arkadaşlar yan ayaklıgın kapanma problemi olan varsa durmuyo geri kapanıyorsa o yaylarla alakalı bi yanlışlık var ilk aldıgımda o sroun vardı düşürüm debriaj kolunu kırmıştım biraz ugrastım yayların yerini degiştirdim suan diger motorlardaki gibi oldu bi sorun yok biraz ugraşırsanız çözersiniz
Subap ayarı motoru zorlamana bağlı olarak 500km - 4000km aralığında gerekli olabilir, 15 dakikalık işi var.Herkese selamlar. Sizlere birkaç sorum olacak
Subab ayarı (doğru yazdım mı emin değilim?) kaç km de olur ve ne kadarlık bir işi vardır?
Arka kampanadan çok acı bir ses geliyor acaba kampana mı bitti?
Debriyaj plakalarının fiyatını bilen var mı? Takma işçiliği ne kadar tutar?
Subap ayarı motoru zorlamana bağlı olarak 500km - 4000km aralığında gerekli olabilir, 15 dakikalık işi var.
Arka tekeri söküp kampana tozlarını temizlersen sesi geçebilir.
Bu motora da uyumlu 6 balata 6 yaylı performans debriyaj 41 lira. Debriyaj balatalarını tek tek değiştirirsen 20 lira falan verirsin sanırım. Usta en kötü 50 lira işçilik alır 20 dakkalık iş.
http://www.kalyoncumotor.com/performans-debriyaji-cg-serisi?keyword=debriyaj&category_id=0
ve yeni rekorum dun bir gazlıyım dedım trafıkte baya vardı hafıf egımlı yol cok egımlı degıl hafıf egımlı yolda 162 hızını gördüm ve o hıza baya hızlı cıktım hemen gaz kestım cunku trafık vardı onumde yavaslamak zorunda kaldım tahmınımce yol bos olsaydı o yolda 165 ı rahat bır sekılde gorucektım ben 100 kıloyum tek kısı 162 gordum eger daha zayıf bırı olursa 50 60 kıloluk bu motorla 170 ı zorlar dıyorum cıdden saka gibi ama motor yapıyor canlı sahıdıyım bu motorun satıp japon motoru alıcaktım ancak bu motor hergun memlun edıyor benı satmaktan da vazgectım 10 bin km oldu nokta kusuru yok masallah ins de olmaz
Pulsar'a 3000 lira daha fazla vermeye gerek yokmuş motora bakınız ya nasıl performans :queen:ve yeni rekorum dun bir gazlıyım dedım trafıkte baya vardı hafıf egımlı yol cok egımlı degıl hafıf egımlı yolda 162 hızını gördüm ve o hıza baya hızlı cıktım hemen gaz kestım cunku trafık vardı onumde yavaslamak zorunda kaldım tahmınımce yol bos olsaydı o yolda 165 ı rahat bır sekılde gorucektım ben 100 kıloyum tek kısı 162 gordum eger daha zayıf bırı olursa 50 60 kıloluk bu motorla 170 ı zorlar dıyorum cıdden saka gibi ama motor yapıyor canlı sahıdıyım bu motorun satıp japon motoru alıcaktım ancak bu motor hergun memlun edıyor benı satmaktan da vazgectım 10 bin km oldu nokta kusuru yok masallah ins de olmaz
Beyler ilk defa alıcam motor ybr mi alayım yoksa bunumu hergün okula gidip gelmek için kullanıcam 20 km. İyicene öğrendiğimdede uzun yol yaparım. Ondan sonra r25 e geçicez zatensizce ybr mi yoksa z one mı
oğrenme acısında ybr daha iyi olur daha hafifi daha dengeli ve oturus pozisyonu daha rahat trafikle daha rahat uğraşırsın (bunula oğrenip r25 alcağın için boyle diyorum yoksa zone s al derdim .Aynı benim durumumdasın ben de ybr alacaktım bı kafenn onunde zone s gordum bunu aldım ayrcıa ybr ile de kurye olarak çalışıyorum o yüzden farklarını iyi biiliyorum ybr de motora daha hakim olabilyorsun bisiklet giib geliyor bi süre sonra ama bu bazen korkutuyor.
Ybr alıcaktımda hız ve tip Problem oldu. O yüzden bu motora yöneldim. Selesi nasıl bunun bana çok sorun yaratırmı sence hangisini almalıyım.
Yani önceki sayfalarda çok sorun yaşayan arkadaş var.
beyler merhaba az önce otobanda deneme yaptım
1. vites 40
2. vites 70
3. vites 92 gördüm ancak son hız 127 idi ve motor şişti önceden 134 görmüştüm 2 kişi ve bu kadar yatmadan, anladım ki başta 2-3 defa devir tamamlama sırasında şişti motor sonra normal son hız denemesi yapmaya kalktığımda 127 gördüm
yağını değişince ben de deneyeceğim şu hız denemesini , debriyaj ayarı yanlıştı derken anlamadım nasıl oluyor o ?
merhabalar söylediğiniz hız degerlerı cok az bir problem olmalı 2. viteste yaptıgım hızı 3. viteste yapamıyorsunuz ve motorlarımız aynı...
bu rakamlar sonuna kadar zorlamadığım rakamlar da yarıca bunlar da yeterli ben bunu motoru açmak için yaptım ilk defa motor 5300kmde ilk defa böyle bişey denedim
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------
50 tllik yani 11 litre benzin ile 455 km gittim bunun 10 da 1 i şehir içi 10 da 9 u şehir dışıdır. Bölündüğünde 100km de 2.4 lt