- Katılım
- 19 Tem 2014
- Mesajlar
- 13
Merhabalar benim mct nin bir sorunu var ne yaptıysam çözemedim ara sıra gaz yemiyor gaz verince pat pat ses geliyor galiba tek piston üflüyor bazen biraz bekleyince kendine geliyor bazen yarım gaz verip marş basınca normal gazı alıyor gazı kesince yine pat pat ediyor şimdilik bayır aşağı biyerden debriyaja basıp hızımı alınca 2. vitese çekip debriyajı bırakıp gaz verincr hafif tekleyip düzeliyor neden böyle yapıyor bu sorun yüzünden motor tutkumdan soğudum diyebilirim şu sorunu çözersem anca bu forumdaki arkadaşlar sayesinde çözerim lütfen yardım edin şimdiden teşekkürler...
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
Ben alabilirim parçayı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:48 ----------
Bu forum ortamı enteresan;ücretsiz bedava dediğimden dolayımı ihtiyacı olan yok demekki.Normalde bulunabilen dişli değil piyasada 32,31 dişli yok.Zaten fabrikadaki yedek parça stokları erimeye başlamış.birçok parça yok.mondial uydurma parça getirtmiş.uyumsuzluk sorunu var.Cdi,vites pedalı,şanzıman dişlileri v.b .haberiniz olsun
Ben alabilirim parçayı
