Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
Sifir Birtane Siyah beyaz aldim.

Depoyu fulledim.iki kisi (170-180 Kg) tam depo bitene kadar 583 km gitti.
Oldukca Güzel bir sonuc.rampalarda genelde 4 vitesle ciktik. 3.vites cok nadir kullandim. Cekis cok güclü.

Hiz tutkunu degilim,Motor deliside degil:) ama Motor beni Mest etti.

Yalniz uzun yol gidince Popo ve baldirlari agritiyor.aynisi arkadaki icinde gecerli. Her motorda bu böylemi Bilmiyorum.

Yakit kirmizi isigi yandiktan sonra rahat 170-180 daha gidiyor.

Sürekli kaski ve Motorceketimi elimde tasimamak icin arkaya Maxem SL 45 canta taktirdim. Normalde canta takma imkani yok.

Burada bir arkadasin tavsiyesi üzerine mondial 150 Zone modelin arka demirini siparis verdim ve taktim. Bire bir denk geliyor.sonra cantayi SIKINTISIZ canta takabiliyorsunuz.

Herkes kendi bilir ama canta olmazsa olmaz benim icin.

Bir yere gittiginizde sürekli kaski ve motorceketini elde tasimak bir iskence oldu benim icin.

Sonuc.

Motorun performansi beklentilerimin üstünde. Yakit tüketimi hakeza.

Deavantaj:

Uzun Yolda yoruyor.selesi iyi tasarlanmamis.

Resimler sonra...

hesabiniza göre 10 kurus falan yakmışsınız ben 15 in altına hiç düşemedim taktikleriniz nedir acaba nasıl 10 krs yaktırabiliyorsunuz ?
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Hic bir takdigim yok. Motor vites atarken bagirttirmiyorum.arabami nasil sevecen kullaniyorsam motoruda öyle. 3.vites 80 90 100 bagirtmani bir anlami yok( cogunun yaptigi gibi) yoksa emin ol birsey yapmadim.
Nekadar koruyucu kullanirsan okadar Motor sana sorun cikarmaz.
Ama 580 km benim icin süper bir sonuc,hic beklemiyordum.
 
Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Ben apple store daki speedometer adlı gps programı ile 2-3 kere ölçtüm en fazla 9 km/sa hız farkı çıktı.Daha 5. Vitese çıkamadım son hız olayını göremedim lastiklerimde kötü olduğu için yuksek hızdan çekiniyorum.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
580 az değil mi arkadaşlar benim hesabıma göre daha fazla gitmesi gerekiyor. Evdeki hesap çarşıya uymuyor heralde uzun yolda ;)
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
yeni edirne gidiş dönüş yol yaptım. hiçbir sıkıntı çıkarmadı. gezdiğimi de sayarsak toplamda 650-700 km yol yaptım.
hız ortalama 110-120 arası. sele bir sıkıntı çıkarmadı. 14-15 kuruş arası yakıt tüketimi oldu.
motor şu anda 8bin km.de yeni bakım yaptırdım. satıp cc yükseltmeyi düşünüyorum.

http://www.sahibinden.com/224728081
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
servisin koyduğu mondoil yağdan sonra 8000 bakımında düzgün bir ustaya götürdüm motoru castrol power1 15w50 koydum şu an vites geçişleri çk iyi ve bizim motorun boşu biraz sıkıntılıydı ya o mesele de büyük oranda iyileşti :)
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
servisin koyduğu mondoil yağdan sonra 8000 bakımında düzgün bir ustaya götürdüm motoru castrol power1 15w50 koydum şu an vites geçişleri çk iyi ve bizim motorun boşu biraz sıkıntılıydı ya o mesele de büyük oranda iyileşti :)

peki yağ değişmeden önce 2. vitese girme problemi oluyor muydu. Benim 2. vites bazen kendini boşa alıveriyor. Çok sakat zamanlarda yapıyor genelde de.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Lastik değiştiren oldu mu aramızda ? Bizim motora göre pek lastik yok ama pulsar ve cbr lerin kullandığı ön 100 aeka 130 luk rosso corsaları takabilirmiyiz taksak ne gibi sorunlar olur acaba
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
peki yağ değişmeden önce 2. vitese girme problemi oluyor muydu. Benim 2. vites bazen kendini boşa alıveriyor. Çok sakat zamanlarda yapıyor genelde de.

olmuyordu hacı muhtemel 2ye düzgün cekmediğin icin oluyordur senin

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:04 ----------

Lastik değiştiren oldu mu aramızda ? Bizim motora göre pek lastik yok ama pulsar ve cbr lerin kullandığı ön 100 aeka 130 luk rosso corsaları takabilirmiyiz taksak ne gibi sorunlar olur acaba

ben bunu fuat abiye sordum bi yerlere değmiyorsa takabilirsin dedi , bence de çok sorun olmaz tabi, rakamları az çok eşit tutmakta fayda var . Şöyle örnek vereyim on 90 90 17 arka 110 80 17 ya ön 9 cm yanak kalınlığı da 8.1 cm bunu yerine 100 80 17 takarsak genizliği 1 cm artar yanak kalınlığını da 0.1 cm düşer çok sorun olmaz ,arka da 130 70 17 takarsak orjinaline göre genişliği 2 cm artar yanak kalınlığı da 0.3cm artar az bi değişiklil olduğu için sorun teşkil etmez
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Lastik değiştireceğim zaman ben cbr lastiklerini takmayı düşünüyorum ama hani hep aklımda da şu var ; yav atkadaş bunu yapan mühendis az mı biliyoda bu ebadı takmış bu motora. Acaba performansa , virajlara eksisi yada artısı olur mu ? Aklımı kurcalayıp duruyor
 
Katılım
4 May 2015
Mesajlar
1,174
Lastik değiştireceğim zaman ben cbr lastiklerini takmayı düşünüyorum ama hani hep aklımda da şu var ; yav atkadaş bunu yapan mühendis az mı biliyoda bu ebadı takmış bu motora. Acaba performansa , virajlara eksisi yada artısı olur mu ? Aklımı kurcalayıp duruyor

konu hakkında bilgim yok ama mühendis en az masrafla en iyi verimi elde etmeye çalışır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst