- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20km kala çekimşere başladım bu arada giderken 4 mevsim yaşadım çok büyük ısı farkıyla karşılaştım arka yoldan saray a gittim alibeyköy ve kemerburgaz bulut yere inmişti ve çok köpek var her yerden çıkıyorlar insandan daha çok insanla beslendiklerine dahi kuşku oluşturacak kadar hemde.
iyi seyirler
iyi seyirler