Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
millet yedek parçaya ihtiyacınız olursa www.kalyoncumotor.com gayet iyi. Bana çok yardımı dokundu. Şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
23 Nis 2011
Mesajlar
2,214
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2
Selamın aleyküm o ilandaki motor benim arkasından forumlarda konuşmak yerine direk sahibinden den bi yazmaya cesaretiniz yokmu motoru kullandıysan göstergede yazıyo herşey fazla gösterebilir ama burdan ondan bahsetmemişsiniz yani direk bu yalan yanlış 5, vitesi hayal edicek kapasiteye sahip olmadığından düşünmenide beklemiyodum sizdeki bu kadar göstermiyodur belki adam oraya ilana resimleride koymuş daha neyin derdinde siniz
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Selam arkadaşlar uzun süredir girmiyorum :) Acaba ön ve arka dişlinin ölçüsünü bileniniz varmı acaba :)
 
Katılım
11 Mar 2015
Mesajlar
2
bir insan kullandığı motoru önce sever sonra bağlanır o kadar görmez diyolar ben ibrede yazanı söyledim ben de duran motorun resmini atarım 120 de kalmış ibresi videoda bende biz bunu kullanıyosak bu ibrede bu yazıyo diyosak neyini uzatıyoruz şimdi o Cbr larınınzı yakın diyen arkadaşa sesleniyorum İster Cbr ını yak ister 600 lügünü tabi varsa ama motorculuk her zaman birbirine saygı duymaktır çamur atmak değildir

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:09 ----------

şimdi o Cbr larınınzı yakın diyen arkadaşa sesleniyorum İster Cbr ını yak ister 600 lügünü tabi varsa ama motorculuk her zaman birbirine saygı duymaktır çamur atmak değildir
 
Katılım
31 Ağu 2010
Mesajlar
318
Selam arkadaslar an itibari ile bende mavi 180 z one s sahibi olup araniza katildim.Motosikleti pazartesi teslim alacam.Ruhsat plaka sigorta 650 tl tuttu sizce nasıl ?
 
Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
vites 1 de 63 2 de 92 3 de 110 un ustune çıktığı dogru arkdaslar iddaya giren varsa en kisa zamanda video cekelim
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
ilk http://hizliresim.com a gir 1 den yükliyeceğin resmi seçeceksin sonra 2 den yükle diyeceksin 15 20 saniede yükler ztn ve 3 te formlar yazan kutucuktaki metni kopyalayıp formun yazma yerine yapştrcaksn cevapla diyeceksin tamamdır




 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst