- Katılım
- 21 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bence fiyatına gore iyi bir motor :cat::cat:
Evet arkadaşlar işte bukadar sonunda koydum resimleri...yaptıklarımı anlatıyım begenırsenız yaparsınız..gittim bi modifiyeciye..ledli neon istedim uzununda 1 paket aldım.1 paketde 2 tane var. sonra bide xenon aldım bizim farların aynısının mavi olanından 25 ytl verdim geldim eve sonra da aldım serdim gazeteleri motorun altına saat 7de oturdum .....1.=Mavi park lambalarını söktüm ve motorun göstergelerıne taktım..2=park lambasının kablosunu cıkartdım neonlara bagladım..3=Neonları yapıştırdım motorun altına...4=ve son olarakda xenonu taktım ilk basta sıgortayı attırdım gittim yeni aldım 3 ytlye taktım fıstık gibi oldu........cok mutluyum bunlarıı yapmakk tammmmm3-4 saatımı aldı ama sonucta mutlu olan bendım umarım begenırsınız...
