Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
İyi günler arkadaşlar dün gece eve geldğimde motoru kapattım ve etraf çok sessiz olduğundan dolayı gösterge panelinin ordan bir saatin tık tık tık sesi gibi bir ses geldiğini farkettim.Kontağı açınca ses gidiyor,kapatınca yine başlıyor.Bana saat gibi geldi ama bizim motorda saat yok değil mi ? Konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş bilgi verirse sevinirim.Kafamı kurcalıyor ya :)
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
İyi günler arkadaşlar dün gece eve geldğimde motoru kapattım ve etraf çok sessiz olduğundan dolayı gösterge panelinin ordan bir saatin tık tık tık sesi gibi bir ses geldiğini farkettim.Kontağı açınca ses gidiyor,kapatınca yine başlıyor.Bana saat gibi geldi ama bizim motorda saat yok değil mi ? Konu hakkında bilgisi olan bir arkadaş bilgi verirse sevinirim.Kafamı kurcalıyor ya :)

Başkan o muhtemelen motorun soğurken metallerin genleşmesiyle alakalı sürtünmeden çıkan sestir.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
O sesler zaten cikiyor sogurken ama bahsettigim metalik bir ses degil ritmik ve gostergenin icinden geliyor.gostergede yada gostergenin etrafinda genlesip buzusecek metal de yok.Olmadı bakıma goturdugumde baktırtayım.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
15 i gibi servise gitme niyetim var.Eğer ulu mondial servisi tatmin edici bir açıklama yaparsa bende sana aktarırım =)
 
Katılım
4 Eyl 2014
Mesajlar
616
Bu motoru düz yolda sabit gidebildiği max hız nedir ? Performanslı kullanımda ne kadar yakıyor ?
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
145 gordum ben çok abanmadan.405 km oldu motor benzin lambasi yandi şu anda ama yanıp sönüyor.yedek depoya inene kadar 450 olur belki.
Bu arada arkadaşlar buna yağ olarak sentetikmi mineralmi yoksa yari sentetikmi yağ koyuyoruz
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
145 gordum ben çok abanmadan.405 km oldu motor benzin lambasi yandi şu anda ama yanıp sönüyor.yedek depoya inene kadar 450 olur belki.
Bu arada arkadaşlar buna yağ olarak sentetikmi mineralmi yoksa yari sentetikmi yağ koyuyoruz

Masıl ya? Ben niye 145 göremiyorum :( 135 gördüm ben gerçi o zaman epey acemi olduğumdan çekinmiştim, iyice yüklenmemiştim ama rampa aşağıydı o da zaten.
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Kaç kilosun ? Ben 67 kilo 1.70 boyundayım.Kapandığım zaman görünmüyorum :D
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
16
selam arkadaşlar ben de bu motoru almayı planlıyorum . daha önce ybr , drift kullandım. 2015 model 0km fiyatı 5750tl ama internette 2014 model 0km gönderen bayiler var .2014 model de 4900 tl .ama nedense kargo işine güvenemiyorum sizce güvenilir midir ? bir de kapıda ödeme yok sipariş etsem motoru getirirler mi ne önerirsiniz ?
herkese keyifli forumlar
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
Millet kafalıktan gelen sesin sebebini buldum. İyice rahatsız etmeye başladığı için motorun kafa kısmını tamamen parçalara ayırdım. İçerdeki civatalardan birini takmammışlar. Takmadıkları için siperliğin monte edildiği parça gevşek kalıp ses yapıyor. Oraya civatayı ben taktım. ses çok büyük oranda nerdeyse tamamen gitti.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Arkadaşlar merhaba,

Kısmetse baba olacağım. Nakit ihtiyacı yüzünden çok sevdiğim gözüm gibi baktığım motorumdan ebediyen.
Motosiklet sevdamdan geçici bir süre için ayrılmak zorundayım.

İskan İstanbul-Eyüp


Motorumu satıyorum. İlgilenen arkadaşlar varsa görüşebiliriz.

2014 model olan Z-one s 180 motorumun özellikleri;

1.200 km'de
Topcase çantası mevcut
Zenon far
1000 km dahil periyodik bakımları serviste yapılmış.
garantisi devam eden.
orjinal lastikleri değiştirilmiş.
brandası mevcut.
güvenlik zinciri var.

Rodaj kurallarına uygun bilinçli kullanılmıştır. Benden başkası kullanmamıştır.

Yazın kapalı otoparkta, kışın kapalı garajda muhafaza edilmiştir.

2017 muayeneli ve ocak vergisi yatırılmıştır.


İlgilenen arkadaşa şimdiden hayırlı olsun. Mesaj atabilirler.

Kafamdaki pazarlıklı rakam 4.500,00 TL dir. Daha aşağısını düşünmüyorum. Kafanızdaki rakamlar kesinlikle olmaz bilginize...
Çok beğendim, İstanbula gelip alayım diyorum ailem ikinci el motor alınırmıymış diyor :cherry:
 

PSK

Katılım
12 May 2014
Mesajlar
27
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
16
Kargoya guvenemedigim icin buyuk ihtimalle kanuni gt siparisi verecegim haftaya carsamaba gunu ne yapmaliyim sizce sahibinden.com daki istanbuldan 0 gonderen bayiler guvenilir midir
 
Katılım
18 Nis 2015
Mesajlar
16
Ben kastamonu`dayim kendim alamam siparisle getirecekler parayi da yatiracaz kapida odeme yok maalesef :-((
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst