Hepinize hayırlı akşamlar girmeyeli baya yazı yazılmıç çizilmiş kime laf yetiştirsem bilmemki

Oxygen bence motoru satmakla iyi ediyosun boşver ben yaka silktim motordan düzeldi derken sanırım yine motorda aynı arıza oluştu ve bu sefer daha kötü gibi gelen seslerden anladığım kadarıyla varyatör takımı dağılmak üzere şangır şungur sesler geliyor. Açıkçası ben bu motoru aldığıma bin pişman oldum 2 kişi binemiyorum, 100 km hız zorla yapıyorum, çok benzin yakıyor, motorda titreşim çok fazla, kalkışı çok yavaş, motorda amortisör diye bişey yok tangır tungur, yetkili servis desen beş para etmez ve daha saymakla bitmez artık bu motoru kullanmaktan zerre zevk almıyorum. Bu motoru illaki almak isteyen arkadaşkarın önüne geçmek istemem ama beş para etmez...:salut:
Ve bende motorumu satmaya karar verdim bu vesileyle arıza giderildikten sonra en lkısa sürede internet ortamında ilanını vericem.