1. sayfadan 24. sayfaya kadar okudum yaşım 19 olmasına rağmen vede yaklaşık olarak 1.5 yıldır motor kullanmama rağmen benden büyük abilerimden daha fazla bilgiye sahibim. servislerden genel olarak şikayet varmış abiler öyle her söylenene inanmayın her denileni yapmayın azcık diş gösterin devir kazıklama devri olmuş . millet geçirecek yer arıyor. burda okadar çeşitli yorumlar okudumki çok şaşırdım yeminle. motora binmeyi seviyorsan bu motor 1000 liralık da olsa 50000 liralıkda olsa her aklına geldiğinde yağına suyuna benzinine bakacaksın yok garantisi var yok servise gittim demiyceksin kul yapımıdır bozulabilir. yolda kalma riskini minimuma indirmek için özen göstereceksiniz bakacaksınız gerekirse azcık harçlık vereceksiniz
. motor aşktır bir sevdadır herkes motorcu olamaz. ben kendim cg model yapma 200 cc motor kullanıyorum.200 cc orjinal olmayınca sıkıntılar olabiliyor ama hız ve gücü sevdiğimden ötürü katlanıyordum taki subap pistonu delene kadar evet yanlış değil subap pistonu delmiş ve kırılmış 300 liralık bir masraf var ve silindir ve kapağını kopmle sıfırlayıp satıcam artık sıkıldım çünkü. 180 one-s yazın çalışırken gittiğimiz bir iş yerinde gördüm ve hayran kalmıştım. aklımda apache ve bu motor var kısmetse benim cg yi satıcam ve üstüne para koyup sıfır veya ikinciel temiz birşey bulursam alıcam. gerek motor sürmeyi gerek tamir etmeyi sevdiğim için motorcu tanıdıkları gider ve tamr ederken yardım ederim izlerim işi öğrenirim ilerde kısmet olursa kendi motor tamirci servisimi açıcam işini helal yapanından. bir sürü şeyler yazdım sonuca bağlıyayım önümğzdeki aylarda motor alıcam kısmetse ve halen kararsızım dediğim her iki motoruda kullanmış birisi varsa bu konuda beni aydınlatsın artılar ve eksiler olarak çünkü iki motoruda kullanma gibi bir şansım olmadı almadan da olmaz diye düşünüyorum çünkü kendi malım olmayınca tedirgin olurum ve kimsenin ne motorunu kullanırım nede artçı yolcusu olurum. çindir kötüdür demeyin. artık herşey çin her nekadar kabul etmeseenizde
cevaplarınızı bekliyorum saygılar. motosiklet kavramı altında sorularınız olursa yardımcı olmak isterim fakat model sorusu sormayın çünkü mekanik bilgim var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------
amasör konusuna gelirsek gazlı veya normal farketmez her amasör belli ölçülerde yumuşatılır veya sertleştirilir iyi bir ustaya giderseneniz halledilir. kendiniz yapmaya çalışmayın orantısız veya yanlış ayar yaparsanız tekerde şaside eğilme yamulma olabilir uzun sürede olur hemen farkedilmez. bir şey sormak istiyorum uzun süredir kullanan abiler amasörün yanındaki tüpte yağ lekesi sızıntı gibi birşey gördünüzmü bir abim gazlı amasörlerde zamanla yağ kaçırma olur demişti.
---------- Mesajlar birleştirildi - 02:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:55 ----------
amasör konusuna gelirsek gazlı veya normal farketmez her amasör belli ölçülerde yumuşatılır veya sertleştirilir iyi bir ustaya giderseneniz halledilir. kendiniz yapmaya çalışmayın orantısız veya yanlış ayar yaparsanız tekerde şaside eğilme yamulma olabilir uzun sürede olur hemen farkedilmez. bir şey sormak istiyorum uzun süredir kullanan abiler amasörün yanındaki tüpte yağ lekesi sızıntı gibi birşey gördünüzmü bir abim gazlı amasörlerde zamanla yağ kaçırma olur demişti.