hocam süpersport oturuş şekliyle selenin bir problemi yok. Ancak benzin tankına yakın oturup dik kullanıyorsanız sele rahatsız ediyor. Ancak selenin rahatsız ettiği (2. bahsettiğim oturuş şekli) doğru bir oturuş şekli değil zaten. rahatsız etmekle kalmayıp sağlıklsal sorunlara da yol açabilir. O yüzden motorun üstünde tek kişi seyahat ederken kıçı iyice geriye çekip, motoru bacaklarla sıkmalı ve biraz öne eğilmelisiniz. Ancak artçı varken bunu yapmak abes olabiliyor

(artçının erkek olduğu durumlarda

) onun haricinde bence bir problem yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------
karşıyaka57 hocam, motor hakkında yazdıklarında katılamadığım tek nokta düz yolda 140 kms yapması. ben onu yokuş aşağı anca görüyordum. max hızım da 151 kms ancak iki kere gördüm neredeyse 1 yıllık kullanımda. ikisi de aynı yolda yapıldı zaten

düz yolda 120-125 arası seyrediyordu genelde.