Mondial Mondial 180 Z-One Kullanıcıları/Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 May 2014
Mesajlar
33
Sağolasın... işyerimin hemen altında tamirci var.. servis yerine ona götürürüm... hem yakın hem tanıdık... rodaj bitti ise artık gerçek yakıt değerleri de çıkmıştır sanırım.. haberleri bekliyoruz.. kazasız sürüşler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bendeki yakıt tüketimi 20tl benzin 4lt sayılır şehiriçi 157km yapabildi 130kmh yapabiliyor sıkıştırmadan. bu motor benim beklentilerimi karşıladı şekilvar dengesi güzel herkeste yok ben memnunum .
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
33
Bu değerler çok güzel. km de yaklaşık 13 kuruşa geliyor.. pulsarların değerine yaklaşmış.. demek ki sakin kullandınız.. kazasız sürüşler dilerim
 
Katılım
8 Haz 2014
Mesajlar
7
arkadaşlar motor alıcam bu hafta içinde favorim bu motor bunu almayı planlıyorum kullanan arkadaşlardan ricam ybr ile bu arasındayım bana bunda bu var ybrde yok falan sayarmısınız bu forumda ne varsa okudum şuan mondial almak istiyorum beni pişman eder mi ?
 
Katılım
11 Haz 2014
Mesajlar
11
2013 mondial mcx roadracer 150 kullanmaktayım ve de çok memnunum.ancak dijital kadran ve yeni kasa oluşundan 180 z one ye heveslendim.benimki az benzin yakıyo umarım 180 fazla yakmıyordur.Öxellikle yakıt tüketimi bilgileri veren arkadaşları takip ediyor ve kendilerine teşekkür ediyorum.
belirttiğim gibi mcx den çok memnunum ancak satmayı planlıyorum.180 i de gördüm inceledim hevesli arkadaşların da çok memnun olacağına eminim 180den.

benim siyah mcx 7500km de ve gıcır gıcır yeniden farksız ilgilenen olursa çok da iyi bir fiyat teklif ederse değerlendirebilirim saygılar
 
Katılım
16 May 2014
Mesajlar
33
Arkadaşlar, kullanım ile ilgili izlenimlerinizi paylaşın lütfen.. belki bize de faydası olur
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
65
arkadaşlar mondial 180z-one a bu lastiği takabilirmiyiz motorun bütün özellikleri yazmıyor bu lastiği taşırmı nasıl bi performans alırız yorumlarınızı beklıyorum

http://www.oponeo.com.tr/motosiklet-lastikleri-veri/sava-mc30-invider-130-80-17-65-h-rear-tl-m-c#63669533

bu lastik 130-80-17 orijinal ise 110-80-17 bu lastiği takman motorda performans ve güç kaybı olmasına neden olacak ve zaman ile bir takım arızalar vermesine sebeb verebilir kalınlık olarak arka maşa mesafeside yetmeyebilir. bence uygun değil gibi gözüküyor.
 
Katılım
21 Nis 2014
Mesajlar
68
Evet arkadaslar bugun yolda giderken aklima geldi ve yagini kontrol edeyim dedim ve yag 0. Kontrol etmesem gerisini siz biliyosunuz. Ve altina egildim baktim ki :


Alttaki yag bosaltma vidasinin gevsemis oldugunu gordum sizce oradan mi kacirmistir

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:23 ----------

Evet arkadaslar bugun yolda giderken aklima geldi ve yagini kontrol edeyim dedim ve yag 0. Kontrol etmesem gerisini siz biliyosunuz. Ve altina egildim baktim ki :

[url]http://i.hizliresim.com/lYgj2b.jpg[/url]
Alttaki yag bosaltma vidasinin gevsemis oldugunu gordum sizce oradan mi kacirmistir

Elle bile acilabiliyordu vida.
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motor gayet güzel uzunyolda 5000 devri geçmemeye gayret göstererek 100km de 2.7lt leri gördüm motor 1600km ye geldi uçmakdere gezim iyi seyirler

 

PSK

Katılım
12 May 2014
Mesajlar
27
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel paylaşım emeğine sağlık...

bu arada senin motoru satıyorlar bilgine :)

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-sifir-ayarinda-hatasiz-167901737/detay

sazan arıyorlar bulurlarsa tabi,
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2012
Mesajlar
327
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
26 Eki 2012
Mesajlar
1,222
5000 deviri gecmeyen kullanimda 2,7 cok degil mi rodajdan sonra 2,6 ve ya 2,5 olur ama dusuk devirde dahi cok o deger bence
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
arkadaşlar şu yan ayağın kendinden kapanmasını nasıl engelleyebiliriz ? mümkünse resimli veya videolu anlatırmısınız
 
Katılım
22 Haz 2012
Mesajlar
124
Sonunda bu motorun yeşil rengini aldım. motorda enjeksiyon var, müthiş bir şey gidişi falan cok seri, sesi çok güzel diğer motorlardan değişik, frenleri gayet iyi fakat virajlarda dönerken biraz zorlandım, kesinlikle verdiğiniz paraya değer, titreşim sıfır hiç hissetmedim, arka sele biraz yüksek, motorun sele altında yeterli bir depolama alanı var, motorda tripmetrede var şimdilik gözlemlerim bu kadar.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst