Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Alınabilir bir motor hocam. Piyasası da az çok hareketlidir, ilana koyduktan sonra çok beklemezsin.
Bir de bu motorlar çok yıpranmaya,basmaya,tapagaz gitmeye,tek teker işlerine vs. gelmezler. Gelirse ne olur? Motorun ömrü kısalır. Sonuçta parça bakımından çok sağlam bir motosiklet yok karşımızda.O yüzden kullanıcı da bitiyor iş. Eğer 2.el bir z one düşünüyorsan motosikletin nasıl olduğundan çok kullanıcın nasıl olduğuna bakacaksın.(Bilinçli,motosikletten anlayan, az çok sözleriyle güven verecek satan kişi)

Şunu da eklemek isterim zs180 125cc ile 250cc arası güzel motor. Bakma sen kronik sıkıntıları var,piston krank değişti diyenlere, onların çoğu apaçi tayfasından. Tekeriniz düz bassın

Bu motosikletle ilgili kronik sorun var diyen birisini duymadım hocam kim demiş kronik sorunu var diye? Parça bakımından sağlam bir motor değil demişsiniz, bende şuan cbr 125 var r25 te vardı onlar kadar kaliteli plastik aksaama sahip. Diğer parçaların da atla deve farkı yok yani... Motosikletin fiyatına göre parçalar sağlam bile...
 
Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
4
Merhabalar ehliyetimi yeni aldim ve kendime 6 bin civarında performansli bir motor arıyorum aklımda bu motor mondial one s 180 ve Bajaj pulsar 150 ns, tvs apache 150 rtr gibi motorlar var hangisi önerirsiniz?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Bence biraz daha para koyup 200 ns alın. Disk fren, su soğutma, enjeksiyon, kalın tekerlekler vs artıları çok.

Bütçeyi arttıramam derseniz sorduğunuz modellerle karşılaştırırsak tip olarak ve güç olarak benim önceliğim kesinlikle z one 180 s olur...
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
577
Bence biraz daha para koyup 200 ns alın. Disk fren, su soğutma, enjeksiyon, kalın tekerlekler vs artıları çok.

Bütçeyi arttıramam derseniz sorduğunuz modellerle karşılaştırırsak tip olarak ve güç olarak benim önceliğim kesinlikle z one 180 s olur...

Karizma var ns 150 var alternatif
 
Katılım
3 Ağu 2016
Mesajlar
7
Mondialın bence en karizmatik motoru.acaba bu motor alındığı zaman pişmanlık duyulacak herhangi bir defekti varmı iki kişi yani artçıyla dağ bayır rahat gezilebilirmi en son hız olarak yeni bir motor kullanıcısını tatmin edermi uzun yol yapılırmı kullananlardan varsa fikir ve görüşlerini rica ederim çünkü her an bu motoru alabilir bir durumda beklemedeyim
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Mondialın bence en karizmatik motoru.acaba bu motor alındığı zaman pişmanlık duyulacak herhangi bir defekti varmı iki kişi yani artçıyla dağ bayır rahat gezilebilirmi en son hız olarak yeni bir motor kullanıcısını tatmin edermi uzun yol yapılırmı kullananlardan varsa fikir ve görüşlerini rica ederim çünkü her an bu motoru alabilir bir durumda beklemedeyim

Forumda uzun uzun yazdık ama bi kere daha yazayım. z one s benim ilk motorum. Yeni başlayan için bence çok yeterli. Ben kırıkkale de balık tutmaya da giderim. Yani dağ bayır da gezdim. Artçı da vardı. Max hız bir süre sonra tatmin etmiyor. Yeni başlayan için aslında bu da bir avantaj. Onun haricinde fazla düşünme derim gayet iyi.
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Forumlarda kullanmadan etmeden "japondan şaşma yea çin malı hemen dökülür " vs yazanlara hitaben söylüyorum; 2014 cbr125 im var hangi vidasına el atsam vidalar sıyırıyor, alyan vidaların alyan geçme yerleri sıyırdığı için yuvarlak oluyor sonunda vida takılı kalıyor çıkmıyor yalama oluyor, normal somunlar da zorlayınca sıyırıp yuvarlak oluyor ve sonunda çıkmıyor.

Z one s te hiç böyle durumlarla karşılaşmadım buna ne diyeceksiniz ? Z one s bana kullandığım zaman içinde 1 TL masraf açmadı arkadaşlar .

Milletimiz genelde bi motoru kullanırken ooo çok iyiymiş der ama sattıktan sonra bu motor çok dandikmiş orası arızalı burası dandik vs der ama ben z one s i mi sattım sonra japon motor aldım kullandım ve z one s i iyiki alıp kullanmışım diyorum, japonla z one s in atla deve bir fark yok. Cbr 10.800 tl, z one s 5.400 yani fiyatı cbr nin yarısı. Tam bir fiyat performans motosikleti alacaklar düşünmeden alabilir ama 2. el alsınlar çünkü sıfır alırlarsa satarken zarar ederler...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Dorumlarda kullanmadan etmeden "japondan şaşma yea çin malı hemen dökülür " vs yazanlara hitaben söylüyorum; 2014 cbr125 im var hangi vidasına el atsam vidalar sıyırıyor, alyan vidaların alyan geçme yerleri sıyırdığı için yuvarlak oluyor sonunda vida takılı kalıyor çıkmıyor yalama oluyor, normal somunlar da zorlayınca sıyırıp yuvarlak oluyor ve sonunda çıkmıyor.

Z one s te hiç böyle durumlarla karşılaşmadım buna ne diyeceksiniz ? Z one s bana kullandığım zaman içinde 1 TL masraf açmadı arkadaşlar .

Milletimiz genelde bi motoru kullanırken ooo çok iyiymiş der ama sattıktan sonra bu motor çok dandikmiş orası arızalı burası dandik vs der ama ben z one s i mi sattım sonra japon motor aldım kullandım ve z one s i iyiki alıp kullanmışım diyorum, japonla z one s in atla deve bir fark yok. Cbr 10.800 tl, z one s 5.400 yani yarısı. Tam bir fiyat performans motosikleti alacaklar düşünmeden alabilir ama 2. el alsınlar çünkü sıfır alırlarsa satarken zarar ederler...

Titrşimi ve yakıt tüketimi(100km/litre) nasıl ?
 
Katılım
7 Mar 2016
Mesajlar
1,086
Ortalama şehiriçi kullanımda 3,1-3,4 litre civarı diye hatırlıyorum...

Titreşim 5.000 devre kadar hiç yok denecek kadar az, 5.000 devir sonrası da rahatsız etmiyor yani titreşimden yana hiç rahatsız olmadım sorun yaşamadım bence gayet konforlu bir motosiklet. 5.000-6000 sonrası artçı için rahatsız edebiliyor o da normal.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Merhaba arkadaslar motorumu satiyorum.
Ilan no : #366144307
Motorumun bir sıkıntısı yok ihtiyaçtan dolayı satıyorum.
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
7
Motorun vitesleriyle ilgili sorun yaşayan varmı.geçişleri nasıl. Bi kaç yerde vites geçişleriyle ilgili genel bir sorun var diye duydum.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
viteslerle ilgili hiç bir sorun yok olsa benim motorum ilk gelen seriden ,benimkinde olurdu. Vites geçiş sorunu yağ çok eskimiş yağdan, yağ eksilmiş yağdan,ya da fazla yağdan dolayı olur. Boşunu acemi adam bulamaz hafifçe dokunmak gerekiyor ve motosikletin hareket halinde olması gerekiyor genel motorlarda olduğu gibi. Arabadaki gibi motosiklette durduktan sonra fazla vitesle oynayamazsın
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
arkadaaşlar 180 z one s in hava ayarı nasıl yani tamamen sıktıktan sonra kaç tur döndürmem gerek? hava ayarını bozdum da.
 
Katılım
3 May 2015
Mesajlar
7
Rolantiyi 1500 devire ayarla. Sonra çalıştır motoru. Sen o civatayı oynattıkça devir yükselip azalcak. En yüksek devirde bırak. Motorun sesinden anlarsın zaten.
 
Katılım
15 Haz 2017
Mesajlar
1
sa beyler küçük bi sorum var kullanan arkadaşlar bi yardım ederse sevinirim.
Hocam şimdi motorsikletim 150 kmde şükür konfor konusunda r25 i aratmıyor fakat bugun bir kere karbürator sesini duymak istedim bir kere karburator sesini dinledim 2 saniye kadar bagırttırdım sonra duydugum ses pancar motoruna dondu resmen bu egzozun özelliğimi bu açılıyormu egzoz pek korkmadım önceki motorumda mondialdi egzoz 1000 kmde ses değiştirmişti bir sıkıntımı var bide bu durumdan sonra 1.5 rolanti 2 ye çıktı rodajda normal karşılanır dedimde içime sinmedi bu iş bi yardımcı olursanız sevinirim.
 
Katılım
8 Haz 2017
Mesajlar
1
Merhaba arkadaslar,
Aranıza yeni katıldım.
Benzeri bir sorun bende de var,motorumu 2 gün önce aldım şu an 22 km de ve rolanti 2000 de olmasına rağmen marsa bastıktan yaklaşık bir dakika sonra gaz vermediğinde motor istop ediyor.Aynı durum hareket halindeyken de devam ediyor.
Hava sıcaklığının yüksek olmasına rağmen jikle olmadan da motoru calistiramiyorum.
Ve biryerden balata kokusuna benzer bir koku geliyor.Boş vitese çalışırken ve fren yada debriyaja dokunmadan bile.
Bugün servise götüreceğim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst