Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Mar 2016
Mesajlar
6
Musait oldugumda cevap vericem dostlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:17 ----------

Murat Eken her motorda nelere bakılması gerekiyorsa bunda da aynı. Önce ön freni sık motoru öne doğru ittir maşalara bak ön süspansiyon esniyormu. ön tekeri ve arka tekeri alttan üstten yakala iyice salla savur bakalım oynama ve gevşeme varmı göbekte. tekeri çevir zinciri kontrol et şakır şakır ses varmı alttan esniyor mu boşluk yapıyor mu. sinyal far korna bak motoru sür frenleri kontrol et. birinci viteste ön freni sık motoru sür ön teker kitliyken motorun gitmesi lazım. stop varsa debriyaj bitmiştir. lastiklerin arasına bak bitmiş mi egsoza kontrol et susturucusu sağlammı. vs.. ön dişlisini değitiren kardeşim içinde eğer çıkanın diş sayısı az ise olabilir. arka dişli büyükse de güç artar hız düşer

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

Vay be şu hale bak forumun sanki selası verilmiş en son eskilerden en son ben yazmışım. beni yanlız bıraktınız nerdeyse 7 senedir yazıyorum olmuyor böyle. izmir mct cileri nerdesiniz :) Şu an cbr 1100 kullandığım halde gönlüm hep chooper da. Bırakmadım burayı.

Bırakma da zaten beycivan abi bi sen kalsın ustalardan
 
Katılım
26 Kas 2015
Mesajlar
5
motor tekliyor diye sanayide ustaya verdim. Şimdi motor hiç ama hiç gaz yemiyor. mct 250 de karbüratör sıkıntısı hep ama hep var galiba Düşüncem tek karbüratöre çevirmek. Sizce tek karbüratör nasıl olur. Olursada bu tek karbüratör parçalarını bilmiyorum link atarsanız sevinirim sipariş geçerim ne gerekirse
 
Katılım
1 Haz 2014
Mesajlar
411
mct 250 motorlar iyisi denk gelirse fazla uğraşmazsın iyisi temizi denk gelmezse biraz uğraştırır insanı mct ler 2005 den 2007 ye kadar çıktı ve hepside çift silindir çift karbirotör eğer olsaydı zamanında tek karbiratör yaparlardı malesef bu iş olmaz zannedersem yine sen iyi bir ustaya göster o daha iyi bilir.
 
Katılım
12 Nis 2016
Mesajlar
1
arkadaşlar merhaba. şu anda beğendiğim temiz kullanılmış 250 mct var. nasip olursa aranıza katılıcam.
sizlere bir sorum olucak. önceki motorum 150 mr vulture idi. şimdi biraz büyütüp 250 mct ye geçmek istiyorum. birazda uzun yola çıkmak istiyorum. bu motorla uzun yol yapılır mı? titreşim muhakkak vardır ama rahatsız edecek boyutta mı?
gideceğim yol ilk aşamada 1000 km.
 
Katılım
15 Nis 2016
Mesajlar
27
arkadaşlar motorum kendi kendine stop ediyordu en sonunda tamamen çalışmadı ve alt sargıya kadar söküldü ve alt sargı değişti herhangi bir problem yaratır mı yada nelerini kontrol etmem gerekir bilgi verirseniz sevinirim..
 
Katılım
8 Nis 2016
Mesajlar
22
yaşım 19 bütçem 4-4,5 civarı. cruiser tarzına merakım, ilgim vardır hep ama bu bütçeye sadece çin cruiserları var çin motor işi de duyduklarıma göre hep sorun. kime sorsam bulaşma diyor. ilk motorumda fazla sorun çıkarmasın acemiliğimi rahatça atabileyim istiyorum. ikinci el ybr cbf bakıyorum 4-4,5'a baya buldum gittim gördüm görüştüm ama yine de içime sinen bir motor olmadı. bajaj boxer ve discover hoşuma gidiyor özellikle boxer ama onları da aynı şekilde ustalar önermiyorlar. herkes tutturmuş ybr br diye ama sevmiyorum abicim :D neyse asıl konumuza gelelim mct 250 buldum 2010 yazmış ilanda ama sanırım trafiğe çıkış tarihidir. 4 bin kmdeymiş fotoğraflardan baya temiz duruyor gidip bi bakıcam. ilan bu https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-temiz-4000-km-de-232950998/detay/bugün bi ybr geldi ustanın arkadaşıymış 4e bırakıcak 2011 model 11bin km bakımlar balatalar yağ falan yeni hepsi diyorlar usta da kefil ama sahibi biraz apaçi teker yaptım motoru son hızda zorladım ettim diye anlatıyor rahat rahat ama motor temiz duruyor yine de iyi bakmış ikinci elde böyle şeylere takılmalı mıyım sizce ve siz ne dersiniz ? ikinci el japon mu çinli cruiser mı önerirsiniz? veya başka önerileriniz varsa açığım. teşekkürler...
 
Katılım
5 May 2016
Mesajlar
18
arkadaşlar herkese merhablar aranıza yeni katıldım
öncelikle kendimi tanıtayım ; ismim emre zonguldakta öğrenciyim
bugün bir gri mct 250 alarak sizlerin aranızda bulunmaktan mutluluk duyarım, forumda yazılanların yüzde 50 sini neredeyse okudum
ilk defe bir motosikleti sürüyorum ve başlangıç olarak mct 250 aldım gri rengi gerçekten çok hoşuma gitti ilk defa motoruda 1 vites de sürmeyi başardım istop ettirmeden kaldırdım ve düşmedim :) tabi bunu trafiğe kapalı bi alanda yaptım ve ilk dikkatimi çeken şey benim için motorun ağırlığıydı, ağırmış bu aletler be :) bi abim bu hafif olanı dedi, konuyu çok uzatmadan söyleyeceğim belli başlı şeyler var eminim sizde merak ediyorsunuzdur ;
motorum 2005 model gri
km 9750
alırken servise gösterdik pek bişe anlamıyordu saolsun
ufak tefek çizikleri var tabi motoru karabükten aldım
zonguldak a kadar bi abim kullandı ve bende arkasında geldim (yaklaşık 100 km)
bi sıkıntı yaratmadı şimdilik hava yağışlı ve kötüydü sadece o yüzden pek keyif alamadım yoldan
bir de titreşimi biraz fazla geldi 80-90 km hızlarda, zaten hız yapmak için binmiyorum aksine yavaş gitmek bana daha keyifli geliyor (60-70) km hızlarda motor çok keyifliydi hatta diyebilirim ancak yağış nedeniyle biraz hızlı gelmek zorunda kaldık
90 km hızı geçmedi motor (2 kişiydik ve depo full dü diyebilirim)
görünüşü birçok motosiklete göre güzel olduğunu düşünüyorum-fiyatına göre tabiki
belkide ilk motorum olduğu içindir bilmiyorum ama yine de severek ve isteyerek aldım
bu konular dışında canımı sıkan sadece sigorta oldu plaka değiştirmedim aynı fakat sigorta da ilk motorum olduğundan ve 30 yaş altı olduğumdan en uygun sigorta anadolu sigortadan 516 lira olarak çıktı
yarın genel bir araştırma tekrar yapacağım ama bu kadar yüksek bir fiyat beklemiyordum açıkcası
fazla uzattım biliyorum motosiklet kullanmam sıfır daha önce hiç deneyimim olmadı
ve bi sıkıntı yaşadığımda gidebileceğim bir servis veya iyi bir motosikletçi varsa yardımlarınızı beklerim özellikle ZONGULDAK da
herkese keyifli sürüşler dilerim
 
Katılım
15 Eyl 2015
Mesajlar
1
Merhaba arkadaşlar nasipse bende mct 250 almayı düşünüyorum 1 2 gün önce kullanma fırsatım oldu bir iki ustayla konuştum sonrasında çift silindir olmasından dolayı sıkıntılar yaşarsın dediler veya daha farklı sorunlarlada karşılaşırsın dediler ama emin olamıyorum tek silindir al diyorlar birde sizlerin tecrübesine danışmak istedim yardimlarinizi bekliyorum bir tane buldum 2.750tl ye ne yapmalıyım sizce ?
 
Katılım
19 Haz 2016
Mesajlar
1
S.A Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar Bugün Şöyle Bir Sorun Yaşadım Yolda 70-80 Km Hızla Giderken
Motor Aniden Durdu Aksırma Tiksirme Silkeleme Yok Direk Elektriği Kesti Stop Edip Yavaşladı
Motoru Arabaya Yukleyip Eve Getirdim
Elimde Elektrik Aksamının Çogu Vardı Yedek Olarak(Orjinal) Konjektör-Marş Motoru-Beyin-Marş Rolesi-Buji-Buji Kabloları-Başlıkları Bunları Komple Değiştirdim Motor Yene Aynı Çalışmadı Gıv Gıv Gıv Çalışmıyo
Sonra Sıfır Karbiratör Vardı Onuda Değiştirdim Benzinde Geliyo Yene Yok Ama Bujiler Kıvılcım Atıyo
Aklıma Sol Taraftaki Volan Yeri Geldi Sargı Vs Açtım Orayı Ordada Herşey Normal
Lakin Bu Mıknatıslı Olan Volan Yeri Çok Zorlamayla Dönüyor Anahtarı Takıyom Anca
Ayagımla Üstüne Abanınca Biraz Zor Dönüp Sonra Kolaylaşıyor Sonra Yene Aynı Zor Dönüyor
Arıza Sizce Nerden Olabilir Aklıma Motormu Kilitledi Olayı Gelmeye Başladı Bu Volan Kranka Vs Bağlı Sanırım
Bir Fikri Bilgisi Olan Varmı
 
Katılım
6 Eki 2013
Mesajlar
44
S.A Arkadaşlar Hayırlı Ramazanlar Bugün Şöyle Bir Sorun Yaşadım Yolda 70-80 Km Hızla Giderken
Motor Aniden Durdu Aksırma Tiksirme Silkeleme Yok Direk Elektriği Kesti Stop Edip Yavaşladı
Motoru Arabaya Yukleyip Eve Getirdim
Elimde Elektrik Aksamının Çogu Vardı Yedek Olarak(Orjinal) Konjektör-Marş Motoru-Beyin-Marş Rolesi-Buji-Buji Kabloları-Başlıkları Bunları Komple Değiştirdim Motor Yene Aynı Çalışmadı Gıv Gıv Gıv Çalışmıyo
Sonra Sıfır Karbiratör Vardı Onuda Değiştirdim Benzinde Geliyo Yene Yok Ama Bujiler Kıvılcım Atıyo
Aklıma Sol Taraftaki Volan Yeri Geldi Sargı Vs Açtım Orayı Ordada Herşey Normal
Lakin Bu Mıknatıslı Olan Volan Yeri Çok Zorlamayla Dönüyor Anahtarı Takıyom Anca
Ayagımla Üstüne Abanınca Biraz Zor Dönüp Sonra Kolaylaşıyor Sonra Yene Aynı Zor Dönüyor
Arıza Sizce Nerden Olabilir Aklıma Motormu Kilitledi Olayı Gelmeye Başladı Bu Volan Kranka Vs Bağlı Sanırım
Bir Fikri Bilgisi Olan Varmı

Hocam hava yağmurlu muydu? Sigortayı bir kontrol eder misin?

Ek olarak benimde birkaç sorum var. TanerPasin videolarını izledim dostum bana özelden numaranı atabilir misin müsait olduğunda whatsapptan bir mesaj atayım sana buradan çok uzun olacak :)
 
Katılım
26 Kas 2013
Mesajlar
31
S.a arkadaşlar bende dün itibariyle mct ci oldum :) elinde 31 diş arka dişli olan var mıdır acaba ?
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1
Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim. Uzun zamandır motor hastalığım var ve bütçeme göre mct çok hoşuma gidiyor ve ilk motorum olucak mct ailesine katılacam yağmurda sürüşleri nasıl mesela yalova bursa arasi seyahat edicem sürekli bana ne sorunlar yaratabilir alirken nelere dikkat etmeliyim akliniza gelen herşeyi anlatirsaniz sevinirim şimdiden herkese teşekkür ederim.

İyi yolculuklar.
 
Katılım
18 Ağu 2016
Mesajlar
3
Arkadaşlar merhaba Mondial MCT 250 parçasını tüm Türkiyede aradım bulamadım ve bu parçanın adı Hava filtresi komple yardımcı olursanız sevinirim inşallah doğru yere yazdım Kendim Suzuki ve Bajajda Çalışıyorum yardımcı olursanız çok memnun olurum iyi günler.
 
Katılım
20 Ağu 2016
Mesajlar
120
kocaeliden selamlar mct sever arkadaşlar

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

kalyoncu motoru bir araştır hava filtresi komple bulursun inşallah
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst