- Katılım
- 1 Nis 2006
- Mesajlar
- 179
Üçgen uygun bence...
Arkadaşlar,
bence üçgen iyidir ve asmak için de uygundur ve rüzgarda da gayet güzel olur...
tasarımını ben üstlendim zaten....
kkhakankk' Alıntı:haftaya sınavlarım biticek istanbula gelicem benim bildiğim bi bayrak flama yapan bi yer var yardımcı olurum haftaya cumartesi ordayım ozamana kadar bi sonuc cıkmazsa ben hallederim yani
metemen
yaptıgın yada buldugun resim bana uyar valla. benim soyadım:kılıc hemde cok da guzel olur yani :queen:.
arkadaşlar önce flmanın şeklini belirlememiz lazım bence şu telsiminkinin boyu ve 3 gen olması iyi gibi geliyo
![]()
Arkadaşlar,
bence üçgen iyidir ve asmak için de uygundur ve rüzgarda da gayet güzel olur...
tasarımını ben üstlendim zaten....







