Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 Şub 2013
Mesajlar
58
acil satiyorum yamaha r25 alcam temiz trdeki en yakisikli z one diye dusunuyorum



---------- Mesajlar birleştirildi - 20:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:19 ----------

satiyorum acil yamaha r25 aliyorum bilginize
 
Katılım
27 Ağu 2014
Mesajlar
4
arkadaşlar yan ayaklıgın kapanma problemi olan varsa durmuyo geri kapanıyorsa o yaylarla alakalı bi yanlışlık var ilk aldıgımda o sroun vardı düşürüm debriaj kolunu kırmıştım biraz ugrastım yayların yerini degiştirdim suan diger motorlardaki gibi oldu bi sorun yok biraz ugraşırsanız çözersiniz
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
arkadaşlar yan ayaklıgın kapanma problemi olan varsa durmuyo geri kapanıyorsa o yaylarla alakalı bi yanlışlık var ilk aldıgımda o sroun vardı düşürüm debriaj kolunu kırmıştım biraz ugrastım yayların yerini degiştirdim suan diger motorlardaki gibi oldu bi sorun yok biraz ugraşırsanız çözersiniz

Hocam ayaklığın yayı tutan bi parçasını kestirince de düzeliyordu.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Herkese selamlar. Sizlere birkaç sorum olacak :)
Subab ayarı (doğru yazdım mı emin değilim?) kaç km de olur ve ne kadarlık bir işi vardır?
Arka kampanadan çok acı bir ses geliyor acaba kampana mı bitti?
Debriyaj plakalarının fiyatını bilen var mı? Takma işçiliği ne kadar tutar?
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Herkese selamlar. Sizlere birkaç sorum olacak :)
Subab ayarı (doğru yazdım mı emin değilim?) kaç km de olur ve ne kadarlık bir işi vardır?
Arka kampanadan çok acı bir ses geliyor acaba kampana mı bitti?
Debriyaj plakalarının fiyatını bilen var mı? Takma işçiliği ne kadar tutar?
Subap ayarı motoru zorlamana bağlı olarak 500km - 4000km aralığında gerekli olabilir, 15 dakikalık işi var.
Arka tekeri söküp kampana tozlarını temizlersen sesi geçebilir.
Bu motora da uyumlu 6 balata 6 yaylı performans debriyaj 41 lira. Debriyaj balatalarını tek tek değiştirirsen 20 lira falan verirsin sanırım. Usta en kötü 50 lira işçilik alır 20 dakkalık iş.
http://www.kalyoncumotor.com/performans-debriyaji-cg-serisi?keyword=debriyaj&category_id=0
 
Son düzenleme:
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
56
Subap ayarı motoru zorlamana bağlı olarak 500km - 4000km aralığında gerekli olabilir, 15 dakikalık işi var.
Arka tekeri söküp kampana tozlarını temizlersen sesi geçebilir.
Bu motora da uyumlu 6 balata 6 yaylı performans debriyaj 41 lira. Debriyaj balatalarını tek tek değiştirirsen 20 lira falan verirsin sanırım. Usta en kötü 50 lira işçilik alır 20 dakkalık iş.
http://www.kalyoncumotor.com/performans-debriyaji-cg-serisi?keyword=debriyaj&category_id=0


Bilginiz için teşekkürler.
Kampanadan gelen ses zincirle alakalı olma ihtimali nedir? Zincir çok gergindi. Onu ayarlayacağım bugün.
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
ve yeni rekorum dun bir gazlıyım dedım trafıkte baya vardı hafıf egımlı yol cok egımlı degıl hafıf egımlı yolda 162 hızını gördüm ve o hıza baya hızlı cıktım hemen gaz kestım cunku trafık vardı onumde yavaslamak zorunda kaldım tahmınımce yol bos olsaydı o yolda 165 ı rahat bır sekılde gorucektım ben 100 kıloyum tek kısı 162 gordum eger daha zayıf bırı olursa 50 60 kıloluk bu motorla 170 ı zorlar dıyorum cıdden saka gibi ama motor yapıyor canlı sahıdıyım bu motorun satıp japon motoru alıcaktım ancak bu motor hergun memlun edıyor benı satmaktan da vazgectım 10 bin km oldu nokta kusuru yok masallah ins de olmaz
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
ve yeni rekorum dun bir gazlıyım dedım trafıkte baya vardı hafıf egımlı yol cok egımlı degıl hafıf egımlı yolda 162 hızını gördüm ve o hıza baya hızlı cıktım hemen gaz kestım cunku trafık vardı onumde yavaslamak zorunda kaldım tahmınımce yol bos olsaydı o yolda 165 ı rahat bır sekılde gorucektım ben 100 kıloyum tek kısı 162 gordum eger daha zayıf bırı olursa 50 60 kıloluk bu motorla 170 ı zorlar dıyorum cıdden saka gibi ama motor yapıyor canlı sahıdıyım bu motorun satıp japon motoru alıcaktım ancak bu motor hergun memlun edıyor benı satmaktan da vazgectım 10 bin km oldu nokta kusuru yok masallah ins de olmaz

Ya havalar ısındığından mıdır nedir bilmiyorum. Allah nazarlardan saklasın ama benim motor da bu aralar canavar gibi :D :D hani milletin hep söylediği 2 de 60 3. viteste 90 falan net doğru tabi göstergede bir problem yoksa. Ayrıca ben 3. vitesde 95 i deadline a girmeden gördüm. yani 3. viteste motoru kırmızı şeride sokmadan da 90 görüyoruz. ancak ben hala son hız olarak 135i geçemedim. geçenlerde geçebileceğim yönünde bir his oluşmuştu ama önümdeki araç yol vermedi :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:31 ----------

bu arada motorun yakıt durumunu test ediyorum. 30 TL lik benzinle (6.4 lt falan) 160 km yi geçtim ancak 200 ü göremeyecek gibi. Ayrıca bu denemenin bir kısmında motorumun debriyaj ayarı yanlıştı. belki onun da dezavantajı olmuştur.
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
yağını değişince ben de deneyeceğim şu hız denemesini , debriyaj ayarı yanlıştı derken anlamadım nasıl oluyor o ?
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
237
Beyler ilk defa alıcam motor ybr mi alayım yoksa bunumu hergün okula gidip gelmek için kullanıcam 20 km. İyicene öğrendiğimdede uzun yol yaparım. Ondan sonra r25 e geçicez zaten :) sizce ybr mi yoksa z one mı
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
ve yeni rekorum dun bir gazlıyım dedım trafıkte baya vardı hafıf egımlı yol cok egımlı degıl hafıf egımlı yolda 162 hızını gördüm ve o hıza baya hızlı cıktım hemen gaz kestım cunku trafık vardı onumde yavaslamak zorunda kaldım tahmınımce yol bos olsaydı o yolda 165 ı rahat bır sekılde gorucektım ben 100 kıloyum tek kısı 162 gordum eger daha zayıf bırı olursa 50 60 kıloluk bu motorla 170 ı zorlar dıyorum cıdden saka gibi ama motor yapıyor canlı sahıdıyım bu motorun satıp japon motoru alıcaktım ancak bu motor hergun memlun edıyor benı satmaktan da vazgectım 10 bin km oldu nokta kusuru yok masallah ins de olmaz
Pulsar'a 3000 lira daha fazla vermeye gerek yokmuş motora bakınız ya nasıl performans :queen:
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Beyler ilk defa alıcam motor ybr mi alayım yoksa bunumu hergün okula gidip gelmek için kullanıcam 20 km. İyicene öğrendiğimdede uzun yol yaparım. Ondan sonra r25 e geçicez zaten :) sizce ybr mi yoksa z one mı

oğrenme acısında ybr daha iyi olur daha hafifi daha dengeli ve oturus pozisyonu daha rahat trafikle daha rahat uğraşırsın (bunula oğrenip r25 alcağın için boyle diyorum yoksa zone s al derdim .Aynı benim durumumdasın ben de ybr alacaktım bı kafenn onunde zone s gordum bunu aldım ayrcıa ybr ile de kurye olarak çalışıyorum o yüzden farklarını iyi biiliyorum ybr de motora daha hakim olabilyorsun bisiklet giib geliyor bi süre sonra ama bu bazen korkutuyor.
 
Katılım
1 Şub 2014
Mesajlar
237
oğrenme acısında ybr daha iyi olur daha hafifi daha dengeli ve oturus pozisyonu daha rahat trafikle daha rahat uğraşırsın (bunula oğrenip r25 alcağın için boyle diyorum yoksa zone s al derdim .Aynı benim durumumdasın ben de ybr alacaktım bı kafenn onunde zone s gordum bunu aldım ayrcıa ybr ile de kurye olarak çalışıyorum o yüzden farklarını iyi biiliyorum ybr de motora daha hakim olabilyorsun bisiklet giib geliyor bi süre sonra ama bu bazen korkutuyor.

Ybr alıcaktımda hız ve tip Problem oldu. O yüzden bu motora yöneldim. Selesi nasıl bunun bana çok sorun yaratırmı sence hangisini almalıyım.

Yani önceki sayfalarda çok sorun yaşayan arkadaş var.
 
Son düzenleme:
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
Ybr alıcaktımda hız ve tip Problem oldu. O yüzden bu motora yöneldim. Selesi nasıl bunun bana çok sorun yaratırmı sence hangisini almalıyım.

Yani önceki sayfalarda çok sorun yaşayan arkadaş var.

selesi hem sert hem yan bitişleri biraz sivrimsi bacaklarla motoru tutarken sıkıntı yapıyor . Daha ilk motorunu alcakken hız ve tipi çok düşünme ybr de daha rahat ve hızlı öğrenirsin motor kullanmayı ayrıca acemi olduğun için yaptığın acemice şeyleri ybr daha iyi kaldırır ( japon olduğu için daha sağlam olduğundan ve kullanımı basit olduğundan)
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
beyler merhaba az önce otobanda deneme yaptım
1. vites 40
2. vites 70
3. vites 92 gördüm ancak son hız 127 idi ve motor şişti önceden 134 görmüştüm 2 kişi ve bu kadar yatmadan, anladım ki başta 2-3 defa devir tamamlama sırasında şişti motor sonra normal son hız denemesi yapmaya kalktığımda 127 gördüm
 
Katılım
24 Ara 2014
Mesajlar
19
beyler merhaba az önce otobanda deneme yaptım
1. vites 40
2. vites 70
3. vites 92 gördüm ancak son hız 127 idi ve motor şişti önceden 134 görmüştüm 2 kişi ve bu kadar yatmadan, anladım ki başta 2-3 defa devir tamamlama sırasında şişti motor sonra normal son hız denemesi yapmaya kalktığımda 127 gördüm


merhabalar söylediğiniz hız degerlerı cok az bir problem olmalı 2. viteste yaptıgım hızı 3. viteste yapamıyorsunuz ve motorlarımız aynı...
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
yağını değişince ben de deneyeceğim şu hız denemesini , debriyaj ayarı yanlıştı derken anlamadım nasıl oluyor o ?

ben debriyaj ayarını kendime göre yapmıştım. yanlış yapmışım. sanırım biraz fazla sert bırakmışım da motoru tam kavramıyormuş yanlış anlamadıysam. sonra düzelttim işte.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------

beyler bu arada 30 liralık benzinle bir yanlışlık yoksa hemen hemen 190 km yol yaptım (bi kaç km fazla).
 
Katılım
31 Tem 2014
Mesajlar
80
merhabalar söylediğiniz hız degerlerı cok az bir problem olmalı 2. viteste yaptıgım hızı 3. viteste yapamıyorsunuz ve motorlarımız aynı...

bu rakamlar sonuna kadar zorlamadığım rakamlar da yarıca bunlar da yeterli ben bunu motoru açmak için yaptım ilk defa motor 5300kmde ilk defa böyle bişey denedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

50 tllik yani 11 litre benzin ile 455 km gittim bunun 10 da 1 i şehir içi 10 da 9 u şehir dışıdır. Bölündüğünde 100km de 2.4 lt
 
Katılım
23 Eki 2014
Mesajlar
73
bu rakamlar sonuna kadar zorlamadığım rakamlar da yarıca bunlar da yeterli ben bunu motoru açmak için yaptım ilk defa motor 5300kmde ilk defa böyle bişey denedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:32 ----------

50 tllik yani 11 litre benzin ile 455 km gittim bunun 10 da 1 i şehir içi 10 da 9 u şehir dışıdır. Bölündüğünde 100km de 2.4 lt

başkan senin motor km de 11 kuruş yakıyor. benimki 15 :D niye ya :D
 
Katılım
9 Ocak 2011
Mesajlar
4
180 zone km gostergesinden ses geliyor

Herkeze merhabalar.benim mondial 180 zone motosikletim var.motosiklet stop haldeyken km gosterge veya fevir saainden tik tik die bir ses geliyor.bu sesin neden oldugunu bilen varmi arkadaslar bide aku sutekli.bosaliyo sebebi bu ses olabilirmi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst