- Katılım
- 16 May 2014
- Mesajlar
- 33
Sağolasın... işyerimin hemen altında tamirci var.. servis yerine ona götürürüm... hem yakın hem tanıdık... rodaj bitti ise artık gerçek yakıt değerleri de çıkmıştır sanırım.. haberleri bekliyoruz.. kazasız sürüşler
arkadaşlar mondial 180z-one a bu lastiği takabilirmiyiz motorun bütün özellikleri yazmıyor bu lastiği taşırmı nasıl bi performans alırız yorumlarınızı beklıyorum
http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc30-invider-130-80-17-65-h-rear-tl-m-c#63669533

Evet arkadaslar bugun yolda giderken aklima geldi ve yagini kontrol edeyim dedim ve yag 0. Kontrol etmesem gerisini siz biliyosunuz. Ve altina egildim baktim ki :
[url]http://i.hizliresim.com/lYgj2b.jpg[/url]
Alttaki yag bosaltma vidasinin gevsemis oldugunu gordum sizce oradan mi kacirmistir
motor gayet güzel uzunyolda 5000 devri geçmemeye gayret göstererek 100km de 2.7lt leri gördüm motor 1600km ye geldi uçmakdere gezim iyi seyirler
http://www.youtube.com/watch?v=PoHq9Rdl1j4
http://www.youtube.com/watch?v=yPfQiKtYEKI&feature=youtu.be
çok güzel paylaşım emeğine sağlık...
bu arada senin motoru satıyorlar bilgine
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-hatasiz-167901737/detay
motor gayet güzel uzunyolda 5000 devri geçmemeye gayret göstererek 100km de 2.7lt leri gördüm motor 1600km ye geldi uçmakdere gezim iyi seyirler
Rodajdan sonra yakıt tüketiminde iyileşme oldu mu?
motor gayet güzel uzunyolda 5000 devri geçmemeye gayret göstererek 100km de 2.7lt leri gördüm motor 1600km ye geldi uçmakdere gezim iyi seyirler
Rodajdan sonra yakıt tüketiminde iyileşme oldu mu?
motor asabi bir kullanımda 4lt yakar 110 130 arası hızlarda . rodaj dan sonra ahımsahım bir fark görmedim