Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Selamın Aleyküm beyler ne alemdesiniz vututuuuu
Aleykümselam, geçen motora bir dalmışım, önce yıkama (deterjanlı suyla detaylı şekilde) sonra yağlama (zincir dahil) sonra bakım onarım. Bakım onarım aşamasında kafalıktan gelen sesi de tamamen çözdüm. ayrıca siperlikteki civatalar gevşiyordu. kafalığı tamamen sökup siperliği tutan civataların arkasına pul takıp öyle sıktım. Şimdi Allah nazarlardan saklasın motor canavar :D
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Bende geçen zinciri temizlemiştim gazyağıyla.Yağınıda değiştirmiştim, zinciri temizledikten sonra motordan çıkan yağı ve birazda gres yağı ile zinciride yağladım :)) Sonra zinciride gerince cillop gibi oldu Maşallah :)
Ben öndeki siperliği söktüm civatalar içeri düştü birdaha takamadım malesef :) Ön taraftan hiç ses gelmiyor şuan farla siperliği taktığımız yerin arasına küçük kağıt koydum.

Bir tane anahtarlık hediye geldi arkadaşlar çok beğendim anahtarlığı

http://i.hizliresim.com/AqJnAQ.jpg

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:15 ----------

Bostanlı-İnciraltı feribotunda yakalanan yeşil dev kameralardan saklandı :)

(Feribotta 250 cc üstü motor için 5 tl vererek, 250 cc altı motor için bir kere kentkart basıp geçebiliyormuşuz)

http://i.hizliresim.com/oZ704o.jpg

http://i.hizliresim.com/VLYPWq.jpg
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
3
Mondial 180 ZONE 2015 Uzun yol deneyimi

Arkadaşlar merhaba motoru haziran sonunda aldım arefe günü 16 temmuzda Kayseriden Ceyhana gittim 400 km yol yaptım yolda sadece 2 defa durdum düz yolda ne kadar hız yapacak diye baktım en son 145 i gördü daha fazla basmadım. Otobanda genellikle 100-120 arasında gittim. Uzun yolda herhangi bir sıkıntı yoktu motor çok iyi sadece oturak kısmı bi gün sonrasında iyi ağrı yapıyor onun için ara ara dinlenmek lazım yolda. Vidyo çektim ama ayarı iyi yapamamışım hep yolu çekmiş ileriye doğru resim ve vidyolar yüklerim.
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
3


---------- Mesajlar birleştirildi - 18:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:38 ----------

 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
arka lastık 140 a kadar kalınlaştırılabilior ama maşa sonuna kadar geliyor yanı son kademe 140 oda böyle sıfır duruyor heran surtcek gibi 140 istiyen takabilir sorunda yaşamaz ama tam sınır dedıgım gıbı en ıdeali 130 tak kafan rahat takıl orjınali 110 dur ınce cılız goruntusu var 140 ı canlı gordum cok sekıl duruyor motor kalın arkadan falan karar sizin
 
Katılım
17 Ağu 2015
Mesajlar
1
mrb arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce z one 180 aldım motor 450 kmde motor 70e 80e geldiği zaman direksiyon titreme yapyor hızını artırdıkça titreşim çoğalıyor bugün servise gittim ustanın biri titreme yok dedi ben olduğunu ısrarla söyleyince başka usta baktı o kabul etti titreme olduğunu yok rodaj süresinde olduğu için vs bir sürü bahane üretti motorun bütün civatalarını sıktı yağ değişim vs. sonuç aynı sizce sıkıntı neyden kaynaklanıyor sizde aynı sıkıntıyı yaşıyormusunuz motorla alakalı bir sıkıntıysa değişim yaparlarmı acil yardım lütfen çok moralim bozuldu..
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
mrb arkadaşlar yaklaşık 1 hafta önce z one 180 aldım motor 450 kmde motor 70e 80e geldiği zaman direksiyon titreme yapyor hızını artırdıkça titreşim çoğalıyor bugün servise gittim ustanın biri titreme yok dedi ben olduğunu ısrarla söyleyince başka usta baktı o kabul etti titreme olduğunu yok rodaj süresinde olduğu için vs bir sürü bahane üretti motorun bütün civatalarını sıktı yağ değişim vs. sonuç aynı sizce sıkıntı neyden kaynaklanıyor sizde aynı sıkıntıyı yaşıyormusunuz motorla alakalı bir sıkıntıysa değişim yaparlarmı acil yardım lütfen çok moralim bozuldu..

Hocam bizim motorlarda illaha ki titreşim var ancak öyle insanı rahatsız edecek seviyede olduğunu sanmıyorum. Hatta deviri yakalayabilirsen titreşimin hiç olmadığı da iddia edilebilir. Servise gidecek kadar rahatsız eden bir titreşim mevcutsa bunun teknik olarak bir arızadan kaynaklandığını kabul etmek gerekir. Ancak size tavsiyem, civarınızda varsa 180 z one s i olan, bir irca edin bir tur atıp gelin kıyaslayın.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Herkese selam.

Direksiyonda titreşim var diyen arkadaş, kaç devirde o titreşimi hissediyorsun, deviri düşürüp birde denemelisin.

Piyasada satılan performans debriyaj plakası dedikleri parçalar bizim motora uyuyor mu bilginiz var mı?

Lastik önerisi istiyorum yardımcı olabilir misiniz?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:17 ----------

arka lastık 140 a kadar kalınlaştırılabilior ama maşa sonuna kadar geliyor yanı son kademe 140 oda böyle sıfır duruyor heran surtcek gibi 140 istiyen takabilir sorunda yaşamaz ama tam sınır dedıgım gıbı en ıdeali 130 tak kafan rahat takıl orjınali 110 dur ınce cılız goruntusu var 140 ı canlı gordum cok sekıl duruyor motor kalın arkadan falan karar sizin

Motoru yorar o kadar geniş lastik ve yakıtı da artırır bana göre.
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Millet bugün yaptığım Kırıkkale - Şereflikoçhisar seyahatimden bahsedeyim. Konya'dan gelen CBR 125 sahibi arkadaşımla tuz gölü gezisi yaptık. Gidiş dönüş toplam 345 km falan yaptım. Giderken depo boştu. Tam 50 liralık yükledim ve hemen hemen tam yetti. Bu da aşşağı yukarı km de 15 kuruş yapıyor. Giderken full tapagaz gittim ve ibre en fazla 151 i gördü rampa aşşağı. Ama dönüşte tapagaz gelmedim. Hatta dönüş yolunun sonunda yedek depoya geçtiğim için ekonomik gelmeye çalıştım. (yakınlarda istasyon yoktu).
Dikkat çekenler: CBR 125 e nazaran motorumuz hacim olarak cılız kalıyor. Performansa gelince hızlanmamız cbr 125 den fazla. Ama düz yolda max hızımız azıcık düşük 125 e göre. Sanırım 125 deki 6. vites bu sonuçta etkili. Depomda opet marka benzin vardı bu arada. Shellden olsaydı performansın bir tık daha fazla olacağını düşünüyorum. CBR 125 in deposunda shell vardı. Motor sesimizin de CBR 125 in motor sesinden daha heybetli olduğu kanaatindeyim.
Netice itibariyle keyifli bir geziydi. Gidecek varsa, tuz gölünün karşısından hirfanlı barajına giden yolun motosiklet kullanmak için çok eğlenceli olduğunu düşünüyorum. Motosikletin seyahatim boyunca(sıkışma ya da şişme nasıl birşeydir bilmiyorum ama) bana bir sorun çıkarmadığını rahatlıkla söyleyebilirim. Şu var ki apaçık, dümdüz yolda çok daha fazla basamamak daha büyük CC'li motor alma isteği uyandırabiliyor. Ancak tabi ki de bu durum motor hacminin en doğal sonuçlarından olduğu için kusur olarak nitelendirilemez.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Bilgi paylaşımın için eline sağlık seyyah :) 250 cc ss bir makineye geçsem mi diye düşünüyorum bazen ama z-one-s beni hız, tip, oturuş rahatlığı, Yakıt Ekonomisi ve sağlamlık konusunda tatmin ediyor bu yüzden bu düşüncemden vazgeçiyorum :D
 
Son düzenleme:
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Bilgi paylaşımın için eline sağlık seyyah :) 250 cc ss bir makineye geçsem mi diye düşünüyorum bazen ama z-one-s beni hız, tip, oturuş rahatlığı, Yakıt Ekonomisi ve sağlamlık konusunda tatmin ediyor bu yüzden bu düşüncemden vazgeçiyorum :D

Benim de bu aralar aklımda vardı 250 cc ye geçmek. Ama uygun birşey denk getirirsem geçicem herhalde. şuanki motorumu da çok seviyorum ama hep daha fazlasını istiyor insan oğlu :)
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Bu arada JAWA 15 Arkadasa cok tesekkürler. onun vesilesiyle Mondial 180 Zone S e 150 Zone nun bagaj demirinin bire bire denk geldigini ve takilabilecegini ögrendim. keyifli bir tur yaptim :wiinkk:



Maxem SL 45

cantayi süpheyle aldim ama cok cok memnun kaldim. isimi görüyor ve ucuz/adi bir kalite tesbit edemedim. 2 Kask rahatlikla sigiyor. Motor ceketi+Kask+sirt cantasi rahatlikla giriyor.
tabi 5 kg dan fazla yükleme yapilmamali.

















 
Son düzenleme:
Katılım
10 May 2014
Mesajlar
23
Bu arada JAWA 15 Arkadasa cok tesekkürler. onun vesilesiyle Mondial 180 Zone S e 150 Zone nun bagaj demirinin bire bire denk geldigini ve takilabilecegini ögrendim. keyifli bir tur yaptim :wiinkk:



Maxem SL 45

cantayi süpheyle aldim ama cok cok memnun kaldim. isimi görüyor ve ucuz/adi bir kalite tesbit edemedim. 2 Kask rahatlikla sigiyor. Motor ceketi+Kask+sirt cantasi rahatlikla giriyor.
tabi 5 kg dan fazla yükleme yapilmamali.

[url]http://fs2.directupload.net/images/150821/temp/smb9a6lt.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/lnjh43rd.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/g9paw4qb.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/tbaqumwn.jpg[/URL]

[url]http://fs2.directupload.net/images/150821/temp/znsbgjxz.jpg[/URL]

[url]http://fs2.directupload.net/images/150821/temp/ezhk443n.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/vtlu6uw2.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/iexg96s2.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/oxdb78zv.jpg[/URL]

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana.Güle güle kazasız belasız kullanın inşaallah
 
Katılım
13 Ağu 2015
Mesajlar
4
Merhaba ben de yeni aldım motoru sormak istediğim bir şey var telefon tutacağı kullanan var mı veya cam yapışkanlı olanı nere koyabilirim?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
merhaba,

bende koymak istiyorum ama direksiyonda fazla yer yok ama alternatif takilacak bir yer mevcut.yapinca gösteririm.
 
Katılım
8 Tem 2015
Mesajlar
3
Hocam merhaba bende bu şekilde yaptırmayı düşünüyorum. Parçaları ayrı mı yoksa hepsini bir yerden mi aldın. Toplam ne kadar maliyeti oldu birde montajını biz yapabilir miyiz

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:06 ----------

Bu arada JAWA 15 Arkadasa cok tesekkürler. onun vesilesiyle Mondial 180 Zone S e 150 Zone nun bagaj demirinin bire bire denk geldigini ve takilabilecegini ögrendim. keyifli bir tur yaptim :wiinkk:



Maxem SL 45

cantayi süpheyle aldim ama cok cok memnun kaldim. isimi görüyor ve ucuz/adi bir kalite tesbit edemedim. 2 Kask rahatlikla sigiyor. Motor ceketi+Kask+sirt cantasi rahatlikla giriyor.
tabi 5 kg dan fazla yükleme yapilmamali.

[url]http://fs2.directupload.net/images/150821/temp/smb9a6lt.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/lnjh43rd.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/g9paw4qb.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/tbaqumwn.jpg[/URL]

[url]http://fs2.directupload.net/images/150821/temp/znsbgjxz.jpg[/URL]

[url]http://fs2.directupload.net/images/150821/temp/ezhk443n.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/vtlu6uw2.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/iexg96s2.jpg[/URL]

[url]http://fs1.directupload.net/images/150821/temp/oxdb78zv.jpg[/URL]


Hocam merhaba bende bu şekilde yaptırmayı düşünüyorum. Parçaları ayrı mı yoksa hepsini bir yerden mi aldın. Toplam ne kadar maliyeti oldu birde montajını biz yapabilir miyiz
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Arka bagaj demirini mondialin yedek parca Sayfasindan siparis verip yakinindaki servise gönderttiriyorsun. Yada tanidigin motorcu varsa Ona direk siparis verdir. Normal satis fiyati 94 TL küsür.Dikkat et ve komple parcayi siparis ver.

Daha sonra cantayi aldiktan sonra kendinde takarsin.Demiri takmasida basit,yalniz plastigi önceden sök yoksa demire bagaj tablasini takamazsin.

Daha önceki yazismalari Takip et,haziran ve temmuz!!!


Cantayi 140 TL ye aldim.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst