- Katılım
- 28 Nis 2005
- Mesajlar
- 132
Journeyman_35' Alıntı:Çin malı kızartma yağını değiştirdim
Toplamda da 40 YTL verdim işçilik mişçilik dahil...sanırım fena diil , hesaplı sayılır...
Journeyman Çin malı kızartma yağı olayına patladım burada:queen: Çin malı soya yağı olsa gerek.
40 Lira tüm bu bakımlar için bedava
Ayrıca Maçlardada izlerseniz stadlardaki güvenlik görevlilerinde ve Medline acil destek için MCT kullanıyor.
Bizim buradada 2 siyah MCT üzerinde acil ilaç servisi gördüm. Motorlardan birine baktım 20 küsür binde ama cillop gibi duruyor.













