.Zor değil ama insan alışınca bunlara pek gerek de duymuyor eğer üstüne düşüp yapayım derseniz yardımcı oluruz. janti123 kardeşim o ses öyle bujiden gelmez marş rolesi yada burçlardan ötebilir birisi marşa basarken marş motoruna kulak ver bakalım duyacak mısın_?
Abim baktım şimdi mars rolesinden gelmiyor açıkçası hiç bir fikrim yok bujileri degistirsem mi diyorum ?
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
Boş vitesi takmayı düşünüyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------
Buda benim mct üzerine T gidon veya yüksek gidon takmayı düşünüyorum tavsiyeniz nedir ?http://i.hizliresim.com/q264z5.jpg
Kardeş maşallah nazar değmesin allah kazasiz belasiz sürüş nasip etsin mcten çok güzel
O sisleri ve farlari nerden temin ettin valla çok beğendim yardimci olursan sevinirim
Son düzenleme: