Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Teşekkür ederim arkadaşlar.Kalyoncudan verdim siparişi.Mondial yetkili servisinden geçen çarşamba sipariş vermiştik.Bugün aradım.Gelmedi dediler.8-10 günü bulur dedi :sunny:Keşke ilk başta verseydim burdan.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Teşekkür ederim arkadaşlar.Kalyoncudan verdim siparişi.Mondial yetkili servisinden geçen çarşamba sipariş vermiştik.Bugün aradım.Gelmedi dediler.8-10 günü bulur dedi :sunny:Keşke ilk başta verseydim burdan.
Telefonla kalyoncuyu arayıp ben bu siparişi verdim bakarmısınız mümkünse bugün kargoya verirmisiniz derseniz daha çabuk gelir.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
8
SA ARKADAŞLAR 2. EL Z ONE S ALDIM FAKAT MOTOR 1. VİTESDEN 2. VİTESE ATARKEN YA SUSUYOR YADA ÖKSÜRÜYOR ÖRNEGİN 1. VİTESDESİN 15 20 İLE GİDİYOSUN 2. VİTESE ATINCA %40 SUSUYOR %60 ÖKSÜRÜYOR ÖKSÜRÜYOR DEDİGİM İSE GAZ KESİYOR GAZ VERİYOR AYNEN BENZİN BİTERMİŞ GİBİ BİRDE BENZİNİ SU GİBİ İÇTİ DEPO TAM DOLU İDİ 65 KM GİTTİM BENZİN BİTTİ DEPODA MOTORU YAN AYAKLIGINA ALIYORUIM BENZİNİ FULL GÖSTERİYOR NORMAL ÜSTÜNDEYKEN TEK ÇİZGİYE DÜŞÜP BENZİN BİTİYOR UYARISI VERİYOR SİZCE MOTORUMUN NESİ VAR ? TRABZONDAN GELDİ MOTOR ŞU ANDA ERZİNCANDAYIM BEN MOTOR 6000 KMDE
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
millet üzülerek belirtiyorum ki bugün itibariyle aranızdan ayrıldım. Gayet memnun olarak kullandığım motorumu sattım. Ama forumu takip etmeye devam edicem. Herkse kazasız belasız sürüşler.
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
SA ARKADAŞLAR 2. EL Z ONE S ALDIM FAKAT MOTOR 1. VİTESDEN 2. VİTESE ATARKEN YA SUSUYOR YADA ÖKSÜRÜYOR ÖRNEGİN 1. VİTESDESİN 15 20 İLE GİDİYOSUN 2. VİTESE ATINCA %40 SUSUYOR %60 ÖKSÜRÜYOR ÖKSÜRÜYOR DEDİGİM İSE GAZ KESİYOR GAZ VERİYOR AYNEN BENZİN BİTERMİŞ GİBİ BİRDE BENZİNİ SU GİBİ İÇTİ DEPO TAM DOLU İDİ 65 KM GİTTİM BENZİN BİTTİ DEPODA MOTORU YAN AYAKLIGINA ALIYORUIM BENZİNİ FULL GÖSTERİYOR NORMAL ÜSTÜNDEYKEN TEK ÇİZGİYE DÜŞÜP BENZİN BİTİYOR UYARISI VERİYOR SİZCE MOTORUMUN NESİ VAR ? TRABZONDAN GELDİ MOTOR ŞU ANDA ERZİNCANDAYIM BEN MOTOR 6000 KMDE
benzini su gibi içti derken hakkaten benzin bitti mi sadece ibresi mi öyle gösteriyor? Bujiyi kontrol et öksürüyorsa.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
8
ibrede öyle gösteriyor motor trabzondan geldi erzincandayım şu anda ben nemle alakası felan varmıdır abim motoru aldıgı zaman benzin full müş abim benzinden şüpeleniyor ben ise karbüratörden şüpeleniyorum ne önerirsiniz ?
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Benzin göstergesi benzin bitmeden çok erken yanmaya başlıyor.İlk kalkarken tekleme yapıyor olabilir, ilk başta çalıştırırken 30 saniye gaz vermeden çalışsın sonra teklemez diye düşünüyorum.Yan ayaklıkta dolu göstermesi normal, düz bir zeminde bak benzin göstergesine.
 
Katılım
7 Eyl 2015
Mesajlar
8
motoru biraz daha sürüp kontrol ettim aniden gaz açınca motor teklemeye başlıyor sanki benzin bitermişcesine gaz kesiyor daha sonra devam ediyor örnegin 2. vitesdeyiz 20 ile gidiyoruz aniden gaz kolunu full açınca motor gaz kesiyor tekliyor yani benzin biticekmiş gibi olup devrini alıp devam ediyor
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Tam bilmiyorum ama o jikle mi ne o motoru ısıtan şeyin konumu sana dogru mu yoksa ileriye mi itilmiş konumda mı?Acaba sana doğru mu çekili, belki ondan yapar
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Motorumla çekmiş olduğum kısa bir Bakırköy turu.Malum yaz bitiyor.Özleyecez böyle günleri.Bunu bırakayım dursun burda :)

[YT]A1EVVzfHFAY[/YT]
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Arka amortisörler ayarlanılabilir diye biliyorum?Boyunuz kaç, o sele kısmı benim bacaklarımı ağrıtmıyor benim boy biraz kısa acaba ondan mı
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
hocam süpersport oturuş şekliyle selenin bir problemi yok. Ancak benzin tankına yakın oturup dik kullanıyorsanız sele rahatsız ediyor. Ancak selenin rahatsız ettiği (2. bahsettiğim oturuş şekli) doğru bir oturuş şekli değil zaten. rahatsız etmekle kalmayıp sağlıklsal sorunlara da yol açabilir. O yüzden motorun üstünde tek kişi seyahat ederken kıçı iyice geriye çekip, motoru bacaklarla sıkmalı ve biraz öne eğilmelisiniz. Ancak artçı varken bunu yapmak abes olabiliyor :D (artçının erkek olduğu durumlarda :D ) onun haricinde bence bir problem yok.

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:20 ----------

karşıyaka57 hocam, motor hakkında yazdıklarında katılamadığım tek nokta düz yolda 140 kms yapması. ben onu yokuş aşağı anca görüyordum. max hızım da 151 kms ancak iki kere gördüm neredeyse 1 yıllık kullanımda. ikisi de aynı yolda yapıldı zaten :D düz yolda 120-125 arası seyrediyordu genelde.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Beyler birşey danışacağım.Egzoz sesi hoşuma gidiyor ama trafikte ara yollarda falan sesim duyulmadığı için egzoz sesini arttırmak istiyorum.

Üzerindeki orjinal egzozunun sesini bir veya iki tık yükseltebilmemizin mümkünatı var mı?Performans düşüşü veya başka bir sorun çıkarmayacak tavsiyeniz var mı?

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:21 ----------

Bu arada tek kişi düz ve rüzgarsız yolda ıkına sıkına 140 görüyor gps ile değil normal ekranda sapma payı olan şekilde.60 kg yim.
 
Katılım
13 Ocak 2014
Mesajlar
331
Videoda top speed yapmaya çalıştım. En fazla 136 görüyor videoda. FAKAT 146 görmüştü, kaydedemedim. GPS cihazındada 5-6 km fazla olduğunu gördüm. Yani bu model max 140 falan yapıyor. Motosiklet ve video bana ait.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst