Mondial Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
sLm millet
nasip olursa yakında (1 -2 hafta kadar ) bir tanede ben alacağım bu makinadan
aksesuar vs. ile de boğuşacağım hehe :)
mesela daha büyük bir far, küçük sinyaller, daha şekil bi egzoz çıkışı, sis farlar
bunların dışında aklında cantları alaşımla değiştirmek ve ön maşayı bir şekilde yükselttirmek var.
soru 1 : tüm bunlar için tahmini son maliyet ?
soru 2 : son görüntü sizce nasıl olacak ?

şimdiden teşekkürler
herkese iyi sürüşler

banada bi makina ya RAB ...
----------------------------------------------------------------------
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
hakan kardeş çok sağol benim makinanın aydınlatması çok zayıf bu nedenle benimde alımda böyle bir ek farlar vardı ama kafam bir türlü basmamıştı yeni fotolar harika sağol


hergün sabah ve akşam 35-40 km ev-iş arası yolum var aksaray-beylikdüzü bu nedenlede yol aydınlatması benim için çok önemli



birde farların özelliklerini ve nerden temin edebileceğimi yazarsan iş tamamdır
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
VampiReCRoW' Alıntı:
sLm millet
nasip olursa yakında (1 -2 hafta kadar ) bir tanede ben alacağım bu makinadan
aksesuar vs. ile de boğuşacağım hehe :)
mesela daha büyük bir far, küçük sinyaller, daha şekil bi egzoz çıkışı, sis farlar
bunların dışında aklında cantları alaşımla değiştirmek ve ön maşayı bir şekilde yükselttirmek var.
soru 1 : tüm bunlar için tahmini son maliyet ?
soru 2 : son görüntü sizce nasıl olacak ?

şimdiden teşekkürler
herkese iyi sürüşler

banada bi makina ya RAB ...
----------------------------------------------------------------------

arkadaşım ben jinlunda bu ön maşayı yükseltmiş birini gördüm ve pek hoşuma gitmdi acıkcası ama ona vericen parayla deponun üstüne airursh yaptır ben yazın ist gidince il işim bu airbrush işini arştırmak olucak he bu arada böyle bi düşüncesi olan arkadaşalr varsa örnek yollayabilirim hatta bi tane yollıyım isterseniz daha yollarım.
 
Katılım
21 Tem 2004
Mesajlar
17
Arkadaşlar merhabalar bende mondial 250 mct sahibi oldum aranızda olmaktan çok memnunum şimdi motorun resimlerini eklemeden önce başımdaki prıblemi anlatmak istiyorum
1-motoru aldığım bayi işinin sadece satmak olduğunu düşünen bir firma oduğundan motoru teslim ederken motorun özellikleri hakkında hiç bir şekilde yardımcı olamadılar hatta alırken benzin için verdiğim ücrete rağmen koymamışlar motor çalışmayınca benzin olmadığını anladılar..bence satış işin %50 sidir iş satmakla bitmiyor malesef...

2_Motor şu an 30 Km'de ve 3 gündür servislerle uğraşıyorum motor çalışmıyor arka parkta brandalı bir şekilde ytıyor kullanım kılavuzundaki bana yakın servislerden 2 tanesini aradım servisteki yetkili arkadaşlardan biri biz bu işe bakmıyoruz yetkili servislerini aramalısınız dedi listede adınız var dediğimdede doğrudur eklemiş olabilirler diye saçma sapan bir cevap verdi bende bana yakın diğer servisi aradım tekrardan yaşadığım problemleri anlattım motoru servise getirmemi söylediler çalışmayan vitesleri geçmeyen fren ayarları yapılmayan motoru nasıl servise götüreceğim illa bir arıza olduğunda motor çalışmadığında kamyonetmi tutup götürmemiz gerek ben bu motoru servis ağının geniş olmasından dolayı tercih ettim ben alırken şu soruyu sorduğumu çok iyi hatırlıyorum motor yürümüyorsa servis geliyormu ban verilen cevap servise 5 km yakındaysanız servis gelip size yardımcı olur yanılmışım..eğer bu günde bu işe bir çare bulamazssam şikayetçi olacağım...:farao:

Bu arada Hakanz msnde seninle görüştük sağolasın aksesuar konusunda fikirlerin için yardımların için teşekkür ederim
 
Katılım
30 Mar 2005
Mesajlar
295
malcomx

servisler konusunda çok haklısın ama bu bir türkiye gerçeği tüm markaların servis problemi var bu nedenle seçeceğin servis çok önemli

bence temiz bakım ve alaka istiyorsan hakanz ın deiği gibi


www.sevpa.net

ismet usta
 
Katılım
24 Eki 2005
Mesajlar
76
malcomx' Alıntı:
Arkadaşlar merhabalar bende mondial 250 mct sahibi oldum aranızda olmaktan çok memnunum şimdi motorun resimlerini eklemeden önce başımdaki prıblemi anlatmak istiyorum
1-motoru aldığım bayi işinin sadece satmak olduğunu düşünen bir firma oduğundan motoru teslim ederken motorun özellikleri hakkında hiç bir şekilde yardımcı olamadılar hatta alırken benzin için verdiğim ücrete rağmen koymamışlar motor çalışmayınca benzin olmadığını anladılar..bence satış işin %50 sidir iş satmakla bitmiyor malesef...

2_Motor şu an 30 Km'de ve 3 gündür servislerle uğraşıyorum motor çalışmıyor arka parkta brandalı bir şekilde ytıyor kullanım kılavuzundaki bana yakın servislerden 2 tanesini aradım servisteki yetkili arkadaşlardan biri biz bu işe bakmıyoruz yetkili servislerini aramalısınız dedi listede adınız var dediğimdede doğrudur eklemiş olabilirler diye saçma sapan bir cevap verdi bende bana yakın diğer servisi aradım tekrardan yaşadığım problemleri anlattım motoru servise getirmemi söylediler çalışmayan vitesleri geçmeyen fren ayarları yapılmayan motoru nasıl servise götüreceğim illa bir arıza olduğunda motor çalışmadığında kamyonetmi tutup götürmemiz gerek ben bu motoru servis ağının geniş olmasından dolayı tercih ettim ben alırken şu soruyu sorduğumu çok iyi hatırlıyorum motor yürümüyorsa servis geliyormu ban verilen cevap servise 5 km yakındaysanız servis gelip size yardımcı olur yanılmışım..eğer bu günde bu işe bir çare bulamazssam şikayetçi olacağım...:farao:

Bu arada Hakanz msnde seninle görüştük sağolasın aksesuar konusunda fikirlerin için yardımların için teşekkür ederim

arkadaşlar en iyi şikayetci olacagınız yer burası hangı satıcı böyle yaptı hangı servis böyle davrandı bilelim ki bizde ona göre hareket edelim böyle insanlara para kazandırmayalım bence:pale:
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
Hayırlı olsun....

malcomx' Alıntı:
Arkadaşlar merhabalar bende mondial 250 mct sahibi oldum aranızda olmaktan çok memnunum şimdi motorun resimlerini eklemeden önce başımdaki prıblemi anlatmak istiyorum
1-motoru aldığım bayi işinin sadece satmak olduğunu düşünen bir firma oduğundan motoru teslim ederken motorun özellikleri hakkında hiç bir şekilde yardımcı olamadılar hatta alırken benzin için verdiğim ücrete rağmen koymamışlar motor çalışmayınca benzin olmadığını anladılar..bence satış işin %50 sidir iş satmakla bitmiyor malesef...

2_Motor şu an 30 Km'de ve 3 gündür servislerle uğraşıyorum motor çalışmıyor arka parkta brandalı bir şekilde ytıyor kullanım kılavuzundaki bana yakın servislerden 2 tanesini aradım servisteki yetkili arkadaşlardan biri biz bu işe bakmıyoruz yetkili servislerini aramalısınız dedi listede adınız var dediğimdede doğrudur eklemiş olabilirler diye saçma sapan bir cevap verdi bende bana yakın diğer servisi aradım tekrardan yaşadığım problemleri anlattım motoru servise getirmemi söylediler çalışmayan vitesleri geçmeyen fren ayarları yapılmayan motoru nasıl servise götüreceğim illa bir arıza olduğunda motor çalışmadığında kamyonetmi tutup götürmemiz gerek ben bu motoru servis ağının geniş olmasından dolayı tercih ettim ben alırken şu soruyu sorduğumu çok iyi hatırlıyorum motor yürümüyorsa servis geliyormu ban verilen cevap servise 5 km yakındaysanız servis gelip size yardımcı olur yanılmışım..eğer bu günde bu işe bir çare bulamazssam şikayetçi olacağım...:farao:

Bu arada Hakanz msnde seninle görüştük sağolasın aksesuar konusunda fikirlerin için yardımların için teşekkür ederim

Güle güle kullanın...herşeyden önce oğlunuz ya da kızınız hayırlı olsun ...:)
Benimki oğlan...;)

Walla hocam, bizim makineler biraz ilgi alaka istiyor diğer makinelere göre...servis konusunda da İstanbul da tek adres gösteriyolar..Sevpa...

İzmir de olsan belki yardımım dokunurdu ama biraz uzak kalıyorum hali ile..

Hiç moralini bozma...hele ki yarın öbür gün yollara düşünce herşeyi unutursun..tekerleklerin düz bassın..kazasız belasız....

Sevgiler, saygılar....
 
Katılım
21 Tem 2004
Mesajlar
17
arkadaşlar servislerden bir sonuç alamayınca direk istanbul sefaköydeki yerini aradım sorunlarımı anlattım müşteri sorumlusu erdinç beyin telefonunu verdiler ona sorunları tekrar anlattıktan sonra beni 5 dk.içersinde arayacağını söyledi ama 5 dk sonra arayan bostancıda bir servis yetkilisiydi adres verdim gelmesini bekliyorum gelsin bakalım problemler neymiş ona göre sizide bilgilendireceğim..
 
Katılım
21 Tem 2004
Mesajlar
17
metemen' Alıntı:
malcomx

servisler konusunda çok haklısın ama bu bir türkiye gerçeği tüm markaların servis problemi var bu nedenle seçeceğin servis çok önemli

bence temiz bakım ve alaka istiyorsan hakanz ın deiği gibi


www.sevpa.net

ismet usta
dün aradığım servislerden biride sevpaydı zaten,ama yoğunlukları olduğundan dolayı gelemeyeceklerini motoru getirsem bile orada kalabileceğinden bahsettiler buradaki problem servislere gidemeyecek durumda olan sıfır ve garantili araçlar için en azından 1 tane tane gezici servis bulunduramamaları
 
Katılım
21 Tem 2004
Mesajlar
17
kkhakankk' Alıntı:
arkadaşlar en iyi şikayetci olacagınız yer burası hangı satıcı böyle yaptı hangı servis böyle davrandı bilelim ki bizde ona göre hareket edelim böyle insanlara para kazandırmayalım bence:pale:
merak etme yazıcam buraya kim ilgilendi kim ilgilenmedi neler yaşandı tek tek :)
 
Katılım
21 Tem 2004
Mesajlar
17
Buda Fotoğraflarımız :)

moto1.jpg

moto2.jpg

moto3.jpg

moto4.jpg

moto5.jpg

moto6.jpg

moto7.jpg
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
132
ati' Alıntı:
egsozu,tamamiyle içini boşaltarak(biraz uğraştırdı ama değdi) açtırdım.ses mükemmel kesinlikle rahatsız edici de değil,tok,güldür güldür

Ati,

Egzozu nasıl boşalttın bizede anlatırmısın detaylıca.
 
Katılım
28 Nis 2005
Mesajlar
132
hakanz' Alıntı:
Bu gün başıma geldi. Bindim motor çalışmıyor, Sehpa müşirine baktım gevşemiş, az daha düşüyormuş söktüm içinden şarıl şarıl su aktı. Üfleyerek kuruttum, sıktım yerine taktım. Sanırım sudan korumak için extra izolasyon gerek. Bilemiyorum ama sehpa müşirini iptal etsekmi fikir beyanlarınızı bekliyorum arkadaşlar

Dün bahsettiğim Sehpa müşirini iptale gerek kalmadı.
Sorunu çözmenin ipuçları.

Diyelimki müşir bozuldu ve makinanın çalışmasını engelliyor. İlk önce söküp içinde su varsa akıtıp iki üç üfürükle kurutup yerine takın. Baktınız olmuyor. Koltuğu kaldırın hemen sol arkada 3 kablolu bir soket göreceksiniz. Sokete giden 3 kablonun dışta olan iki tanesini kısa devre yaptınızmı müşir iptal oluyor.(sehpaya giden kısmı değil) Ben olurda müşir bozulur diye soketin sehpaya giden papucundan bir tane edindim kısa devresinide yaptım yan çantada hazır bekletiyorum. Bu şekilde tesisatı kesme biçme derdide yok.

Selenin hemen altında sol arkada kabloları göreceksiniz




Soketten çıkarıp en başta kalan iki ucu (ortadakine dokunmuyorsunuz) kısa devre yapmanız veya benim formül gibi kısa devre edilmiş soketi takmanız yeterli




Kısa devre edilmiş soket



Ayrıca müşir sorunu için Sevpaya gittiğimde Mondialin Satış sonrası Hizmetler sorumlusu Sn. Erdinç beyle tanıştık. 5.000 m2 kapalı alandaki yedek parça deposundan ve satış sonrası hizmet ve servislerdeki müşteri memnuniyetini arttırma konusundaki ciddi çalışmaları anlattı. Açıkçası ben tatmin oldum. Şu an piyasanın en çok satan motoru Mondialse hizmet ve destek artarak devam edecek dedi.

Biraz evvel choppersile uğradı yan ayaklıklarını taktırmış, nefis olmuş... Zaten resimleri paylaşacak bizimle. Hazır yanyana gelmişken resim olayına girdik hemen :)

 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
millet izmirde mondial ve motomax yetkili servisi bi arkadaşım var
ustalık konusunda kesinlikle bence eline su döken ya çıkmaz yada çıkarsa harbi harbi murattan daha ii biridir ki öyle biri bence izmirde yok

gelelim sadede 2,100 liraya siyah bi mctsi olan bi elemanla el sıkıştık sayılır ailesinden onay alacak bu arada bende kredi onayı bekliyorum...
servis sahibi arkadaşım önerdi motoru ee elden de o geçircek sonra benim istediklerim için biraz konuştuk sonuç olarak herşey yolunda giderse şimdiye kadar gördüklerinizden çok daha değişik bi mct ile karşı karşıya kalacaksınız :)
ipucu: bence mct chopper bir model değil agası olan bmw r1200c modeli daha çok sport touring yada sport cruiser bir model yanisi hedef agasına daha çok benzetmek :)
 
Katılım
2 Mar 2006
Mesajlar
60
PLANLANAN DEĞİŞİKLİKLER ( biraz uzun bi liste olacak ama )

1- küçük olan farın büyük ön far ile değişimi (*)
2- sis farları - ön kısmı daha kısa bir ön çamurluk (*)
3- presto scooterda bulunan sinyaller gibi yada daha şekil küçük sinyaller (*)
4- ayaklıkların değişimi (*)
5- arka dişlinin daha küçük bir dişli ile değişimi (*)
( seriliği artırmak adına )
( çekişten çok fazla düşmeyeceğimi de söyledi arkadaş )
6- egzoz açılması (*)
( y.servis olan arkadaşın dükkanda vardı açık egzozlu acaip tatlı bir ses var)
( ayrıca motorun rahatlamasınıda sağlıyor )
7- buji değişimi (*)
8- airbrush için param olmazsa düşük maliyetle tüm siyah aksamının asfalt siyahıyla boyanması*
( araba boyacısı cankuşum var :) )
9- keeway de ki ön aksamın bir kısmı (**)
(direksiyon-firen ve debriyaj kolları-koruma demiri-devir göstergesi-aynalar-korna)
10- egzoz çıkışlarının şekillendirilmesi (***)
11- alaşım jant (***)
12- zincir ve firen balataları değişimi (***)
13- depoya airbrush çalışması (***)
( çok büyük paralar istiyormuş bildiğim kadarıyla )
bu arada izmirli olan arkadaşlar için yer tarif edeyim ;
alsancakta bornova sokağına gar tarafından dalın
100-150 mt ilerde sağda bi dövmeci var
zaten muhtemelen kapı önündeki canavarı görünce gözleriniz yerinden çıkacaktır :) )

( ayrıca vibrasyonu azaltmak için aradaşın aklında olan motorsal bişiler var )

(*) ile işaretlenmiş maddeler tahminen paramın yetişeceğini umduklarım :)
(**) ile işaretlenmiş madde ise belki hepsi değil ama bir kısmını almayı umduklarım :|
(***) ile işaretlenmiş olanlar ise para konusunda umutsuz olduklarım :(

eğer bu maddelerle ilgili fiyat bilginiz varsa ve paylaşırsanız sevinirim
iyi sürüşler

makinam yoldaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa hehehehehe inşallah sorun çıkmaz...
 
Katılım
6 Eki 2005
Mesajlar
72
Arkadaşlar alın size ayak basamakları.Valla çok süper oldu.Çok rahat tavsiye ediyorum ayrıca makinaya genişlik ve boyut katıyor.

Hakanz denedi beğendi onada taktıracağız.Benim bir sis farım eksik kaldı oda takıldımı işlem tamam...











Bu arada malcomx hoşgeldin makinen hayırlı olsun güle güle kazasız sürüşler.
Başlangıçtaki problemlere kulak asma herşey yoluna girince bu tüm olumsuzlukları unutur keyfini sürersün aletin....
 
Katılım
1 Nis 2006
Mesajlar
179
choppersile' Alıntı:
Arkadaşlar alın size ayak basamakları.Valla çok süper oldu.Çok rahat tavsiye ediyorum ayrıca makinaya genişlik ve boyut katıyor.

Hakanz denedi beğendi onada taktıracağız.Benim bir sis farım eksik kaldı oda takıldımı işlem tamam...

Abi, çok güzel....güle güle kullanın...

Ama çok armudun sapı üzümün çöpü olmayacaksa eğer ;) bunların kromajlıları da var mıydı? o zaman düşünemiyorum da görüntüsünü...

Bir de bu kornanın üstünü, ondan sonra hidrolik kutusunun kapağını, sinyaller için kaş diyoruz di mi; bunları fln da bulsak....

Ya bi de bu ayaklıklar takılınca hani, şu bizim canavarları daha yatık hale getirsek park halinde...yan sehpa ile oynanabilir mi acaba ? çok afilli olacak gibi duruyo....

Sevgiler, selamlar.....
 
Katılım
31 Mar 2005
Mesajlar
24
Hakanz ve choppersile, sevgili dostlar;
Yüreğinize emeğinize sağlık. İkinize de çok teşekkür ediyorum. Yetkili servisten daha bilgi vericisiniz ve her türlü bilgiyi hiç üşenmeden paylaşıyorsunuz. Mondialin parayla tuttuğu adamlarsınız bence:) Değilseniz de size ödeme yapılması lazım.
Motor yıkatma konusunda tecrübemi paylaşmak isterim. Tazyikli suyla yıkama yaptıktan sonra ertesi gün makinam çalışmadı. Servisin telefonla yönlendirmesi ile motoru "vurdurarak" çalıştırmayı becerdim ancak. Aslında kitapçıkta da yazıyor sanırım ama sağ yandaki akünün bulunduğu kapağın altına su girmemesi gerekiyor. Tatsız süprizlerden kaçınmak için dikkatli olmak gerekli.
Aramıza yeni katılan arkadaşları selamlıyor ve korunma önlemi olmadan motora binmemelerini şiddetle tavsiye ediyorum.
Bir de sorum olacak: Lastik havalarını ne kadar zamanda bir kontrol etmek gerekiyor tecrübesi olan oldu mu? açıkçası benim motor 1000 km yi aştı ama hiç lastikleri kontrol etmedim.
Sevgili choppersile ayakları jinlundan almıştın değil mi?
Herkese kaazasız belasız sürüşler...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst