Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Nis 2015
Mesajlar
742
Boğulma tekleme sorunu benzin yenilendiğinde çözüldü kardeşim


Birde benim motor yeni olduğundanmı basmıyo rodajda olduğu için 5000 deviri geçmemeye çalıştım 5.viteste 103 gördüm ama daha önce zorlamıştım ondada 96 ydı

Kaç kilometrede motosikletin?Sanırım 0 almıştın motosikleti değil mi?
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Benzinlerin hepsi ayni bence , sadece birbirine karistirmamak lazim. Yani yari depo baska benzinlikten yari depo baska benzinlikten doldurmamak lazim
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Herkese günaydın.
Benim motorun tekleme sorunu çözüldü. Her usta farklı bi yorum yaptı.
Kimisi subaplardan, kimisi karbüratörden, kimisi hava ayarından dedi.
Ama gel gelelim buji piposuna bakan hiç olmamıştı. Usta buji piposunu değiştirdi ve tekleme sorunu ortadan kalktı.
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
arkadaşlar bende motorumdan memnunum ancak böyle bir farika yok tam 3 haftadır bir egzantrik zincirinin gelmesini bekliyorum. tükendim artık fabrikayı aramaktan. birde bizim motorlara uygun sesi yüksek ancak milleti rahatsız etmeyecek türden egzozlar var mı trafikte farkedilebilirlik açısından yani nasıl bir 1000 cc motorun sesi milleti rahatsız etmiyor ancak kulağa hoş geliyor öyle bir şey var mıdır acaba

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:50 ----------

bu mondial yedek parcasi sitesi bozukmu yahu siparis veriyorum yazdir diyorum bayi ilini secin diyo ama sececek bisey gelmiyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

hallettim arkadaslar

kardeşim bu yedek parça sitesi neresidir adresini verebilir misin?
 
Katılım
18 Ocak 2011
Mesajlar
1,095
kardesim mondialyp.com fakat 4gun once siparis ettigim arka port bagaj hala gelmedi musteri hizmetlerini ariyorum acmiyorlar nasil yapcaz anlamadim bende

senini yine iyi daha 4 gündür parça bekliyorsun ben 1 aydır parça bekliyorum. birde dün aradım o kadar çaldı sıranız 2 dedi sonra sıranız 1 dedi ardından tekrar 2. sıraya attı beni tabi ben krizlerdeyim. o kadar beklemişim kapatıp tekrar aradım beklemeden bağlanmak istiyorum diye fırçaladım telefonu açanı direkt bağladılar tam derdimi anlatıyorum bu sefer de kontörüm bitti gelde delirme. :salut::pr:
 
Katılım
5 Eyl 2012
Mesajlar
672
senini yine iyi daha 4 gündür parça bekliyorsun ben 1 aydır parça bekliyorum. birde dün aradım o kadar çaldı sıranız 2 dedi sonra sıranız 1 dedi ardından tekrar 2. sıraya attı beni tabi ben krizlerdeyim. o kadar beklemişim kapatıp tekrar aradım beklemeden bağlanmak istiyorum diye fırçaladım telefonu açanı direkt bağladılar tam derdimi anlatıyorum bu sefer de kontörüm bitti gelde delirme. :salut::pr:

şikayette bulunun. sitesinden mail atın, anketi doldurun anında telefonla geri dönüş yapıyorlar.
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Herkese günaydın.
Benim motorun tekleme sorunu çözüldü. Her usta farklı bi yorum yaptı.
Kimisi subaplardan, kimisi karbüratörden, kimisi hava ayarından dedi.
Ama gel gelelim buji piposuna bakan hiç olmamıştı. Usta buji piposunu değiştirdi ve tekleme sorunu ortadan kalktı.

Ciddi mi ya. Bende de var tekleme sorunu. Buji piposu o kadar önemli bir aksam mı ki teklemeye sebep oluyor. Sadece elektriği bujiye aktarmıyor mu dümdüz?
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
Suan itibariyle 900 km yol yaptim 450 gidis 450 donus balikesir sarimsakli istanbul arasi tatile gittim 2 gunluk giderken surekli dip gaz gittim 20 kurus yakti motor tek kisi arkadasimda birlkte gittik ondada mt-07 var oda benle ayni hizlarla geldi oda 20 kurus yakti smile ifade simgesi donuste gazlamadim fazla zorlamadan geldim istanbula 15 kurus a kadar dusurdum dip gaz giderkende 100 150 km de bir dinlendirdim 30 dk allaha sukur bir sorun cikartmadi ama uzun yolculuklar iskence bu motorda onu anladim duz yolda 120 i gecmiyor yokus assa 150 e kadar cikiyorum ama tabikide fazla gosteriyor aslinda 135 fln yapiyor arkadasimin mt si 100 ile giderken ben 110 113 arasi gosteriyor bu yolculugumu paylasmak istedim
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
surekli dip gaz gitmek motora zarar verir mi ?

Mesele dip gaz değil, eğer devir çizgisi kırmızı bölgeye giriyorsa verir. Dip gaz yaptığında da aslında bir miktar benzini boşuna yakmadan atarsın. Dip gazdayken elini azar azar çek hız nerede düşmeye başlıyorsa orada kal. Fazlası bir işe yaramıyor demektir.
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
surekli dip gaz gitmek motora zarar verir mi ?

düz yolda vites 5 de dip gaz yapınca 115 120 km lerde tıkanıyor zaten devır saatıde 7 bin 8 bin arasında kalıyor yanı kırmızıya gelemıyor zaten o yuzden sıkıntı yok zaten gece cıktım hava serindi sabah cıksaydım molalarımı arttırırdım

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:26 ----------

Artçı ile 250 km yola gitmeyi düşünüyorum önerileriniz var mı ?

80 90 km hızlarla giderseniz mola bile vermenize gerek yok motor kendini soğutucaktır ve ıdeal sıcaklıkta kalıcaktır sureklı lastık havalarınızı kontrol edın yagınızı kontrol edın ve yola cıkın allahın ıznıyle bişey olmucaktır

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

belki biraz tehlikeli ama özelliklede bizim motorlar için yapıcak bişey olmadıgından sureklı yaptıgım birşey var anlatayım...

uzun yolculuklarımda sureklı bır kamyon veya otonusun arkasına gırıyorum ve ruzgar kesmesınden faydalanıp hem motorumla az gaz verıp 90 100 km hızlarla gıdıyorum nerdeyse gaz vermeden 90 100 hızlarla gıdıyorum hem yakıt hemde motoru yormamıs oluyorum ancak tehlikesi buyuk tabikide ani bir firen yapsa sıkıntı cıkabilir ben ne yazıkkı bunu alıskanlık haline getırdım böyle yaparak 10 krs a kadar ındırıyorum yakıtımı ve motor hız zorlanmıyor ısınmıyor ama kimseye önermiyorum tehlikeli bir haraket sonuçta bende umarım vazgecerım bu alıskanlığımdan
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Arkadaşlar gps ile ölçüm yaptım göstergemiz ortalama olarak 10-15 km arası fazla gösteriyor
 
Katılım
20 Tem 2014
Mesajlar
70
Sifir Birtane Siyah beyaz aldim.

Depoyu fulledim.iki kisi (170-180 Kg) tam depo bitene kadar 583 km gitti.
Oldukca Güzel bir sonuc.rampalarda genelde 4 vitesle ciktik. 3.vites cok nadir kullandim. Cekis cok güclü.

Hiz tutkunu degilim,Motor deliside degil:) ama Motor beni Mest etti.

Yalniz uzun yol gidince Popo ve baldirlari agritiyor.aynisi arkadaki icinde gecerli. Her motorda bu böylemi Bilmiyorum.

Yakit kirmizi isigi yandiktan sonra rahat 170-180 daha gidiyor.

Sürekli kaski ve Motorceketimi elimde tasimamak icin arkaya Maxem SL 45 canta taktirdim. Normalde canta takma imkani yok.

Burada bir arkadasin tavsiyesi üzerine mondial 150 Zone modelin arka demirini siparis verdim ve taktim. Bire bir denk geliyor.sonra cantayi SIKINTISIZ canta takabiliyorsunuz.

Herkes kendi bilir ama canta olmazsa olmaz benim icin.

Bir yere gittiginizde sürekli kaski ve motorceketini elde tasimak bir iskence oldu benim icin.

Sonuc.

Motorun performansi beklentilerimin üstünde. Yakit tüketimi hakeza.

Deavantaj:

Uzun Yolda yoruyor.selesi iyi tasarlanmamis.

Resimler sonra...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst