- Katılım
- 1 Nis 2006
- Mesajlar
- 179
VampiReCRoW' Alıntı:PLANLANAN DEĞİŞİKLİKLER ( biraz uzun bi liste olacak ama )
1- küçük olan farın büyük ön far ile değişimi (*)
2- sis farları - ön kısmı daha kısa bir ön çamurluk (*)
3- presto scooterda bulunan sinyaller gibi yada daha şekil küçük sinyaller (*)
4- ayaklıkların değişimi (*)
5- arka dişlinin daha küçük bir dişli ile değişimi (*)
( seriliği artırmak adına )
( çekişten çok fazla düşmeyeceğimi de söyledi arkadaş )
6- egzoz açılması (*)
( y.servis olan arkadaşın dükkanda vardı açık egzozlu acaip tatlı bir ses var)
( ayrıca motorun rahatlamasınıda sağlıyor )
7- buji değişimi (*)
8- airbrush için param olmazsa düşük maliyetle tüm siyah aksamının asfalt siyahıyla boyanması*
( araba boyacısı cankuşum var)
9- keeway de ki ön aksamın bir kısmı (**)
(direksiyon-firen ve debriyaj kolları-koruma demiri-devir göstergesi-aynalar-korna)
10- egzoz çıkışlarının şekillendirilmesi (***)
11- alaşım jant (***)
12- zincir ve firen balataları değişimi (***)
13- depoya airbrush çalışması (***)
( çok büyük paralar istiyormuş bildiğim kadarıyla )
bu arada izmirli olan arkadaşlar için yer tarif edeyim ;
alsancakta bornova sokağına gar tarafından dalın
100-150 mt ilerde sağda bi dövmeci var
zaten muhtemelen kapı önündeki canavarı görünce gözleriniz yerinden çıkacaktır)
( ayrıca vibrasyonu azaltmak için aradaşın aklında olan motorsal bişiler var )
(*) ile işaretlenmiş maddeler tahminen paramın yetişeceğini umduklarım
(**) ile işaretlenmiş madde ise belki hepsi değil ama bir kısmını almayı umduklarım :|
(***) ile işaretlenmiş olanlar ise para konusunda umutsuz olduklarım
eğer bu maddelerle ilgili fiyat bilginiz varsa ve paylaşırsanız sevinirim
iyi sürüşler
makinam yoldaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hehehehehe inşallah sorun çıkmaz...
Dostum...
Tanrı yardımcın olsun...walla iyi bir azim ve para gerekiyo bunlar için....
Yoksa çoğu yapılır...dert etme....zamanın da varsa...
Şu jant konusunda belki bişi söyleyebilirim...
Bence telli jantlar çok yakışıyor...hiç oynama derim...şahsi görüşüm...
Ama yaptıkça fotoğrafları paylaşmayı unutma bizlerle....
Selamlar.









[URL=http://img513.imageshack.us/my.php?image=9114vn.jpg]
[URL=http://img513.imageshack.us/my.php?image=9126wb.jpg]







