ayaklar önde kamburun çıkmıyodur umarım..
plakayı uygun bi zamanda arkdan çekebilrsen.. bende o şekilde baglamak istiyorum şimdiden teşşekkurler..

Yukardaki resimler yardımcı olur umarım valla bana daha rahat geliyor böle kullanmak fazla ilerde degil zaten ellerim ayak pozisyonuda aynı
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
km 16830 oldu

motorun sanki biraz torku düştü

sizce sebep nedir elleri görelim hayddiii hehehehe
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
2,918
zinciri değiştirdim eskisi haşat olmuş.tek zincir yetmedi 6 bakla eksik kaldı. taywan ya da kore malıydı. Benzin filtresini de değiştirdim. Saydam filtre taktım. benzinin gelip gelmediğini görebiliyorum artık. acelem olduğu için fazla uğraşamadım ama şu an sadece filtre ve karbüratör arasındaki benzin borusunu değiştirdim. o da saydam içi gözükebiliyor. bu sayede benzinde tortu olup olmadığını anlıyorum. Hatta ilk taktığımda depodan biraz pislik geldi filtreye. sanırım geçen temde motoru öksürten bunlarmış. Şuan bir sorun yok 6200 km'deyim.

sağlıcakla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst