ewet kırıkkale
2.fitess 90 :queen: 5.yi hayal edemiyorum :queen:
Başka varmı aranızda bu motorla redline göörmeden 1. fitess de 60 2. de 90
2,VİTESDE 110 GÖRENDE VAR mışşşş. :santa:
gidin yakın o 250 CıBıR larınızı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2-vitesde-neler-yapar-resimde-202562781/detay
2.fitess 90 :queen: 5.yi hayal edemiyorum :queen:
Başka varmı aranızda bu motorla redline göörmeden 1. fitess de 60 2. de 90
2,VİTESDE 110 GÖRENDE VAR mışşşş. :santa:
gidin yakın o 250 CıBıR larınızı
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2-vitesde-neler-yapar-resimde-202562781/detay
Sen ne diyosun benimki boşta 40 la gidiyo![]()
![]()
![]()
Selam arkadaşlar uzun süredir girmiyorumAcaba ön ve arka dişlinin ölçüsünü bileniniz varmı acaba
![]()
vites 1 de 63 2 de 92 3 de 110 un ustune çıktığı dogru arkdaslar iddaya giren varsa en kisa zamanda video cekelim

