Mondial Mondial 150zc Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
millet meraba herkez leyla walla:queen: nyse bende bayağıdan beri giremiodum herkes de tatilde heralde .....
tekeriniz düz bassın....
 
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Slm millet :) Bugün sabah motoru servise bıraktım, arızanın ne olduğu daha önceden tespit edilmişti zaten ve korkulan olmuş, arızanın krank milinde olduğu ortaya çıkmıştı. Bundan yaklaşık 1 sat önce motorumu arıza gidirilmiş şekilde geri aldım ve size tamir esnasından bazı resimler çektim.:mrgreen: (Aman motorunuza dikkat edin bu manzaralarla karşılaşmayın, motorunuzu bilinçsizlere teslim etmeyin)

http://www.imagehack.eu/tr/uploads/046ccd701e.jpg
http://www.imagehack.eu/tr/uploads/56bbcdf779.jpg
http://www.imagehack.eu/tr/uploads/2bd8c8c0fb.jpg
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
Değerli Arkadaşlar;

Adım Ersin Bayrakçı, kısaca kendimi tanıtmam gerekirse; 14/08/1984 doğumluyum. İstanbul Levent' de ikamet ediyorum Marmara Ünv. Maliye Mezunuyum ve şuan aynı bölümde Yüksek Lisans Tezi yazıyorum. Bu sene Yeni burslu olarak bir Ünv. daha girdim (İst Aydın Ü. İng. İnsan Kaynakları) Şu sıralar da 2007 kpss sonuçlarını bekliyorum ve kurumiçi sınavlara hazırlanıyorum.. Müzik, akvaryum, su sporları başlıca hobilerimdendir. Forumlara fazla ilgim yoktur fakat yararlı olduğunu bilirim. Bu hafta içinde 150 ZC model kırmızı renkte olan motordan almaya aniden karar verdim. Çünkü İstanbul trafiği; zaman, eziyet, yakıt ve aracın amortismanı açısından son derece olumsuz. Artık motor kullanmaya karar verdim. Motor için de işlemleri başlattım haftaya teslim alacağım.

Hiç üşenmeden topiğin en başından bu sayfaya kadar yazılan tüm mesajları okudum hemde 2 saatte.. Daha motoru almadan yaşadım nasıl olacağını.. Elbet sorunları olacaktır ki fiyatı ve markası belli. Fakat bugün çok iyi marka otomobillerde de acaip inanılmaz hatalar ve sorunlar var. Yani bu kadarı iyi bile. Okula gidip gelirken (Yeşilköy-Levent), yazlığa gidip gelirken (B. Çekmece-Levent) bana kolaylık sağlayacağını düşünüyorum. İlk kullanımda belirttiğiniz gibi fazla sürat yapmadan nazikce kullanacağım ve de gerekli kontrolleri yapacağım. Bu foruma katılmaktan mutluluk duyuyorum. Burada anlatılanlar tavsiye edilenler yapılan uyarılar çok değerlidir. Birçok konuda şimdiden deneyimli gibi oldum.. En kısa zamanda da İstanbulda olan arkadaşlarla görüşmek isterim. MSN: [email protected]. Ekleyen arkadaşlarla tanışalım yeni açılımlar yaşayalım.

Herkese iyi tatiller iyi günler dilerim.. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
@ ersinisdj
Ersincim aramıza hoş geldin walla bu forumu takip etmeyle sana en yararlı olanı yapmışsın bu arada motorunda hayırlı olsun yapman gereken motoruna bakmak gerisini motor kendi gösterir zaten ii kullanırsan başinın hiç ağrımıcandan emn ol...
 
Katılım
26 Tem 2007
Mesajlar
298
Teşekkür ederim. Daha öncesinde vazgeçiyordum almaktan. Şikayetim var sitesine bi baktım o beni ürküttü fakat orası sadece olumsuz olayları yazanlarla dolu. Bu forumu aradım ve buldum. Motor hakkında %80 olumlu görüş var. Keyifli bir sürüş olacak benim için..
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Mar 2007
Mesajlar
56
Ersinisdj aramıza hoşgeldin, umarım burda verdiğimiz, paylaştığımız bilgiler işine yarar, sana deneyim kazandırır. Benim olayımı sorma gitsin baştan aşşağıya okuduysan az çok anlamışsındır derdimi, şu anda sağlam bi usta bulduğumdan benim için sıkıntılar bitti gibi gözüküyor. Bende biraz işin keyif kısmına bakim dedim ve size bi kaç resimde bugünden benim sanayi maceralarımın resmini gönderiyorum :)

http://www.imagehack.eu/tr/uploads/6d17afa7a0.jpg
http://www.imagehack.eu/tr/uploads/4c7c856165.jpg
(Resimdeki ben değilim :mrgreen:)
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
herkeze slm tam 28 sayfalık bu forumdan deneyimim var ve dier forumları ve arastırmalarımıda toplarsak 50-60 sayfa denile bilir bende ZC yi ilk görüşte almaya karar verenlerdenim, ve araştırmalarım gösteriyorki mondial ZC ve diğer bir çok güzel modeliyle gercekten çok şey başarmıştır. He şu çin konusunada gelince çinin bir kere adı çıkmış 9 inmez 8 e ya çinde her ürünün en kalitelisi de ve en dandikleri bulunmaktadır bizim türk firmaları genelde dandikleri alıp getirdiği için çin malları doğal olarak mimlenmiştir bir kere fakat ben artık şundan eminimki mondial bu olayı bozmuş ve gercekten kaliteli ürünler getirmeye başlamıltır.Benim iki abim var ikisindede mondial var birisinde 151 RS diyerinde 125KT var ikiside gayet memnun bende bu aralar bir taze ZC alıcam inş Allah nasip ederse ailece seriyi tamamlamış olcaz :) Yani mondial number one!!!:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
İnşallah alırsın dostum benimde hoşuma gidiyor.Temiz ve bakımlı kullanırsan birşey olmaz o motora...
 
Son düzenleme:
Katılım
4 Ocak 2007
Mesajlar
725
@ mustisas
snde hoşgelmişsin arkadaşım hadi bakim şu topici canlandıralımda millet bi görsün ZC cileri
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
ya arkadaslar 150 zclerle bazı kişiler 100 ü zor görüyormuşya ben daha bu sabah abimin 4 gün once aldıgı 151 rs siyle 2 kişi 110 yaptım daha fazlada kastırmak istemedim motoru bizim bi arkdastada 150 hs var 2 kişi 120 yaptık beyler duyum deil resmen yaptık bende vardım motorda ama bizim bu arkadas motoru hiç alıştırmamıştı sürekli basıyodu bende anlamadım ama gerci bu aralar o motor 90 ı zor görüyo sanırım motoru düzgün açmadığından :) ya ama bence 90 100 km hız ideal bide bu motoru adam gibi sürer bakımını yaparsan sanmıyorum bir sorun çıkarıcagını zaten su ana kadar kimde sorun cıkmışsa hep kullanıcı hatası ya çakmağa basarlar sigorta atar yada kaza yaparlar vb. yalnız bir ark vardı hızlanınca firenleri tutmıyan onda biraz problem vardı ben başkada görmedim zaten problemli zc. Taş gibi aletdünde gittim motorcuya oturdum üstüne çalıştırdım fln canavar gibi maşşallah ama benim tek sorunum var 500 kilometre boyunca 50-60 km hızla gitmeye dayanabiliceğimi hiç sanmıyorum :)
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2005
Mesajlar
1,956
Motosikleti
Honda CBF 150, CF Moto MT 650
ya arkadaslar 150 zclerle bazı kişiler 100 ü zor görüyormuşya ben daha bu sabah abimin 4 gün once aldıgı 151 rs siyle 2 kişi 110 yaptım daha fazlada kastırmak istemedim motoru bizim bi arkdastada 150 hs var 2 kişi 120 yaptık beyler duyum deil resmen yaptık bende vardım motorda ama bizim bu arkadas motoru hiç alıştırmamıştı sürekli basıyodu bende anlamadım ama gerci bu aralar o motor 90 ı zor görüyo sanırım motoru düzgün açmadığından :) ya ama bence 90 100 km hız ideal bide bu motoru adam gibi sürer bakımını yaparsan sanmıyorum bir sorun çıkarıcagını zaten su ana kadar kimde sorun cıkmışsa hep kullanıcı hatası ya çakmağa basarlar sigorta atar yada kaza yaparlar vb. yalnız bir ark vardı hızlanınca firenleri tutmıyan onda biraz problem vardı ben başkada görmedim zaten problemli zc. Taş gibi aletdünde gittim motorcuya oturdum üstüne çalıştırdım fln canavar gibi maşşallah ama benim tek sorunum var 500 kilometre boyunca 50-60 km hızla gitmeye dayanabiliceğimi hiç sanmıyorum :)

bir kere şunu bilmende fayda var arkadaşım,
çinden ithal edilen her motorda(ki japonlarda da az da olsa var) kadran hatası çok fazla.yani sen 120 ibre görüyor olabilirsin ama daha hassas bir araçla ölçersen(misal gps) bu hızın yaklaşık olarak 30-40 km daha fazla gösterdiğini anlayacaksın.Daha kaliteli kotorlarda da bu kadran hatası var ama en fazla %10-15 seviyelerindedir.
Bunu dikkate almanı öneririm...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
hmm evet haklısın bende zaten baska çıkış yolu bulamadım bu problemin içinden bencede kadran bozuktur doğru söyliyorsun bir ara ölçme imkanım olursa ölçücem gerçek hızını saol.
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
bence motorun kaç yapacağı önemli değil arıza cıkarmasında 80 den fazla cıkmasın hem bunuda unutmayın motorda kaborta sizsiniz...
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
evet haklısın ama istanbul gibibir yerdeysen altındaki motorunun en azından 100 ü görmesi lazım bazı noktalarda hız motoru toplar bide illaki sollama yapman gerekicektir bu sollamalarıda yaparken rezil olmadan sollamak çok güzel oluyor zamanında o duruma çok düşmüştümde hiçte hoş olmuyor doğrusu :)
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
ama işini şansa bırakma bu çin malları bagzıları ıyı cıkıyor onlarda 100 110 yapıyor ama sen motorum atak olsun dersen videsli motor al derim ...
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
75
evet vitesli motorlar seri ve atak olur ama çok kullandım trafikte çok yoruyor insanı o açıdan scooter daha rahat oluyor gaz firen başka bişi yok :):wiinkk:
 
Katılım
20 Mar 2007
Mesajlar
152
:bounce: tamam sen işin kolayına kaçıyorsun belli Şaka Şaka scooterler rahat oluyor ama rahatlık ıstersen Mondial 150 RE derim 10 numara üstünde uykun gelir :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst