Sifir Birtane Siyah beyaz aldim.
Depoyu fulledim.iki kisi (170-180 Kg) tam depo bitene kadar 583 km gitti.
Oldukca Güzel bir sonuc.rampalarda genelde 4 vitesle ciktik. 3.vites cok nadir kullandim. Cekis cok güclü.
Hiz tutkunu degilim,Motor deliside degil

ama Motor beni Mest etti.
Yalniz uzun yol gidince Popo ve baldirlari agritiyor.aynisi arkadaki icinde gecerli. Her motorda bu böylemi Bilmiyorum.
Yakit kirmizi isigi yandiktan sonra rahat 170-180 daha gidiyor.
Sürekli kaski ve Motorceketimi elimde tasimamak icin arkaya Maxem SL 45 canta taktirdim. Normalde canta takma imkani yok.
Burada bir arkadasin tavsiyesi üzerine mondial 150 Zone modelin arka demirini siparis verdim ve taktim. Bire bir denk geliyor.sonra cantayi SIKINTISIZ canta takabiliyorsunuz.
Herkes kendi bilir ama canta olmazsa olmaz benim icin.
Bir yere gittiginizde sürekli kaski ve motorceketini elde tasimak bir iskence oldu benim icin.
Sonuc.
Motorun performansi beklentilerimin üstünde. Yakit tüketimi hakeza.
Deavantaj:
Uzun Yolda yoruyor.selesi iyi tasarlanmamis.
Resimler sonra...