- Katılım
- 7 Mar 2016
- Mesajlar
- 1,086
Alınabilir bir motor hocam. Piyasası da az çok hareketlidir, ilana koyduktan sonra çok beklemezsin.
Bir de bu motorlar çok yıpranmaya,basmaya,tapagaz gitmeye,tek teker işlerine vs. gelmezler. Gelirse ne olur? Motorun ömrü kısalır. Sonuçta parça bakımından çok sağlam bir motosiklet yok karşımızda.O yüzden kullanıcı da bitiyor iş. Eğer 2.el bir z one düşünüyorsan motosikletin nasıl olduğundan çok kullanıcın nasıl olduğuna bakacaksın.(Bilinçli,motosikletten anlayan, az çok sözleriyle güven verecek satan kişi)
Şunu da eklemek isterim zs180 125cc ile 250cc arası güzel motor. Bakma sen kronik sıkıntıları var,piston krank değişti diyenlere, onların çoğu apaçi tayfasından. Tekeriniz düz bassın
Bu motosikletle ilgili kronik sorun var diyen birisini duymadım hocam kim demiş kronik sorunu var diye? Parça bakımından sağlam bir motor değil demişsiniz, bende şuan cbr 125 var r25 te vardı onlar kadar kaliteli plastik aksaama sahip. Diğer parçaların da atla deve farkı yok yani... Motosikletin fiyatına göre parçalar sağlam bile...